اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303277947125958
در دسترس نیست

خرید سنگ قبر همراه با نصب رایگان از جنت نوین

کد: 140303277947125958

، (اخبار رسمی): انتخاب سنگ قبر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بازماندگان است. اکثر بازماندگان تمایل دارند سنگ قبری مقاوم و زیبا تهیه کنند. سنگ قبر گرانیت تنوع رنگی بالایی داشته و قیمت مناسبی دارد.

خرید سنگ قبر همراه با نصب رایگان از جنت نوین
خرید سنگ قبر همراه با نصب رایگان از جنت نوین
خرید سنگ قبر همراه با نصب رایگان از جنت نوین
خرید سنگ قبر همراه با نصب رایگان از جنت نوین
خرید سنگ قبر همراه با نصب رایگان از جنت نوین
خرید سنگ قبر همراه با نصب رایگان از جنت نوین

سنگ قبر مرمر که نوعی سنگ دگرگونی است که صیقل پذیری بالا، ظاهر زیبا و سطحی همواره خنک دارد. از جدیدترین سنگ قبرها هم می‌توان به سنگ قبر مصنوعی اشاره کرد که به دلیل مقاومت بالا و وزن سبک استفاده از آن رواج یافته است. جهت خرید سنگ قبر لاکچری با قیمت مناسب همین حالا اقدام کنید.

خرید سنگ قبر همراه با نصب رایگان  

مجموعه جنت نوین باکیفیت‌ترین سنگ قبرها را مانند سنگ قبر گرانیت، مرمر و مصنوعی عرضه می‌کند. برای انتخاب مناسب‌ترین سنگ قبر از نظر هزینه، جنس و... می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. کارشناسان به صورت 24 ساعته به شما اطلاعات مفیدی درمورد جنس، ویژگی ها، مزایا و معایب هر نوع سنگ قبری را می‌دهند. همچنین با خرید سنگ قبر از جنت نوین از خدمات نصب و ارسال کارشناس رایگان و ارسال به تمام نقاط کشور بدون هیچ هزینه ای بهره‌مند خواهید شد.

  •  دفتر فروش : 02155206881
  • تلفن همراه : 09940383716
  • پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته
  •  آدرس : جاده قدیم قم، روبروی درب باب الرضا بهشت زهرا، ساختمان پیک کویر، دفتر شماره ۷ ،۸

سنگ قبر گرانیت

سنگ گرانیت، سنگی بسیار مقاوم برای سنگ قبر است که استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد. به‌طوری که به هنگام قرار گرفتن در معرض باران، برف و سایر عوامل جوی دچار فرسایش کم تری می شود. سنگ گرانیت نمادی از مقاومت و دوام است. تنوع طرح و رنگ از دیگر ویژگی های این سنگ است که باعث شده بین سنگ های قبر توجه زیادی به آن شود. سنگ گرانیت در رنگ های قرمز، سیاه، سبز تیره، سبز روشن، سفید و صورتی عرضه می شود. این سنگ ظاهر شفافی ندارد؛ ولی قیمت آن نسبت به سایر سنگ قبرها مناسب تر است.

سنگ قبر مرمر  

سنگ قبر مرمر سنگی درخشان و شفاف با بلورهای روشن است. این سنگ، سنگی آهکی است که در اعماق زمین تحت فشار و دمای بسیار بالا قرار گرفته و پس از دگرگونی به سنگ مرمر تبدیل می شود.

سنگ مرمر را می توان در دهانه چشمه های آب گرم و غارها یافت. سنگ مرمر سنگی نرم با ضخامت حداقل ۴ سانتی متر است. این سنگ ها نور را از خود عبور داده و ظاهر بسیار شفاف و درخشانی دارند؛ به همین دلیل به این سنگ ها، سنگ های زنده هم گفته می شود. زیبایی چشم گیر این سنگ از مزایای برجسته آن هستند که باعث افزایش خرید سنگ قبر مرمر شده است.

مقاومت در برابر عوامل متغیر جوی و سرما و گرما نیز از دیگر ویژگی های سنگ مرمر هستند. به‌طوری‌که به مرور زمان این سنگ ها واکنش نشان نداده و تخریب نمی شوند‌. سنگ مرمر گرما را جذب نکرده و همواره از سطح خنکی برخوردارد است. نمای ظاهری این سنگ آرامش خاصی منتقل می کند و به نگهداری و تمیزکاری زیادی احتیاج ندارد. قابلیت صیقل پذیری بالای آن باعث شده به راحتی سنگ را جلا داد. سنگ مرمر هرات، سنگ مرمر سبز، سنگ مرمر کرم و صورتی رنگ نمونه هایی از انواع سنگ مرمر هستند.

سنگ قبر مصنوعی

خرید سنگ قبر مصنوعی که به آن سنگ نانو هم گفته می‌شود افزایش یافته است. این سنگ از ترکیب باقی مانده سنگ های طبیعی با مواد آلی و افزودنی های دیگر تهیه می‌شود‌. سنگ قبر مصنوعی از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و همین ویژگی امکان استفاده از آن در آب و هوای مختلف را فراهم می‌کند‌. استحکام بالای این سنگ قبر نسبت به سایر سنگ ها باعث شده طول عمر آن هم افزایش یابد. این سنگ برش پذیری مناسبی دارد و می‌توان آن را در ابعاد مختلف تهیه کرد‌.

آب گریزی، رنگ ثابت، ضخامت کم، وزن سبک، مناسب بودن قیمت و مقاومت در برابر باران و برف تعدادی از مزایای سنگ قبر مصنوعی هستند. وزن پایینی این سنگ قبر جدید جابه‌جایی آن را آسان‌تر کرده است. در کنار مقاومت بالا، ثابت بودن رنگ این سنگ قبرها هم از نفوذ آب به درون آن جلوگیری می‌کند. به مرور زمان رنگ این سنگ ها کمرنگ نمی‌شود. ضخامت سنگ قبر مصنوعی حدود ۲ یا ۳ سانتی‌متر است که در بازار خیلی کمیاب است. هزینه این نوع سنگ قبر به میزان ضخامت و مقاومت آن بستگی دارد؛ ولی در حالت کلی قیمت پایین‌تری دارند.

سخن پایانی

امروزه سنگ قبرهای متفاوت زیادی با ویژگی ها، رنگ‌ها و قیمت‎های گوناگونی ارائه می‌شود. مثلا سنگ قبر مرمر با عبور نور و ظاهر شفاف خود یکی از پرطرفدارترین سنگ ها است. سنگ گرانیت ظاهری شفاف ندارد؛ ولی استحکام بالایی در برابر شرایط جوی گوناگون از خود نشان می‌دهد. سنگ قبر مصنوعی یا همان سنگ قبر نانو نیز از سنگ های جدیدی است که به دلیل ویژگی های مثبت خود مانند وزن سبک، مقاومت و رنگ ثابت مشتریان زیادی دارد. جنت نوین مجموعه‌ای است که این سنگ قبرها را با نصب و ارسال رایگان عرضه می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان