کد: 140303127932425823
در دسترس نیست

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

کد: 140303127932425823

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای امروز، بازی‌های ویدیویی فراتر از سرگرمی صرف تبدیل شده‌اند. با ظهور فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، پدیده‌ای نوظهور به نام "بازی‌های کریپتویی" یا "بازی‌های Play-to-Earn" شکل گرفته است که در آن، بازیکنان می‌توانند با انجام بازی، ارز دیجیتال کسب کنند. این امر، دریچه‌ای جدید به سوی کسب ...

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل
کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

در دنیای امروز، بازی‌های ویدیویی فراتر از سرگرمی صرف تبدیل شده‌اند. با ظهور فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، پدیده‌ای نوظهور به نام "بازی‌های کریپتویی" یا "بازی‌های Play-to-Earn" شکل گرفته است که در آن، بازیکنان می‌توانند با انجام بازی، ارز دیجیتال کسب کنند. این امر، دریچه‌ای جدید به سوی کسب درآمد و خلق ارزش از طریق سرگرمی گشوده است.

در این مقاله، به معرفی تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی می‌پردازیم که می‌توانید از طریق آن‌ها، به کسب ارز دیجیتال بپردازید:

1. اکسی اینفینیتی (Axie Infinity):

این بازی، بدون شک یکی از پیشگامان و محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی است. در اکسی اینفینیتی، شما موجوداتی به نام اکسی را پرورش می‌دهید، با آن‌ها نبرد می‌کنید و از طریق ارتقا و پرورش آن‌ها، صاحب ارز دیجیتال SLP می‌شوید. اکسی‌ها به صورت NFT هستند و قابلیت خرید و فروش در بازار را دارند.

2. اسپلینترلندز (Splinterlands):

اسپلینترلندز، یک بازی کارتی استراتژیک است که در آن، شما با استفاده از کارت‌های مختلف، با دیگر بازیکنان به رقابت می‌پردازید. این بازی دارای توکن‌های درون‌بازی خاص خود به نام DEC و SPS است که می‌توانید آن‌ها را در صرافی‌های ارز دیجیتال به پول نقد تبدیل کنید.

3. پلی وین (Polywin):

پلی وین، یک پلتفرم نوآورانه است که بازی‌های مختلفی را بر بستر بلاک‌چین ارائه می‌دهد. در این پلتفرم، شما می‌توانید با شرکت در بازی‌های مختلف، شرط‌بندی روی رویدادهای ورزشی و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال، به کسب ارز دیجیتال Matic بپردازید.

4. دیسنترالند (Decentraland):

دیسنترالند، یک دنیای مجازی 3D است که در آن، شما می‌توانید زمین‌های مجازی خریداری کنید، بر روی آن‌ها املاک و مستغلات بسازید و از طریق فروش آن‌ها به دیگر بازیکنان، کسب درآمد کنید. این بازی دارای دو توکن درون‌بازی به نام MANA و LAND است.

5. سندباکس (The Sandbox):

سندباکس، مشابه دیسنترالند، یک دنیای مجازی 3D است که در آن، شما می‌توانید زمین‌های مجازی خریداری کنید، آن‌ها را به دلخواه خود سفارشی‌سازی و سپس با قیمتی بالاتر به فروش برسانید. این بازی دارای توکن SAND است که برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال در سندباکس استفاده می‌شود.

6. الین ورلدز (Alien Worlds):

الین ورلدز، یک بازی ماجراجویی در دنیای NFT است که در آن، شما در نقش یک کاوشگر فضایی، به جمع‌آوری، مبادله و استفاده از NFTهای منحصر به فرد می‌پردازید. توکن TLM، ارز دیجیتال این بازی است که می‌توانید آن را از طریق استخراج، نبرد و انجام ماموریت‌های مختلف به دست آورید.

7. چین‌مانسترز (Chainmonsters):

چین‌مانسترز، یک بازی هیولایی چند نفره است که در آن، شما با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین رقابت می‌کنید، هیولاهای مختلف را شکار می‌کنید، آن‌ها را با یکدیگر ترکیب و مبادله می‌کنید و از طریق فروش آن‌ها، ارز دیجیتال CHM کسب می‌کنید.

نکات مهم:

قبل از شروع به بازی‌های کریپتویی، حتماً تحقیقات لازم را انجام دهید و از معتبر بودن بازی و امنیت آن اطمینان حاصل کنید.
به خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در بازی‌های کریپتویی، مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری، با ریسک همراه است.
فقط پولی را که می‌توانید از دست بدهید را در این بازی‌ها سرمایه‌گذاری کنید.
به قوانین و مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال در کشور خود توجه کنید.

منبع: https://kilidcoin.com/best-play2earn-crypto-mobile-game/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه