اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302277917622972
در دسترس نیست

بهترین روش شستن لباس نوزاد با استفاده از مینی واش

کد: 140302277917622972

، (اخبار رسمی): بهترین روش شستن لباس نوزاد با استفاده از مینی واش

بهترین روش شستن لباس نوزاد با استفاده از مینی واش
بهترین روش شستن لباس نوزاد با استفاده از مینی واش

بهترین روش شستن لباس نوزاد با استفاده از مینی واش

شستن لباس نوزاد با مینی واش چگونه است؟

مینی واش وسیله ای است که برای شستن لباس کودک و حتی لباس هایی با ظرفیت کم می توانید از آن استفاده کنید. حتما با خودتان می گویید که خرید مینی واش آن چنان ضروری نیست که بخواهید برای آن هزینه کنید. اما به این موضوع توجه کنید که باید لباس نوزاد خیلی خوب شسته و ضد عفونی شوند. لباس های نوزاد باید زود به زود شسته شوند و بهتر است که با لباس بزرگسالان در ماشین لباسشویی انداخته نشود. لباس نوزاد به دلیل اینکه بوی شیر می گیرد و یا لکه های خوراکی که می خورند روی آن می ماند ممکن است با کمک دست به خوبی تمیز نشوند. شستن لباس نوزاد با مینی واش مزایا و معایب خود را دارد که باید به آن ها هم توجه کنید.

مینی واش به ماشین لباسشویی کوچک نیز معروف است که بهترین انتخاب برای مادرانی است که نوزاد دارند. این وسیله به راحتی و در زمان کمی لباس های نوزاد شما را می شوید. در این وبلاگ قصد داریم نکاتی که برای خرید یک مینی واش لازم است را با زبانی ساده برای شما بیان کنیم.

حساسیت پوست نوزاد

نکته ای در شستن لباس کودک وجود دارد این است که بهتر است لباس کودکتان را با لباس های خودتان نشویید. لباس بزرگسالان دارای آلودگی، گرد و غبار است که برای کودک بسیار مضر می باشد و باعث ایجاد حساسیت در کودک می شود. لباس نوزادها به دلیل اینکه کوچک هستند حجم خیلی کمی دارند و به همین دلیل زمان زیادی لازم دارد که بخواهیم همه را با هم در ماشین لباسشویی بیندازیم. علاوه بر این موضوع لباس کودک باید بلافاصله بعد از کثیف شدن شسته شوند.

به دلیل اینکه خانه های امروزی همگی آپارتمانی هستند و نور آفتاب خیلی کم به داخل خانه نفوذ می کند، لباس به دور از نور آفتاب خشک می شوند. با پهن کردن لباس در زیر نور آفتاب می توانید از اینکه لباس ها ضد عفونی می شوند و لکه ها از بین می روند خیالتان راحت باشد. اگر لکه ای روی لباس کودک مشاهده کردید با قرار دادن لباس در زیر نور آفتاب می توانید لکه را از بین ببرید.

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

مینی واش برای لباس های حساس

در فصل تابستان به دلیل اینکه هوا گرم است و کودک زیاد تعریق می کند باید هر روز لباس کودک را عوض کنیم. شستن این لباس ها با انداختن در مینی واش به راحتی انجام می شود و خیلی سریع می توانید لباس ها را بشویید. مینی واش بهترین وسیله برای شستن لباس های سبک و حساس می باشد. علاوه بر لباس های کودک می توانید لباس های زیر، شال، جوراب و لباس هایی که حجم کمی دارند را در مینی واش می توانید بشویید. مینی واش ها در چند دسته موجود می باشند. بنابراین مینی واش های ساده، مینی واش همراه با سبد خشک کن و مینی واش دوقلو از جمله مینی واش های موجود در بازار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل