اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302177909325781
در دسترس نیست

فروش انحصاری زئولیت کشاورزی در سمنان

زئولیت کشاورزی معروف به کود هوشمند را میشناسید؟

کد: 140302177909325781

، (اخبار رسمی): زئولیت کشاورزی یک نوع ماده معدنی است که با طبیعت به صورت ۱۰۰ در ۱۰۰ همخوانی دارد. زئولیت کشاورزی به منظور افزایش دادن عملکرد محصولات کشاورزی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

زئولیت کشاورزی معروف به کود هوشمند را میشناسید؟
زئولیت کشاورزی معروف به کود هوشمند را میشناسید؟

زئولیت کشاورزی با نام کود هوشمند نیز شناخته می شود و علت این نام گذاری تاثیر گذاری و نتایج اعجاب انگیزی است که این ماده معدنی در روند کشاورزی و محصولات کشاورزی دارد.

زئولیت کشاورزی با نام کود هوشمند نیز شناخته می شود و علت این نام گذاری تاثیر گذاری و نتایج اعجاب انگیزی است که این ماده معدنی در روند کشاورزی و محصولات کشاورزی دارد. برای شناخت بیشتر زئولیت کشاورزی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

زئولیت کشاورزی چیست؟

اگر شما هم جزو افرادی باشید که به نوعی با کشاورزی در سر و کار هستید، احتمالا از زئولیت کشاورزی و فواید و کاربرد های آن اطلاعاتی دارید. اما ما در این مقاله شما را با این محصول به صورت کامل آشنا خواهیم کرد. زئولیت یکی از مواد ضروری است که باید در ترکیب خاک کشاورزی وجود داشته باشد.

علت این که می گوییم استفاده از زئولیت کشاورزی در خاک کشاورزی امری ضروری است، به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل عبارت است از؛

علت اهمیت به کار گیری از زئولیت در صنعت کشاورزی

زئولیت یک نوع ماده معدنی است که با طبیعت به صورت ۱۰۰ در ۱۰۰ همخوانی دارد. این ماده معدنی به منظور افزایش دادن عملکرد محصولات گشاورزی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

علاوه بر این که زئولیت کشاورزی بر روی محصول تاثیر گذار است، با بهبود دادن ارزش خاک کشاورزی، زمین کشاورزی را ارزشمند تر می کند و همچنین هزینه های جانبی مثل مصرف آب و کود را کاهش می دهد.

خواص زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزی

زئولیت کشاورزی که به آن زئولیت کلینوپتیلولیت نیز گفته می شود، دارای خاصیت جاذب است. در واقع زئولیت می تواند رطوبت و آب اضافه موچود در خاک را در خود جذب کرده و در مدت طولانی از آن نگهداری نماید. یکی دیگر از ویژگی ها و خواص زئولیت طبیعی این است که؛

تبادل کاتیونی بسیار خوبی دارد، همچنین برای جذب و حذف عناصر فلزی و سنگین که سمی هم هستند نیز مناسب است. همچنین زئولیت کشاورزی به نوعی غربال مولکولی نیز می باشد.

نقش زئولیت در صنعت کشاورزی

استفاده از زئولیت برای جذب کردن آب و نگهداری از آن:

یکی از کاربرد های زئولیت کشاورزی این است که از آن برای مصرف کم تر آب استفاده می شود. چرا که زئولیت به خاطر ساختاری که دارد این امکان را دارد تا رطوبت موجود  در هوا و همچنین آب اضافی موجود در خاک را در خود جذب نموده و آن را به مرور زمان به خورد خاک دهد.

در طول روز میزان زیادی از آب موجود در سطح خاک تبخیر می شود و در طول سب میزان زیادی رطوبت در هوا وجود دارد. زئولیت می توانید این رطوبت را در طول شب بگیرید و برای روز از آن استفاده کند.

این موضوع می تواند تا حد قابل توجهی باعث صرفه جویی در مصرف آب شود. شما می توانید در مناطقی که با مشکل کمبود آب مواجه است از زئولیت کشاورزی استفاده کنید.

زئولیت می تواند تا میزان ۵۰ درصد از مصرف آب صرفه جویی کند. چرا که همان طور که گفته شد در طول شب میزان آب از دست رفته را از هوای اطراف بازیابی می کند.

با توجه به کاربرد بسیار زیادی که زئولیت دارد و همچنین نتایج بعدی که می تواند در صرفه جویی از هزینه ها داشته باشد، این محصول بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد.

خرید زئولیت با کیفیت ارزان

شما می توانید با خرید عمده زئولیت از مرکز فروش انحصاری این محصول، نه تنها باعث بهبود رند کشاورزی شوید بلکه تا میزان قابل توجهی کیفیت محصولات خود را افزایش دهید.

زئولیت کشاورزی نه تنها می تواند باعث بهتر شدن و ارزشمند تر شدن زمین کشاورزی شود، بلکه می تواند تعداد محصولات تولید شده و کیفیت آن ها را نیز بهبود ببخشد.

محصولات کشاورزی و میوه هایی که از زئولیت برای تولید آن ها استفاده شده است، دارای پوسته ضخیم تر و با کیفیت تری هستند. از همین رو زمان بیش تری را در انبار می توانیم از آن ها نگهداری کنیم.

مجموعه بازرگانی مفید با فروش انحصاری و مستقیم این محصول می تواند، شما را در خرید با صرفه کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی