اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302197911310341
در دسترس نیست

نرده پله فرفورژه بهترین گزینه به عنوان نرده پله دوبلکس ویلایی محسوب میشود.

نرده پله فرفورژه بعنوان کاربردی ترین نرده پله دوبلکس در ویلا محسوب میشود

کد: 140302197911310341

، تهران , (اخبار رسمی): نرده پله معمولا در دو مدل صاف و پیچ ساخته میشود. نرده پله صاف در ساختمان های بلند مرتبه و برج ها کاربرد دارد. در ساختمان های ویلایی استفاده از نرده پله فرفورژه و لیزری استفاده میشود.. متریال چوب و استیل هم به دلیل هزینه های نگهداری کاملا سلیقه ای مورد استفاده قرار میگیرد..

نرده پله فرفورژه بعنوان کاربردی ترین نرده پله دوبلکس در ویلا محسوب میشود.
نرده پله فرفورژه بعنوان کاربردی ترین نرده پله دوبلکس در ویلا محسوب میشود

نرده پله دوبلکس تاثیر فوق العاده ای در نمای داخلی ساختمان های ویلایی و دوبلکس دارد. فرفورژه به دلیل برجستگی قطعات میتواند به عنوان بهترین گزینه برای نرده پله دوبلکس مطرح شود.

نرده پله  یکی از مهمترین عناصر در نما و دکوراسیون ساختمان های ویلایی و اعیانی است.  میتوان به جرات گفت که ست کردن دکوراسیون و چیده مان داخلی تا حد بسیار زیادی به رنگ، طرح و مدل نرده پله دوبلکس بستگی دارد، به همین دلیل  انواع مختلفی از نرده راه پله در طی سالیان اخیر طراحی و تولید شده است. در برخی از ساختمان ها مقاوم بودن نرده اولویت دارد و در برخی از ساختمان هابه خصوص ویلا های شخصی شکل و زیبایی نرده پله دوبلکس اولویت دارد. نرده راه پله را با توجه به متریال مواد مصرفی  میتوان به دو دسته اصلی تقسیم کرد. اگر بخواهیم نرده پله ها را بر اساس متریال تقسیم کنیم به چهار نرده پله خواهیم رسید. 

نرده پله دوبلکی فلزی 

نرده پله دوبلکس چوبی 

نرده پله دوبلکس شیشه ای 

نرده پله دوبلکس بتنی _ سنگ مرمر 

. استفاده از آسانسور سبب شده تا نرده راه پله در برج ها، ساختمان بلند مرتبه بیشتر جنبه ایمنی داشته باشد و به دلیل ارتفاع زیاد نرده پله از ارزانترین متریال دذر ساخت نرده پله استفاده کنند. این گروه از ساختمان از نرده پله صاف استفاده میکنند و به همین دلیل به مراتب در انتخاب و خرید نرده راه پله از تنوع بالاتری برخوردار هستند. نرده پله فلزی به لحاظ قمت میتواند بهترین گزینه در اتخاب متریال نرده پله در این مدل ساختمان ها باشد. 

نرده پله چوبی را از چوب ترموود و راش تولید میکنند. گرانبودن این متریال سبب میشود تا افراد خاص با سازه های خاص تر از نرده پله  دوبلکس استفاده کنند. شاید در دهه گذشته به دلیل فراوانی و تنوع بالای چوب مانند راش، سرو سایر نمونه ها، استفاده و ساخت نرده راه پله چوبی به صورت کامل از شاسی تا هندریل در مناطق جنگلی همانند استان های مازندران، گیلان و گلستان رواج داشته است. 

مشکلاتی همانند هزینه نگه داری، روغن کاری، امکان آتش سوزی و فرسودگی ناشی از جذی حشرات موزی همانند موریانه و .. هم میتوانند از دلایلی باشند که استقاده از نرده پله چوبی را کاهش دهند. تنها مزیت استفاده از نرده پله چوبی زیبا بودن و تاثیر چوب در دکوراسیون داخلی ساختمان است.  ع نرده پله سعی میشود که بیشتر از طرح نرده پله ساده و مدرندر رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای(طرح چوب) استفاده شود. همان گونه که اشاره شد  ساختمان های ویلایی، دوبلکس و کم مرتبه ای هستند که نرده راه پله گرد و نرده راه پله خم را بیشتر نیاز دارند، امکان طراحی و 

انواع نرده پله فلزی 

  • نرده پله فرفورژه 
  • نرده پله پروفیلی
  • نرده پله استیل 
  • نرده پله لیزری 

نرده پله فلزی دارای تنوع بسیار زیادی است. شاخص ترین این نرده پله ها فرفورژه، پروفیلی، استیل و لیزری است. در این بین نرده پله دوبلکس استیل در بدو ورود به بازار توانست بخش بزرگی از نرده پله را به خود اختصاص دهد. به مرور زمان مشکلاتی همانند له شدگی بدنه نرده پله با کوچکترین ضربه، هرز شدن محل پیچ های متصل کننده قطعات و نیاز به تامین نگه داری بسیار بالا سبب شد تا این مدل نرده پله بیشتر در ساختمان های اداری به خصوص بانک ها استفاده شود.

متریال فرفورژه کاربردی ترین  گزینه ها به عنوان نرده پله صاف و دوبلکس است. قطعات فرفورژه عموما برجسته هستند و این برجستگی سبب میشود تا رنگ در نقاظ برجسته به صورت طلایی و نقره ای باشد. رنگ های مورد استفاده در نرده پله فرفورژه معمولا مشکی یا سفید به عنوان زمینه و طلایی ،مسی به عنوان رنگ پتینه بکار میروند. طرح های اصیل و زیبا در فرفورژه میتواند دکوراسیون داخلی ساختمان شما افزایش دهد. 

ورق به دلیل یکپارچه بودن میتواند یک متریال بسیار ایمن و مناسب باشد. استفاده از تکنولوژی برش لیزری طراحی ورق نرده پله را تسهیل کرده و به عنوان ارزانترین نرده راه پله امروز مطرح شود. تنوع در نرده پله لیزری معنایی ندارد چرا که شما هر طرحی را که نیاز داشته باشید میتوانید با برش لیزری انجام دهید. شکل انواع برگ ها ، اکال هندسی در هر سایز و ابعادی، حک کردن نام شرکت و برند بر روی نرده پله و .... از مزایای نرده پله لیزری است. فقط باید در زمان طراحی دقت کنید که شکاف بیشر از 12 سانت در نرده پله میتواند احتمال سقوط اشیاء بزرگ و نورادان را به همراه دارد. 

بنا بر این برای ساختمان های اداری و بانک ها استفاده از نرده پله استیل، برای ساختمان های بلند مرتبه نرده پله پروفیلی، درساختمان های ویلایی، لوکی و اعیانی استفاده از نرده پله دوبلکس فرفورژه و در ساختمان های مدرن با توجه به سلیقه افراد از نرده پله لیزری میتوانید استفاده کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید