اطلاعات تماس
  • ۰۹۰۱۳۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212107839123857
در دسترس نیست

جراحی بلفاروپلاستی و زیبایی چشم در ایران

جراحی بلفاروپلاستی و زیبایی پلک در ایران

کد: 140212107839123857

، بندرماهشهر , (اخبار رسمی): جراحی بلفاروپلاستی، همچون ناجی، به کمک شما می‌آید تا بار دیگر زیبایی و جوانی را به چشمان شما هدیه دهد.

جراحی بلفاروپلاستی و زیبایی پلک در ایران
جراحی بلفاروپلاستی و زیبایی پلک در ایران

هزینه جراحی بلفاروپلاستی به عوامل مختلفی مانند نوع جراحی، محل انجام جراحی، تجربه و تخصص جراح و سایر فاکتورها بستگی دارد. و بین 16 تا 25 میلیون تخمین زده می‌شود.

جراحی بلفاروپلاستی در اهواز، که به عنوان جراحی زیبایی پلک نیز شناخته می‌شود، روشی برای رفع مشکلات زیبایی و عملکردی پلک‌ها است. این جراحی می‌تواند برای رفع افتادگی پلک، پف زیر چشم، چین و چروک پلک و سایر مشکلات پلک انجام شود. اما این جراحی زیبایی پلک، نیازمند انتخابی دقیق است:

  • انتخاب جراح: انتخاب جراح مناسب، یکی از مهم‌ترین مراحل در جراحی بلفاروپلاستی است. جراح شما باید دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه جراحی بلفاروپلاستی باشد و با ظرافت و دقت عمل، زیبایی و جوانی را به چشمان شما هدیه دهد.
  • مراقبت‌های بعد از جراحی: رعایت مراقبت‌های بعد از جراحی بلفاروپلاستی، نقشی اساسی در روند بهبودی و دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین بعد از عمل بلفاروپلاستی از مصرف داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی مانند آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید. همچنین از دستکاری زخم‌ها خودداری کنید و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.

کاربردهای جراحی بلفاروپلاستی مزایای جراحی بلفاروپلاستی معایب و عوارض جراحی بلفاروپلاستی هزینه جراحی بلفاروپلاستی توسط دکتر وحید بیگی هزینه جراحی بلفاروپلاستی به عوامل مختلفی مانند نوع جراحی، محل انجام جراحی، تجربه و تخصص جراح و سایر فاکتورها بستگی دارد. و بین 16 تا 25 میلیون تخمین زده می‌شود.

نتیجه‌گیری
چشمان شما، دریچه‌ای به سوی دنیای بیرون و انعکاسی از روح و زیبایی شما هستند. اما گذر زمان، اثرات خود را بر روی این دریچه‌های زیبا می‌گذارد و افتادگی پلک، پف زیر چشم و چین و چروک‌ها، شادابی و طراوت را از چشمان شما می‌گیرند. در اینجا است که جراحی بلفاروپلاستی، همچون ناجی، به کمک شما می‌آید تا بار دیگر زیبایی و جوانی را به چشمان شما هدیه دهد.

  • رفع افتادگی پلک: افتادگی پلک می‌تواند باعث مشکلاتی در بینایی شود و ظاهر فرد را خسته و غمگین نشان دهد. جراحی بلفاروپلاستی می‌تواند با برداشتن پوست و چربی اضافی پلک، افتادگی پلک را رفع کند.
  • رفع پف زیر چشم: پف زیر چشم می‌تواند باعث شود که فرد مسن‌تر به نظر برسد. جراحی بلفاروپلاستی می‌تواند با برداشتن چربی اضافی زیر چشم، پف زیر چشم را رفع کند.
  • رفع چین و چروک پلک: چین و چروک پلک می‌تواند باعث شود که فرد خسته و پیر به نظر برسد. جراحی بلفاروپلاستی می‌تواند با برداشتن پوست اضافی پلک و کشیدن پوست پلک، چین و چروک پلک را رفع کند.
  • رفع مشکلات عملکردی پلک: برخی از مشکلات پلک مانند اکتروپیون (برگشتگی پلک) و انتروپیون (چرخش پلک به سمت داخل) می‌توانند باعث مشکلات بینایی و تحریک چشم شوند. جراحی بلفاروپلاستی می‌تواند این مشکلات را رفع کند.
  1. جوانسازی ظاهر: جراحی بلفاروپلاستی می‌تواند با رفع افتادگی پلک، پف زیر چشم و چین و چروک پلک، ظاهر فرد را جوان‌تر کند. بهبود بینایی: جراحی بلفاروپلاستی می‌تواند با رفع افتادگی پلک، میدان بینایی فرد را بهبود بخشد. افزایش اعتماد به نفس: جراحی بلفاروپلاستی می‌تواند با بهبود ظاهر فرد، اعتماد به نفس او را افزایش دهد.
  2. کبودی و تورم: کبودی و تورم بعد از جراحی بلفاروپلاستی طبیعی است و معمولاً طی چند هفته از بین می‌رود. خونریزی: خونریزی جزئی بعد از جراحی بلفاروپلاستی طبیعی است. عفونت: عفونت یک عارضه نادر است که با مصرف آنتی‌بیوتیک قابل درمان است. خشکی چشم: خشکی چشم یک عارضه نادر است که با استفاده از قطره اشک مصنوعی قابل درمان است. اسکار: اسکار جراحی بلفاروپلاستی معمولاً بسیار ظریف است و به مرور زمان محو می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر وحید بیگی

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص بیماری های چشم فارغ التحصیل پزشکی عمومی در سال ۱۳۹۲ از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند. ایشان در سال ۱۳۹۷ با نمره برتر بورد تخصصی، از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فازغ التحصیل شده اند.

اطلاعات تماس
  • ۰۹۰۱۳۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان