اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303167935717514
در دسترس نیست

برای اولین بار در ایران، دنای موفق به کسب پروانه استاندارد 13629 شد

کد: 140303167935717514

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از تولید محصول با کیفیت، دنای در ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت هم اولین شد.

برای اولین بار در ایران، دنای موفق به کسب پروانه استاندارد 13629 شد
پروانه استاندارد 13629

کسب استاندارد ۱۳۶۲۹ خدمات پس از فروش برای اولین بار در ایران توسط دنای!

با افتخار اعلام می کنیم که دنای، اولین شرکت در حوزه‌ی لوازم صوتی و تصویری در ایران است که موفق به کسب این استاندارد در ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت شده است. پروانه 13629، که استاندارد خدمات پس از فروش به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی و بر اساس شاخصه‌هایی همچون زمان رسیدگی به درخواستها و سیستم تامین قطعات است، از طرف سازمان استاندارد ملی به مهرمینا الکترونیک اهدا شد.

در بهار سال 1402، وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی ابلاغیه‌ای تولیدکنندگان لوازم خانگی را مکلف به دریافت استاندارد ارائه‌ی خدمات پس از فروش، استاندارد 13629، کرد. این پروانه از آبان سال 1402 اجبار بود. مهرمینا الکترونیک، دنای، طبق این ابلاغیه، برای دریافت این پروانه اقدام کرد.

به گفته آقای مهندس خیری مدیر خدمات پس از فروش برند دنای، برای دریافت استاندارد 13629، که یک استاندارد در زمینه‌ی خدمات پس از فروش است، باید دوره‌هایی گذرانده می‌شد، مدارکی ارائه می‌شد و سیستم‌های مختلفی پایه‌ریزی می‌شد.

از جمله این سیستم‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم مدیریت کیفیت بر اساس ISO که دنای از پیشگامان دارنده آن است.

سیستم‌های دیگری از جمله نظارت بر نمایندگی‌های سراسر کشور، مدیریت شکایات مشتریان، نرم‌افزار جامع خدمات پس از فروش، سیستم TAT یا زمان اعلام مشتری تا رسیدگی به کار – که برای دنای 24 و 72 ساعت و کمتر از آن بود، سیستم ارسال قطعات. بازرسی‌هایی نیز باید انجام می‌شد که دنای شرایط آنها را فراهم کرده و این بازرسی‌ها طبق برنامه انجام شدند.

اما بیش از هرچیز، نگاه سیستم مدیریتی دنای به مقوله‌ی خدمات پس از فروش باکیفیت به مشتری، دنای را شایسته‌ی دریافت این پروانه کرد.

پس ازگذراندن تمامی شاخصه‌های لازم، در جلسه‌ی مورخ 8 خردادماه 1403، در کمیته‌ی علائم سازمان استاندارد ملی، این پروانه‌ی کاربرد علامت استاندارد، به دنای اهدا شد.

به تمامی همکاران، نمایندگان خدمات پس از فروش و مشتریان عزیز مهرمینا الکترونیک، دنای تبریک می‌گوییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل