اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303147934525892
در دسترس نیست

( تنها در مزرعه ) منتشر شد | (Tanha Dar Mazrae) was released

( تنها در مزرعه ) منتشر شد

کد: 140303147934525892

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم کوتاه "تنها در مزرعه" "Tanha Dar Mazrae"  به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید علی موسوی نور، در ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ منتشر شد. این فیلم دلهره‌آور و ترسناک که در زمستان ۱۴۰۲ در روستای جوکنک فیلمبرداری شده است، توجه بسیاری از علاقمندان به سینما را به خود جلب کرده است.

( تنها در مزرعه ) منتشر شد
پوستر فیلم (تنها در مزرعه)

 فیلم کوتاه "Tanha Dar Mazrae" "تنها در مزرعه" به کارگردانی سید علی موسوی نور منتشر شد

 فیلم کوتاه "Tanha Dar Mazrae" "تنها در مزرعه" به کارگردانی سید علی موسوی نور منتشر شد

تهران، ایران – ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - فیلم کوتاه "تنها در مزرعه" "Tanha Dar Mazrae"  به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید علی موسوی نور، در ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ منتشر شد. این فیلم دلهره‌آور و ترسناک که در زمستان ۱۴۰۲ در روستای جوکنک فیلمبرداری شده است، توجه بسیاری از علاقمندان به سینما را به خود جلب کرده است.

به گزارش آوای خبر، این فیلم که داستانی دلهره‌آور را روایت می‌کند، با بازیگری، نویسندگی و کارگردانی سید علی موسوی نور تولید شده است. مهدی کاظم زاده و سید محمد موسوی نور به عنوان فیلمبرداران، و سید محمد موسوی نور به عنوان تدوینگر، نقش مهمی در خلق این اثر داشته‌اند.

عوامل و تیم تولید:
پارسا رضایی به عنوان گریمور، پیمان حسینی مسئول جلوه‌های ویژه و نازنین احمدی به عنوان نورپرداز، به تیم تولید این فیلم پیوسته‌اند. طراحی لباس این فیلم نیز توسط ندا کاظمی انجام شده است، که به غنای بصری فیلم افزوده است.

داستان و ژانر فیلم:
"تنها در مزرعه" "Tanha Dar Mazrae" داستانی ترسناک و دلهره‌آور را در محیط روستای جوکنک روایت می‌کند. این فیلم با ایجاد فضایی پرتنش و رازآلود، مخاطبان را تا انتهای داستان درگیر خود می‌کند. استفاده از لوکیشن‌های طبیعی و منحصربه‌فرد این روستا، به واقع‌گرایی و جذابیت فیلم افزوده است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه خبری خورنا

خبرگزاری خورنا در شهریور ماه ۱۳۹۰ تاسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر