اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303227941723048
در دسترس نیست

لوکس‌ترین هتل های کیش کدام اند؟

کد: 140303227941723048

، (اخبار رسمی): با سفری لذت‌بخش به بهترین مناطق گردشگری داخلی کشور‌ می‌توانیم برای چند روزی از زندگی روزمره فاصله بگیریم و با انرژی بیش‌‌تر برای اهداف و برنامه‌هایمان تلاش کنیم. یکی از بهترین مناطقی که به شما پیشنهاد‌ می‌کنیم جزیره کیش است. سفر به کیش در هر فصلی از سال‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

لوکس‌ترین هتل های کیش کدام اند؟
لوکس‌ترین هتل های کیش کدام اند؟
لوکس‌ترین هتل های کیش کدام اند؟
لوکس‌ترین هتل های کیش کدام اند؟
لوکس‌ترین هتل های کیش کدام اند؟
لوکس‌ترین هتل های کیش کدام اند؟
لوکس‌ترین هتل های کیش کدام اند؟
لوکس‌ترین هتل های کیش کدام اند؟

این جزیره زیبا دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متنوعی است که‌ می‌توانند تجربه یک سفر هیجان‌انگیز و به یادماندنی را برای شما رقم بزنند. کیش علاوه بر تمامی جاذبه‌ها دارای هتل‌های بسیار لوکس و مجللی است که اقامت در آن‌ها رویایی خواهد بود. اگر‌ می‌خواهید با لوکس‌‌ترین هتل های کیش بیش‌‌تر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هتل داریوش

یکی از گران‌‌ترین و لوکس‌‌ترین هتل‌های جزیره هتل پنج ستاره داریوش است. این هتل کیش مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی است. واحدهای اقامتی هتل داریوش بسیار لوکس و مجلل هستند و‌ می‌توانید در فضای مملو از آرامش آن‌ها اقامتی به یادماندنی داشته باشید. رستوران و کافی شاپ این هتل نیز در نوع خود بی‌نظیر هستند و از بهترین رستوران‌های کیش محسوب‌ می‌شوند. هتل داریوش کیش دارای معماری خاصی الهام گرفته از دوره هخامنشی است و نمای خیره‌کننده آن موجب شده به یکی از جاذبه‌های دیدنی جزیره نیز تبدیل شود. این هتل پنج ستاره به دلیل موقعیت مکانی که دارد دارای دسترسی خوبی به جاهای دیدنی کیش مانند پارک دلفین‌ها است.

آدرس: جزیره کیش – میدان داریوش

هتل پالاس

یکی از جدیدترین و لوکس‌‌ترین هتل‌های جزیره هتل پالاس است. این هتل مدرن در طی مدت کوتاه فعالیت خود توانسته نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. هتل پالاس از امکانات رفاهی بی‌نظیری برخوردار است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به رستوران، کافی شاپ 24 ساعته، امکان اجاره خودرو و سالن برگزاری جلسات و سمینارها اشاره نمود. قرارگرفتن این هتل زیبا در نزدیکی ساحل موجب شده که مهمانان هتل بتوانند هر زمانی که بخواهند به پیاده‌روی در ساحل خلیج فارس بروند ولحظات خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنند.

آدرس: جزیره کیش- حدفاصل میدان سیری و میدان داریوش

هتل ترنج

از دیگر هتل‌های لوکس و گران قیمت کیش‌ می‌توان به هتل ترنج اشاره نمود. این هتل پنج ستاره تنها هتل روی آب کشور است و همین موضوع موجب تمایز و محبوبیت دو چندان آن شده است. واحدهای اقامتی این هتل که در منطقه‌ای بکر واقع شده همانند سوئیت‌های مالدیو و بالی است. از این‌رو‌ می‌توانید حس و حال اقامت در آن‌ها را با رزرو این اتاق‌ها تجربه کنید. با اقامت در اتاق‌های لوکس هتل ترنج نه تنها چشم‌انداز بی‌نظیری به طلوع و غروب خورشید خواهید داشت بلکه از کف شیشه‌ای اتاق‌های آن‌ می‌توانید منظره زیبای اعماق دریا را نیز مشاهده کنید.

آدرس: جزیره کیش، میدان جاسک، جاده جهان

هتل مارینا پارک

اگر بخواهیم یکی دیگر از گران‌‌ترین و لوکس‌‌ترین هتل‌های جزیره را معرفی کنیم قطعا یکی از آن‌ها هتل مارینا پارک است. این هتل پنج ستاره دارای اتاق‌های شیک و مجهزی است و امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان قرار‌ می‌دهد. از زیباترین بخش‌های این هتل‌ می‌توان به رستوران و کافی شاپ آن اشاره نمود. موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که دسترسی عالی به اماکن دیدنی کیش و پارک ساحلی مارینا از زیباترین مناطق کیش دارد. از این‌رو با اقامت در آن‌ می‌توان به‌راحتی از تمامی جاذبه‌ها و مراکز خرید کیش دیدن نمود.

آدرس: جزیره کیش، میدان مرجان، جاده جهان

هتل پانوراما

هتل پانوراما نیز از دیگر هتل‌های جدید و گران‌قیمت جزیره است که فاصله کمی از مراکزی دیدنی و تفریحی جزیره قرار دارد. این هتل پنج ستاره دارای ساختمانی 15 طبقه با بهترین امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی است. رستوران و کافی شاپ این رستوران کیش فضایی بسیار شیک و مدرن دارند و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را با تنوع بالا و کیفیت و عطر و طعمی فوق‌العاده ارائه‌ می‌دهند. یکی از مهم‌‌ترین مزایای این هتل قرارگیری آن در نزدیکی ساحل است و مهمانان هتل‌ می‌توانند پیاده‌روی لذت‌بخش در ساحل خلیج فارس داشته باشند.

آدرس: میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی

هتل ویدا

هتل ویدا نیز از جمله هتل‌های پنج‌ستاره و گران‌قیمت جزیره است که فقط چند سالی از ساخت و افتتاح آن‌ می‌گذرد. این هتل با شکوه دارای ساختمان مدرنی 10 طبقه با 144 واحد اقامتی است و در بلوار موج واقع شده است. از این رو دارای دسترسی بسیار خوبی به ساحل و مرکز خرید کیش است. بنابراین‌ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در کیش باشد. واحدهای اقامتی هتل ویدا دکوراسیونی بسیار جذاب و دل‌نشین دارند و بیش‌‌تر آن‌ها دارای ویوی خوبی ساحل و جزیره هستند. از دیگر امکانات هتل نیز‌ می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالت بدنسازی، پارک کودک و ... اشاره نمود.

رزرو لوکس‌‌ترین هتل‌های کیش با اسنپ تریپ

یافتن هتل‌های لوکس و گران قیمت کیش برای مسافران کار بسیار ساده‌ای است و به‌راحتی‌ می‌توانند در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن به رزرو آن‌ها بپردازند. اما رزرو این هتل‌های لوکس با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. البته با مراجعه به اسنپ تریپ به عنوان معتبرترین مرجع رزرو هتل در ایران‌ می‌توانید بهترین هتل‌های کیش را با مناسب‌‌ترین قیمت رزرو کنید. همچنین از تخفیفات و جشنواره‌های این مجموعه و همچنین امتیازات ویژه‌ای که برای مشتریان همیشگی خود در نظر‌ می‌گیرند استفاده کنید و سفر لاکچری و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای خود رقم بزنید. اسنپ تریپ با تیم مجرب خود و ارائه پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر همواره در کنار شماست تا بتوانید بهترین سفرها را تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]