اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212227858123431
در دسترس نیست

بهترین برند ایزوگام

بهترین برند ایزوگام

کد: 140212227858123431

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین برند ایزوگام

بهترین برند ایزوگام
بهترین ایزوگام

بهترین برند ایزوگام

بهترین برند ایزوگام

در ابتدا بهتر است که به تعریفی از ایزوگام بپردازیم.

ایزوگام از قیر و الیاف‌های مصنوعی گوناگونی تولید می‌شود که بسیار مقاوم هستند و با گرما دادن، می‌توان آن‌ها را به سطوح موردنظر چسباند. این نوع کفپوش پشت بام، از نفوذ رطوبت و آب به سطح زیرین خود جلوگیری می‌کند. بهترین ایزوگام باید حدود ۱۰ سال برای شما کار کند.

شما می‌توانید از این محصولات در ایزولاسیون دیوارها و همچنین مرحله‌ی پی و فونداسیون نیز از آن استفاده کنید. در گذشته از روش‌‌های سنتی جهت عایق سازی ساختمان استفاده می‌شد.
اما امروزه استفاده از بهترین ایزوگام برای عایق سازی، بسیار رایج شده. برای این که تشخیص دهید بهترین ایزوگام باید چگونه باشد ابتدا باید یک ایزوگام استاندارد را بشناسید. در ادامه مشخصات یک ایزوگام استاندارد ذکر شده است.

ایزوگام استاندارد
بهترین ایزوگام باید دارای استانداردهای لازم باشد. در واقع ایزوگام استاندارد، ایزوگامی است که با معیارهای سازمان ملی استاندارد، همخوانی داشته باشد. استانداردهایی که باید رعایت شوند عبارتند از:

مواد اولیه باکیفیت
قیر پلیمری مرغوب
وزن و ضخامت استاندارد
کیفیت
استقامت
تولید محصول مطابق آب و هوا
در زمان تولید ایزوگام از نظر فیزیکی باید استانداردهای زیر رعایت شود:
ضخامت و وزن ایزوگام استاندارد، در وهله اول می‌تواند نشان دهنده‌ی مشتری مداری برند سازنده‌ی آن ایزوگام باشد. طبق استانداردهای اعلام شده، وزن یک رول ایزوگام باید چیزی بین ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم باشد.

ایزوگام‌ها توسط متخصصان در آزمایشگاه‌ها، تست و ارزیابی می‌شوند تا شرکت تولید کننده بتواند بهترین ایزوگام را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
یک کفپوش پشت بام خوب باید دارای مقاومت کششی، مقاومت در برابر آب، رطوبت و اشعه‌ی خورشید و همچنین مقاومت در برابر سرما و گرما باشد. در آزمایشگاه‌ها نیز این موارد تست می‌شود. یک ایزوگام استاندارد دارای ابعادی با طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر می‌باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایزوگام آسایش بام

ایزوگام آسایش بام تولید و ارائه خمات انواع ایزوگام، قیر، آسفالت در تهران و کرج و شهرهای حومه

اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان