اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303057924125833
در دسترس نیست

 پنجمین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت

مانا انرژی پاک، جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران را دریافت کرد

کد: 140303057924125833

، تهران , (اخبار رسمی): مانا انرژی پاک جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران را برای فعالیت مستمر و هدفمند در گروه تولید کنندگان صنعتی و شرکت های دانش بنیان تجهیزات تجدیدپذیر در هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران به دست آورد.

مانا انرژی پاک، جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران را دریافت کرد
مانا انرژی پاک، جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران را دریافت کرد

شرکت دانش بنیان مانا انرژی پاک موفق به دریافت تندیس پنجمین دوره جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران شد.

در مراسم اعطای جوایز پنجمین دوره از جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران که در حضور جناب آقای دکتر کمانی معاون محترم وزیر نیرو و مدیرعامل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق(ساتبا) برگزار شد، آقای مهندس کمیل محمدی به نمایندگی از مانا انرژی پاک، تندیس و لوح‌ تقدیر جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر را دریافت نمودند.

گفتنی است اهدای جوایز برترین‌های حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر همزمان با برگزاری هشتمین کنفرانس و نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر ایران (Iran REC2024) انجام پذیرفت. این رویداد در روزهای 6 و 7 خرداد ماه به همت انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

متن لوح تقدیر اهدایی به مجموعه مانا انرژی پاک،که به امضای مدیرعامل انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران رسیده است به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

دریافت جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر نشانگر همت والا و تلاش‌های تحسین برانگیز مدیران لایق و کارکنان توانمندی است که در عرصه پیشرفت و توسعه کشور از هیچ همتی دریغ نداشته و با برنامه‌ریزی و اقدامات حرفه‌ای در تامین انرژی پاک و حفاظت موثر از محیط زیست، بسترساز توسعه بلند‌مدت و پایدار ایران می‌شوند. در همین راستا، شرکت مانا انرژی پاک با عنایت به نظر هیأت داوران و تایید شورای سیاست‌گذاری موفق به دریافت تندیس تولید‌کننده برتر صنعتی و دانش‌بنیان تجهیزات انرژی خورشیدی(بزرگ مقیاس)در سال 1401-1402 در پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران شده است.

این لوح به نشانه قدردانی و به پاس تلاش و اهتمام شما، تقدیم می‌گردد. پویایی اندیشه و استمرار تلاشتان در ساخت ایرانی سرسبز و سربلند را آرزومند است.

درباره شرکت مانا انرژی پاک

شرکت مانا انرژی پاک فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پنل های خورشیدی در سال 1397 آغاز کرد. محورهای اصلی فعالیت این شرکت تولید یکپارچه زنجیره تولید ویفر، اجرای نیروگاه و همچنین تحقیق و توسعه در حوزه تجدیدپذیر است. همچنین این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده یکپارچه پنل خورشیدی در ایران حداکثر تلاش خود را در راستای ورود به عصر جدید بدون کربن می کند.

مانا انرژی پاک هم راستا با چشم انداز 2030 در زمینه انرژی پاک در ایران توانسته است دانش زنجیره ارزش فتوولتائیک را بومی سازی کند. ظرفیت تولید ویفرهای سیلیکونی، سلول ها و پنل های مانا انرژی پاک به ترتیب 1500، 1500 و 1700 مگاوات است که پروژه های مانا انرژی در نقاط مختلف کشور اجرا شده است.

چشم انداز گروه صنعتی مانا انرژی ارائه راه حل های مقرون به صرفه و بدون کربن برای مصارف نیروگاهی، صنعتی و خانگی و نیز حضور در بازارهای جهانی است.

مسیر مانا انرژی

1397-1399 بومی سازی تکنولوژی

  1. تاسیس شرکت مانا انرژی پاک ساخت کارخانه و نصب ماشین آلات و خط تولید سلول خورشیدی(فاز اول) ساخت کارخانه و نصب ماشین االات خط تولید پنل خورشیدی(فاز اول) ساخت کارخانه و نصب ماشین آلات ویفر خورشیدی

1400-1402 دانش بومی فتوولتائیک

  1. بهره برداری از فاز اول کارخانه تولید سلول خورشیدی بهره برداری از فاز اول کارخانه تولید پنل خورشیدی بهره برداری از فاز اول خطوط تولید EVA و محصولات شیمیایی تاسیس شرکت تامین انرژی مانا بهره برداری از فاز دوم کارخانه پنل خورشیدی بهره برداری از فاز اول کارخانه تولید ویفر خورشیدی راه اندازی فاز اول بزرگترین نیروگاه بخش خصوصی (100مگاوات) راه اندازی واحد فروش و بازاریابی

1403-1405 توسعه زنجیره ارزش فتوولتائیک

  1. بهره برداری از فاز دوم کارخانه تولید سلول خورشیدی
  2. بهره برداری از فاز دوم کارخانه تولید ویفر خورشیدی
  3. بهره برداری از فاز دوم کارخانه تولید شیشه سولار
  4. تکمیل نیروگاه 100مگاوات

مزایای انرژی خورشید

انرژی خورشیدی به عنوان یک منبع انرژی تجدیدپذیر نقش بسیار مهمی در کاهش گازهای گلخانه ای ایفا می کند و نیز تاثیر به سزایی در حفاظت از انسان، حیات وحش و اکوسیستم دارد.

برخی از مزایای استفاده از انرژی خورشیدی عبارت است از:

  • صرفه جویی در مصرف آب
  • هزینه نگهداری پایین
  • تنوع و تطبیق پذیری
  • طول عمر تضمینی
  • بهبود امنیت شبکه و تولید انرژی در ساعات اوج مصرف

موفقیت در تغییر ساختار انرژی وابسته به تبدیل بخشی از انرژی جهان از منابع فسیلی به منابع بدون کربن تا نیمه قرن جاری است که باعث کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن، کاهش تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از گرم شدن کره زمین خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانا انرژی

شرکت مانا انرژی پاک در سال 1397 در شهرستان خمین به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده زنجیره فتوولتائیک از پلی سیلیکون تا تولید ویفر، سلول و پنل خورشیدی در ایران تاسیس شده است. این شرکت دانش بنیان همواره تلاش می کند تا نقش خود را برای ورود به آینده بدون کربن به درستی ایفا نماید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته