اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212077834023776
در دسترس نیست

راه کارهای مناسب جهت افزایش طول عمر مانتو شلوار اداری

کد: 140212077834023776

، تهران , (اخبار رسمی): درست است که گذر زمان و استفاده مکرر از لباس‌ها باعث کهنه شدن و غیر قابل استفاده بودن آن‌ها می‌شود. با این حال عواملی هم وجود دارند که با در نظر گرفتن و رعایت کردن آن‌ها می‌شود به طولانی‌تر شدن عمر لباس‌های دوست‌داشتنی‌ امیدوار شد.

راه کارهای مناسب جهت افزایش طول عمر مانتو شلوار اداری
راه کارهای مناسب جهت افزایش طول عمر مانتو شلوار اداری

برای هر کسی پیش آمده است که نسبت به لباس مورد علاقه‌اش احساس دل‌بستگی داشته باشد و نگران از بین رفتن آن باشد. درست است که گذر زمان و استفاده مکرر از لباس‌ها باعث کهنه شدن و غیر قابل استفاده بودن آن‌ها می‌شود. با این حال عواملی هم وجود دارند که با در نظر گرفتن و رعایت کردن آن‌ها می‌شود به طولانی‌تر شدن عمر لباس‌های دوست‌داشتنی‌ امیدوار شد. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های شاغل نیز پس از خریدن مانتو فرم اداری، حفظ سلامت و افزایش دوام و عمر مانتو اداری است. ما در این مقاله نیز نکاتی کاربردی برای افزایش طول عمر مانتو شلوار فرم اداری را به شما ارائه خواهیم نمود.

نکاتی برای افزایش طول عمر فرم اداری زنانه

۱- خودداری از شستن زیاد

اگر‌چه اهمیت نظافت و پاکیزگی بر کسی پوشیده نیست اما شستشوی مانتو شلوار بعد از هر بار پوشیدن حقیقتاً ضروری نیست، مگر اینکه چیزی روی آن‌ها ریخته و یا لک شده باشند. فراموش نکنید یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای از بین بردن لباس‌ها شستشوی زیاد است و هرچه لباس‌ها را بیشتر بشویید سریع‌تر فرسوده می‌شوند. هیچ‌چیز به‌اندازه شستن زیاد نمی‌تواند به سریع‌تر شدن فرایند از بین رفتن یک مانتو کمک کند. به همین دلیل از شستن زیاد فرم اداری اکیداً خودداری کنید.

2-شستن صحیح مانتو فرم

شستن صحیح مانتو شلوار اداری مهم‌ترین عامل حفظ سلامت و افزایش طول عمر آن است. در این قسمت نیز به طور خلاصه‌وار چند نکته را یاد‌آوری می‌کنیم:

  • حدالامکان مانتوشلوار خود را داخل ماشین لباسشویی ننداخته و با دست بشویید.
  • سپردن لباس فرم به خشک شویی هم راه مناسبی برای شست و شو است.
  • اما اگر اماکن دو روش قبل برای شما وجود نداشت، مانتو را داخل ماشین انداخته و با زمان کم و با مایع لباسشویی بدون آنزیم و بدون سفیدکننده بشویید. دمای آب را در سردترین حالت ممکن و دور خشک کن را نیز روی کمترین زمان قرار دهید.
  • به دلیل حساس بودن جنس پارچه مانتو از شوینده‌های ملایم مناسب استفاده کنید. زیرا غلظت نامناسب مواد شوینده، لکه و شوره روی لباس‌ها باقی می‌گذارد که در طولانی‌مدت علاوه بر کدر به نظر رسیدن رنگ آن‌ها،
  • با نفوذ مواد شیمیایی به بافت لباس موجب سریع‌تر پوسیدن آن‌ها می‌شود.
  • پشت‌ و رو کردن لباس‌ها در هنگام شستشو نیز یکی از ترفند‌هایی است که تا حدود زیادی موجب افزایش طول عمر لباس‌ها و جلوگیری از رنگ و رو رفتگی آن‌ها می‌شود.

۳- سریع پاک کردن لکه

اگر هنگام خوردن غذا یا نوشیدن چای و قهوه، لکه‌ای روی لباس فرم شما ایجاد شد. بدون هدر دادن وقت آن را بشویید تا ماده رنگی باعث آسیب به بافت پارچه نشود. به عنوان مثال، جوهر را با اسپری کردن روی لکه با دستمال کاغذی پاک کنید. برای لکه‌های چرب، با صابون ظرفشویی و مسواک بشویید. برای لکه‌های خون، لباس را در آب سرد با نمک خیس کنید. اگر پاک کردن لکه ممکن نیست، باید کمی خلاقیت به خرج دهید.

۴- منع استفاده از سفید‌کننده

یکی از عواملی که منجر به کاهش طول عمر مانتو اداری می‌شود، استفاده از سفید‌کننده است. سفید‌کننده‌هایی نظیر وایتکس عامل بسیار خوبی برای پاک کردن لکه‌ها هستند، اما همانطور که لکه‌ها را به سرعت پاک می‌کنند، به بافت و ظاهر پارچه نیز صدمه می‌زنند. مشکلاتی که توسط سفید‌کننده‌ها ایجاد می‌شوند، معادل چندین بار استفاده از مواد شوینده هستند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که جهت شستشوی فرم اداری خود هیچ‌وقت از سفید‌کننده‌ها استفاده نکنید.

۵- روش صحیح خشک کردن فرم اداری

اجازه دهید لباس‌ها به‌طور طبیعی خشک شود. اگر برای لباس‌های خود ارزش قائل هستید استفاده از خشک‌کن را فراموش کنید. صبور باشید و اجازه دهید تا لباس‌ها به‌صورت طبیعی و در معرض هوای آزاد خشک شوند. البته به خاطر داشته باشید که مانتو شلوار خود را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید، زیرا باعث از بین رفتن رنگ لباس و بور شدن آن می‌شود.

۶- نحوه اتو کردن مانتو اداری

سعی کنید، خیلی از اتو استفاده نکنید. حرارت زیاد اتو در طولانی‌مدت به مانتو شلوار فرم شما آسیب می‌رساند و رنگ آن‌ها را از بین می‌برد. مهم‌ترین نکته در هنگام اتوکشی لباس‌ها توجه به برچسب راهنمای آن‌ها است. درجه حرارت اتو را متناسب با جنس پارچه تعیین کنید و ترجیحاً لباس‌ها را از پشت اتو کنید. حتی بهتر است برای اتوکشی فرم‌های اداری یک پارچه روی آن‌ها بیندازید و از برخورد حرارت مستقیم با آن‌ها خودداری کنید. خاطرنشان می‌شویم که اتوکردن مانتوشلوار اداری به روش درست، باعث طولانی شدن عمر لباس شما می‌شود.

۷- آویزان کردن صحیح مانتوشلوار در کمد

بعد از تعویض لباس‌هایتان آن‌ها را روی دسته صندلی و یا کف زمین ر‌ها نکنید. آویزان کردن مانتو و شلوار در کمد علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن و چروک شدن، مانع از قرارگیری آن‌ها در معرض گردوغبار می‌شود. قابل ذکر است که گردوغبار نیز مانند شستشوی زیاد منجر به رنگ‌پریدگی و پوسیدگی لباس‌ها می‌شود. چوب لباس‌های فلزی یا پلاستیکی بهترین وسیله برای آویزان کردن فرم اداری شماست. شما می‌توانید به راحتی شلوار خود را در قسمت زیر آویزان کنید و مانتو را هم روی آن به طور منظم و با دکمه‌های بسته قرار دهید. سپس روی رگال، داخل کمد و یا روی جالباسی‌های پشت در اتاق خود بگذارید.

۸- استفاده نکردن هر روز از یک مانتو و شلوار

استفاده کردن همیشگی از یک مانتو فرم موجب زود کثیف شدن، کهنه شدن و فرسودگی سریع لباس می‌شود. بهتر است چند دست مانتوشلوار اداری قیمت مناسب و شیک داشته باشید وآن‌ها را به صورت یک روز در میان بپوشید تا طول عمر همگی آن‌ها را افزایش دهید.

۹- جلوگیری از ساییدن و تماس با اجسام زبر

حواستان باشد که زیور آلات، بند ساعت، بند کیف و جنس کیفتان طوری نباشد که باعث نخ کش شدن و سابیده شده مانتو شود.

۱۰- خودداری از نشستن روی صندلی‌های فرسوده

شما یک خانم شاغل هستید و در مکان‌های عمومی ساعت‌های کاری خود را می‌گذرانید ممکن است میزچوبی خراشیده، صندلی‌هایی با روکش پوسیده یا می‌خ‌های صندلی و میز به لباس کار شما آسیب‌های جبران ناپذیری بزند و باعث پرز دادن و یا پاره شدن پارچه مانتو شود. پس حواستان باشد که این اتفاقات رخ ندهد.

سخن پایانی
درنهایت این‌که اگر می‌خواهید لباس‌هایتان عمر طولانی‌تری داشته باشند، رعایت نکاتی ساده مانند آنچه در بالا عنوان شد را از یاد نبرید. در نظر داشته باشید که نگهداری مناسب و افزایش طول عمر لباس‌ها در طولانی‌مدت به‌نوعی موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما خواهد شد. همچنین از آنجایی‌که صنعت مد یک آلاینده بزرگ جهانی محسوب می‌شود، طولانی شدن عمر لباس‌ها برای محیط‌زیست نیز فواید زیادی در بر خواهد داشت. و در آخر به شما توصیه می‌کنیم که پیش از خرید مانتو شلوار اداری، از معتبر بودن برند و خوش جنس بودن پارچه آن مطمئن شوید تا با رعایت تمامی نکات نگهداری بهترین استفاده را از لباس فرم خود داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانتو آی سن

واحد تولیدی مانتو آی سن با برند mantoaysen دارای مجوز رسمی اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک متخصص در زمینه تولید انواع مانتو فرم اداری با بیش از 30 سال سابقه است که آماده پذیرش مشتریان گرامی از سراسر ایران است. خرید از مجموعه ما شروع یک رابطه همکاری است. ویژگی‌های مانتو آی سن: نوآوری در طراحی مانتو استفاده از پارچه مرغوب و با کیفیت دوخت تمیز و با کیفیت قیمت مناسب و مطلوب تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات و تعهدات پس از فروش فروش به صورت تکی و عمده پیش از خرید می‌توانید در خصوص سایز مانتو، جنس پارچه، رنگ و هر نوع اطلاعات دیگر از کارشناسان ما مشورت بگیرید. در مانتو آی سن این امکان برای شما فراهم شده است که تغییرات مد نظرتان روی سفارش شما اعمال شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس