اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303227943025934
در دسترس نیست

اصول ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان 1403

کد: 140303227943025934

، (اخبار رسمی): پوشیدن لباس در تابستان برای خانم‌ها، می‌تواند یک چالش باشد؛ چراکه بانوان علاقه‌مند هستند تا پوششی خنک و راحت داشته باشند و در عین حال نیز دوست ندارند که معمولی و نامرتب به‌نظر برسند.

اصول ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان 1403
اصول ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان 1403
اصول ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان 1403
اصول ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان 1403

برخی از روزها می‌بایست به دفترکار بروید یا در جلسه‌ای شرکت کنید که در آن ظاهر حرفه‌ای مهم است و گرمای هوا می‌تواند یافتن یک پوشش مناسب را دشوار سازد. با این‌ حال در تابستان نیز اصولی برای ست کردن لباس‌های زنانه وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از رنگ‌های سرد و پترن‌های مختلف اشاره کرد.

خرید پیراهن ساحلی زنانه

پیراهن‌های بلند ساحلی بهترین انتخاب برای مسافرت‌های کنار دریا هستند؛ اما کاربرد این آیتم خنک بسیار فراتر از این است. بهتر است که جنس این پیراهن‌ها از نخ و الیاف طبیعی باشد؛ چراکه باعث بالا رفتن بیش از حد دمای بدن نمی‌شود. در استفاده از این پیراهن‌ها برای ساخت استایل‌های تابستانی، می‌بایست رنگ‌های سایر عناصر استایل خود را براساس رنگ پیراهن انتخاب نمایید؛ زیرا این آیتم عنصر اصلی و تاثیرگذاری در ظاهر شما است. برای تکمیل این ظاهر جذاب، پوشیدن صندل‌ها و اکسسوری‌هایی مانند گردنبند چوبی بلند یا دستبند انتخاب‌های بسیار هوشمندانه‌ای هستند.

خرید دامن شلواری زنانه

اخیراً دامن‌های شلواری تبدیل به یکی از پرکاربرد‌ترین عناصر مورد استفاده در انواع استایل‌ها شده‌اند. پوشیدن این دامن‌ها از آنجایی که با هر نوع استایلی هماهنگ می‌شود، معمولاً آسان است. این دامن‌ها در عین زیبایی، بسیار خنک و راحت‌ هستند. اگر می‌خواهید از دامن‌های شلواری استفاده کنید، بهتر است که شومیزهای تک‌رنگ را به تن کرده و با اضافه کردن اکسسوری، کمربند یا کیف کمری استایل خود را به بهترین نحو تکمیل نمایید.

خرید شلوار زنانه

هرچقدر که پوشیدن جین‌های اسکینی و جذب در هوای سرد به سبب حفظ گرمای بدن دلچسب است، استفاده از آن‌ها در تابستان می‌تواند اذیت‌کننده باشد. پیشنهاد می‌شود که در تابستان شلوارهای گشادتر با پارچه‌های نازک و خنک را جایگزین شلوارهایی جذب نمایید. شلوار گشاد را می‌توانید با مانتوهای گشاد و یک جفت کتانی ست کنید و یک استایل کژوال بسازید. همچنین با پوشیدن مانتوهای کتی و بلیزرهای خنک و یک جفت کفش پاشنه بلند، می‌توانید با یک استایل رسمی‌تر ظاهر شوید. جهت خرید شلوار زنانه پلنگی و پلیسه ای و غیره کلیک کنید.

خرید شومیز لنین زنانه

شومیز لنین زنانه همواره یک انتخاب راحت و در دسترس است. از رنگ‌های تابستانی و شاد استفاده کنید و یک استایل کژوال زیبا بسازید. از ترکیب شومیز لنین با رنگ‌های تند و شادی مانند نارنجی، سرخابی، صورتی و...، تابستانی‌ترین استایل‌ها ساخته می‌شوند. از ترکیب رنگ کفش، کیف و اکسسوری‌ها نیز غافل نشوید. به‌عنوان آخرین نکته می‌توانید در این مدل استایل‌های تابستانی، شلوار را با دامن جایگزین نمایید تا استایل شما کژوال‌تر و خنک‌تر از قبل به‌نظر برسد.

خرید سارافون‌ زنانه

از جمله آیتم‌های بسیار پرطرفدار این روزها، سارافون‌ها هستند. پوشیدن سارافون‌های رنگی در کنار یک شومیز تک‌رنگ خنثی به‌عنوان استایل کژوال تابستانه بسیار جذاب است. با داشتن یک سارافون می‌توانید تنها با تغییر دادن شومیز یا شلوار، استایل‌های متفاوت و بی‌نظیری بسازید.

نکات تکمیلی ساخت استایل‌ های تابستانی

هرگز فراموش نکنید که رنگ‌ها در استایل‌های تابستانی فاکتور مهمی هستند که تاثیر به‌سزایی در استایل‌های تابستانی دارند. در ادامه چند ایده‌ جذاب برای انتخاب رنگ لباس‌های تابستانی را نام برده‌ایم:

رنگ ‌های پاستلی

استفاده از رنگ‌های پاستلی یکی از ترندهای بهار و تابستان امسال است. به‌کار بردن مانتو، شال یا شلوار با رنگ پاستلی باعث نوازش چشم بیننده می‌شود. همچنین گرمال کمتری نسبت به سایر رنگ‌ها جذب می‌کند و سبب می‌گردد که در هوای گرم خنک بمانید.

رنگ ‌های سرد

 رنگ‌های سرد مانند خانواده‌ آبی‌، انتخاب بسیار مناسبی برای استایل‌های تابستانی هستند. طیف رنگ‌های سرد مانند آبی‌ روشن زمانی که با یک رنگ گرم همچون نسکافه‌ای یا بژ ترکیب شوند، یک ظاهر بی‌نقص را به‌وجود خواهند آورد.

استفاده از پترن‌ های مختلف

فصل تابستان زمانی‌ است که معمولاً استایل‌ها به سمت ماکسیمال شدن پیش می‌روند. استایل ماکسیمال به معنای پترن‌ها و طرح‌های شلوغ و پرکاردی بوده که جایگزین سادگی و یکنواختی لباس‌های پاییزی و زمستانی می‌شوند. پارچه‌ها و لباس‌های تابستانی اغلب رنگانگ هستند و همین امر تنوع و جذابیت آیتم‌های تابستانی را بسیار زیاد کرده‌ است. برای ساخت استایل‌های تابستانی، از پترن‌های جذابی مانند خال‌خالی، راه‌راه، چهارخانه و پلنگی استفاده کنید. نتیجه‌ این کار شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

سخن پایانی

تابستان یکی از بهترین فصول برای به نمایش ‌گذاشتن سلیقه در ایجاد استایل است. استایل‌های این فصل علاوه‌بر جذابیت، باید خنک باشند تا چندلایه بودن آن‌ها آزاردهنده نشود. شلوارهای گشاد، مانتوهای لنین، پیراهن‌های ساحلی و... از انتخاب‌های بسیار مناسب برای این فصل‌ هستند. فراموش نکنید که رنگ‌های شاد و پارچه‌های پرکار، استایل شما را بسیار چشم‌نواز خواهند کرد و در کنار اکسسوری‌های مناسب، جلوه‌ای ویژه خواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس