اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301167875123431
در دسترس نیست

نصب ایزوگام در تهران با تخفیف ویژه

نصب رایگان ایزوگام در تهران

کد: 140301167875123431

، تهران , (اخبار رسمی): جهت نصب رایگان ایزوگام در تهران و آشنایی بیشتر با این خدمات کافی است با شماره 09120387317-09335781031 تماس حاصل فرمایید.

نصب رایگان ایزوگام در تهران
ایزوگام در تهران

جهت نصب رایگان ایزوگام در تهران و آشنایی بیشتر با این خدمات کافی است با شماره 09120387317-09335781031 تماس حاصل فرمایید.

نصب رایگان ایزوگام در تهران

جهت نصب ایزوگام در تهران و آشنایی بیشتر با این خدمات کافی است با شماره 09120387317-09335781031 تماس حاصل فرمایید.

نصب  یک راه حل مطمئن برای ایمنی منازل و ساختمان ها است که در زیر مراحل نصب ایزوگام در تهران و شهرهای حومه را بیشتر توضیح خواهیم داد.

. در ابتدا بایستی یک تعریف ساده از ایزوگام داشته باشیم، در واقع در تعریف ساده ایزوگام مدلی از عایق رطوبتی از قبل ساخته شده می باشد.

ایزوگام از دو لایه تشکیل شده ، لایه اول الیاف شیشه و لایه دوم پلی استر می باشد که این دو لایه با قیر  تقویت گشته و به وسیله پلیمرها پوشیده شده است، ایزوگام برای آب بندی ساختمان ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

عوامل مختلف و گوناگونی در قیمت ایزوگام تاثیرگذار هستند و  قیمت ایزوگام بر مبنای عواملی چون کیفیت ایزوگام، برند ایزوگام، مکان مورد استفاده از ایزوگام و اندازه ی آن در محیط مورد نیاز مورد بررسی و قیمت گذاری قرار می گیرد.
  برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به داخل ساختمان ، باید بخار بندی روی مواد عایق نصب شود تا از ورود نم جلوگیری کند. این لایه معمولاً از موادی  مانند پلاستیک پلی‌اتیلن تولید می ‌شود و باید با دقت و بدون هیچ گونه شکستگی و آسیب دیگری نصب شود.

  پس از نصب ایزوگام با کیفیت ، واحد های گرمایش و سرمایش باید با دقت و منطبق بر استاندارد ها و حرفه ای نصب شوند. برای اطمینان از کیفیت نصب، معیارهای دقیقی برای ایزوگام تعیین شود. این معیارها می‌توانند شامل اندازه‌گیری حرارتی، تست‌های رطوبت، و انجام مراقبت‌ها از ساختمان باشند.

  نصب ایزوگام ها با دقت و همچنین کیفیت می‌ تواند به بهبود کارایی انرژی ساختمان و نیز کاهش هزینه‌ های انرژی بسیار کمک کننده باشد. ایزوگام در فصول گرما و سرما به حفظ راحتی داخلی ساختمان ها کمک می‌ کند و به بهره ‌وری انرژی نیز کمک شایانی می‌ نمایند.

  بنابراین ، انجام این عملیات ایزوگام کردن ساخمان با دقت و توجه به استاندارد های مربوط از اهمیت بسیاری برای افراد مختلف برخوردار می باشد. و انتخاب یک مجموعه عالی و بی نقص مثل تهران ایزوگام بهترین انتخاب برای افرادی که نیاز به انجام عملیات نصب ایزوگام دارند می باشد.

  از مهم ترین مراحل در انجام و اجرای کارهای ساختمانی عملیات قیرگونی ساختمان و ایجاد یک لایه محافظ و ضد آب برای بنا می باشد. به عملیات قیر اندود کردن گونی های چتایی و کنفی به کمک قیر داغ و شل شده جهت ایجاد یک لایه محافظ قیرگونی می گویند.

  با انجام قیرگونی ما می توانیم با ایجاد یک لایه نه چندان ضخیم یک عایق ضد نم جهت ایزوله سازی و محافظت از سطح بسازیم. در کل قیرگونی جهت ایجاد عایق ضد آب و افزایش طول عمر سطح های مختلف در ساختمان مانند حمام ، پشت بام و… می باشد.

  انجام قیرگونی ساختمان در بخش های مختلف ساختمان باعث می شود تا سطوح از آسیب های ناشی از عوامل طبیعی و خرابی در امان باشد. برای مثال عواملی مانند باران ، برف ، تگرگ های شدید ، نور آفتاب یا گرمای زیاد و… می توانند باعث آسیب دیدگی سطوح شوند. در کل می توان گفت با انجام عملیات قیرگونی از بنای خود در مقابل این عوامل و مشکلات ناشی از این عوامل محافظت خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایزوگام آسایش بام

ایزوگام آسایش بام تولید و ارائه خمات انواع ایزوگام، قیر، آسفالت در تهران و کرج و شهرهای حومه

اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان