اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303087927121741
در دسترس نیست

3 دلیل خرید شمش 100 گرمی

بهترین قیمت شمش 100 گرمی

کد: 140303087927121741

، (اخبار رسمی): از دلایل اصلی خرید اصلی شمش 100 گرمی از نگاه سرمایه گذاران کارمزد مناسب و اصالت شمش میباشد. شمش صد گرمی طلا بیشترین فروش شمش به شمار میرود. انتقال وجه آسان شمش صد گرمی طلا در معاملات یکی از دلایل خرید و فروش آن میباشد.

بهترین قیمت شمش 100 گرمی
خرید شمش 100 گرمی با کارن گارانتی زکوین

شمش 100 گرمی به دلیل کارمزد پائین و دارا بودن کارت گارانتی زکوین و همچنین نقل و انتقال آسان در معاملات یکی از پر طرفدارترین شمش های طلا برای خرید و فروش میباشد.

مقاسیه طلای آب شده با شمش 100 گرمی

خرید طلا برای سرمایه گذاری موجب حفظ ارزش پول و نگداری سرمایه در شرایط امن میشود. خرید طلا برای سرمایه گذاری از جمله مواردی است که از نقدینگی سرمایه گذاران در برابر تورم محافظت میکند. انواع مختلفی از مسکوکات طلا برای سرمایه گذاری در دسترس میباشد. خرید طلای آب شده برای سرمایه گذاری از گزینه های خرید طلا میباشد.

طلای آبشده با کارمزد بسیار پایینی که دارد، در میان سرمایه گذاران محبوبیت پیدا کرده است.کارمزد طلای آبشده در بازار بین 1 تا 1.5 درصد میباشد. همین پایین بودن کارمزد طلای آبشده محبوبیت آن را میان سرمایه گذاران بیشتر کرده است.

اما این پایین بودن کارمزد طلای آبشده ، دلیل قابل توجیهی برای محبوبیت طلای آبشده و امن بودن آن برای سرمایه گذاری نیست.

طلای آبشده یک تکه طلای بدون شکل و ظاهر خاصی است که عیار مشخصی نیز ندارد. طلای آبشده دارای یک شماره 6 رقمی به نام انگ است که روی آن هک شده. اطلاعات انگ هک شده روی طلای آبشده از سامانه ریگیری قابل استعلام میباشد. برای خرید طلای آبشده باید به این نکته توجه کرد که تقلب در طلای آبشده نیز بسیار زیاد است .

از جمله موارد رایج تقلب در طلای آبشده هک کردن انگ طلای بالاتر روی طلای پایین تر است .

از آنجایی که اطلاعات انگ طلای آبشده پس از مدتی از داخل سامانه از دسترس عموم خارج میشود ، اصالت سنجی طلای آبشده تنها با ریگیری مجدد طلای آبشده امکان پذیر است. این امر و روند ریگیرری مجدد طلای آبشده مسیر فروش آنرا برای سرمایه گذار سخت میکند.

از دیگر مواردی که طلای آبشده را گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نمیکند این است که خرید و فروش طلای آبشده به راحتی شمش طلا نیست و در اکثر اوقات تنها جای یکه طلای آبشده از آنها خریداری شده است، خریدار طلای آبشده هستند.

فروش طلای آبشده تنها به فروشنده اصلی آن امکان پذیر است و مراکز تجاری دیگری مگر در صورت ریگیری مجدد طلای ابشده فروشنده دیگر را خریداری نمیکنند. محدودیت خرید و فروش طلای آبشده از جمله مواردی است که ریسک خرید طلای ابشده برای سرمایه گذاری را بالا میبرد و آنرا به گزینه امن و مناسبی برای سرمایه گذاری بدل نمیکند.

خرید شمش طلا صد گرمی برای سرمایه گذاری

خرید شمش طلا برای سرمایه گذاری از جمله مواردی است که کارشناسان سرمایه گذاری به آن توصیه و توجه ویژه ای دارند. شمش های 100 گرمی طلا از پر فروش ترین شمش های طلا برای سرمایه گذاری میباشد. شمش طلا به نسبت طلای آبشده اصالت بسیار بالاتری دارد. شمش طلا دارای عیار مشخصی میباشد که روی آن هک شده. در صورت خرید شمش طلا از مراکز تجاری و دارای جواز رسمی از اتحادیه شمش طلا با کارت گارانتی و فاکتور به فروش میرسد که این امر اصالت شمش طلا را تضمین میکند.

شمش های طلا دارای شماره سریال یکتا هک شده روی شمش هستند. این شماره سریال در فاکتور و کارت گارانتی آن به منظور تضمین اصالت و کیفیت شمش طلا درج میشود. شمش طلا امکان خرید و فروش در تمام مراکز خرید و فروش طلا را به راحتی دارد. سهولت در خرید و فروش شمش طلا به دلیل مشخص بودن عیار ان و شماره سریال هک شده روی شمش طلا است. همچنین شمش های طلای 100 گرمی با کارت گارانتی ارائه میشوند که نشان اعتبار آنها دارد.

طبق آخرین گزارش سامانه فروش سکه و شمش زکوین ، استقبال مصرف کننده نهایی از شمش طلا در حال افزایش میباشد و نسبت به سکه از ارجحیت بیشتری برخوردار است.

قیمت شمش طلای 100 گرمی گلستانه

شمش طلای 100 گرمی گلستانه محبوبیت و قدمت بالایی در بازار طلای ایران دارد. به دلیل همین قذمت و محبوبیت از جمله موارد بسیار امن و مناسب جهت سرمایه گذاری میباشد.

از جمله مواردی که خرید شمش طلای 100 گرمی گلستانه در میان سرمایه گذاران محمبوب است، سهولت جابجایی مبلغ آن میباشد.به همین دلیل سرمایه گذاران بدون نگرانی برای ثبت مالیاتی آن میتوانند وجه آنرا را واریز یا برداشت نمایند.

خرید شمش 100 گرمی گلستانه با کارت گارانتی زکوین به آدرس https://zcoinn.com/goldbar-100g/ همواره مورد استقبال سرمایه گذاران بوده است. دلیل این استقبال نیز کارمزد پائین و اصالت آن است.

شمش گلستانه با کارت گارانتی زکوین به عنوان یک مرکز معاملاتی معتبر شمش و مسکوکات طلا شمش 100 گرمی گلستانه را با کارت گارانتی و ضمانت خرید و اصالت شماره سریال نامبر شمش طلا به فروش میرساند.

کارت گارانتی شمش زکوین به منزله تضمین اصالت شمش خریداری شده است. شمش طلا در دوران تورمی اقتصاد یکی از بهترین ابزارهای مدیریت نقدینگی و حفظ ارزش پول میباشد.

فرمول  و کارمزد قیمت شمش 100 گرمی

قیمت شمش 100 گرمی بر اساس قیمت روزانه طلای 24 عیار مورد محاسبه میشود. این مبنا بر اساس قیمت طلای جهانی است. سرمایه گذاران جهت اطلاع از قیمت و خرید میتوانند به سایت های معتبری همچون زکوین مراجعه نمایند .کارمزد شمش 100 گرمی با کارت گارانتی زکوین 3 درصد میباشد.

منابع 

https://philoro.com/shop/gold-bars/goldbarren-100g-diverse-hersteller 

https://www.bullionbypost.eu/gold-bars/100g/ 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه