اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303287948325945
در دسترس نیست

سرور و انواع آن

راهنمای انتخاب و خرید سرور مناسب کسب و کارها به همراه تامین کنندگان سرور

کد: 140303287948325945

، (اخبار رسمی): انتخاب و خرید سرور G11 G10 G9 G8 مناسب برای کسب و کارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا یک سرور مناسب می‌تواند به بهبود کارایی، امنیت و انعطاف‌پذیری سازمان کمک کند. در این راهنما، به بررسی مراحل و معیارهای کلیدی برای انتخاب سرور مناسب پرداخته می‌شود.

راهنمای انتخاب و خرید سرور مناسب کسب و کارها به همراه تامین کنندگان سرور
راهنمای انتخاب و خرید سرور مناسب کسب و کارها به همراه تامین کنندگان سرور

خرید سرور HP

این روزها قیمت سرور HP یا به عبارتی سرور HPE، بسیار مورد توجه مدیران IT و شبکه قرار گرفته و یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای خرید سرور HP محسوب می‌شود. سرورهای اچ پی به دلیل تنوع مدل‌ها و انعطاف‌پذیری بالا در تعویض و ارتقای سخت‌افزاری، بسیار محبوب هستند، به طوری که بخش اعظم خرید و فروش سرور در ایران و جهان مربوط به برند HP یا HPE است.

شرکت فرابرد رایانه هوشمند آریانا (02191097707) با تجربه کافی در این زمینه، به نیازهای مدیران IT و شبکه، سازمان‌ها و ادارات پاسخ می‌دهد. در این وب‌سایت تلاش شده تا اطلاعات لازم برای بررسی و خرید انواع سرور اچ پی جمع‌آوری شده و کاربران را برای بهترین انتخاب آماده کند.

شما می‌توانید در این بخش انواع سرورهای این برند را بررسی کنید و در صورت نیاز به راهنمایی خرید و استعلام قیمت، با ما تماس بگیرید. پس از بررسی و انتخاب سرور اچ پی مورد نظر، می‌توانید به بخش استعلام قیمت سرور HP مراجعه کرده و فرم استعلام را برای ما ارسال کنید. در صفحه استعلام قیمت، علاوه بر ارسال کانفیگ کامل یک سرور، می‌توانید فقط قطعات مورد نیاز خود را نیز ارسال نمایید.

سرور HP DL و ML

سرورهای سری DL که شامل پرفروش‌ترین مدل‌های DL380 و HP Proliant DL360 می‌باشد، از نوع سرورهای رک‌مونت یا قابل نصب داخل رک هستند. سری ML نیز شامل سرورهای اچ پی نوع تاور یا ایستاده است که شبیه کیس کامپیوتری هستند و نیازی به رک ندارند.

یکی از مدل‌های محبوب سری ML، سرور ML350 است که در نسل‌های مختلف عرضه شده است. برای خرید سرور ML یا سری DL، باید در نظر داشت که سرورهای ML به‌طور معمول در دسته تاور قرار می‌گیرند و معمولاً نیازی به رک ندارند، با این حال برخی مدل‌های این سری قابلیت نصب داخل رک را نیز دارند.

در صورتی که کسب و کاری کوچک دارید و فضای رک سرور شما محدود است، بهترین گزینه خرید سرور تاور می‌باشد. سرورهای نسل جدید HP نسبت به نسل‌های قبل، دارای سخت‌افزاری قدرتمندتر هستند و هنگام معرفی نسل جدید، تولید نسل قبلی به طور کامل متوقف نمی‌شود و تا مدت محدودی، سخت‌افزار آن تولید و پشتیبانی می‌شود.

می‌توانید جهت خرید سرور HP قیمت را از تامین‌کنندگان زیر بگیرید:

فرابرد رایانه هوشمند آریانا  رسام سرور  ماهان شبکه تجارت سرور پارسه

این تامین‌کنندگان با تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش سرورهای HP، انواع مختلفی از سرورهای این برند را ارائه می‌دهند، از جمله سرورهای رک‌مونت و تاور با قابلیت‌ها و قطعات ارتقا‌پذیر متناسب با نیازهای مختلف سازمان‌ها و کسب‌وکارها. با مشاوره از این تامین‌کنندگان، می‌توانید بهترین گزینه را برای سرور HP خود انتخاب کنید و استعلام قیمت دقیقی دریافت نمایید.

پردازنده سرور HPE ProLiant DL380 G11

این سرور می‌تواند از دو عدد CPU سرور نسل چهار مقیاس پذیر اینتل پشتیبانی کند. توجه داشته باشید که رقم دوم شماره مدل پردازنده “x4xx” برای نشان دادن نسل پردازنده استفاده می‌شود (یعنی نسل چهارم پردازنده‌های سری مقیاس پذیر اینتل). توجه داشته باشید که در صورتی که از پردازنده‌ای با توان حرارتی بین 150 تا 350 وات استفاده کنید؛ حتما نیاز است که فن و هیت سینک High Performance خریداری کنید.

جدول زیر راهنمای شما برای درک پسوندهایی است که بعد از مدل پردازنده می‌آید:

پسوند پردازنده مشخصات پیشنهادات

HDB and Analyticsبیشترین تعداد هسته – استفاده از پایگاه داده و تجزیه و تحلیل از شتاب دهنده های DSA و IAA سود می‌برد.

MMedia Transcodeدر فرکانس‌های AVX بهینه‌سازی شده است تا عملکرد/وات بهتری را در بارهای کاری Media، AI و HPC ارائه دهد.

NNetwork/5G/Edge (High TPT / Low Latency)طراحی شده برای NFV و بارهای کاری شبکه، مانند L3 fwding، 5G UPF، OVS DPDK، روتر VPP FIB، VPP IPsec، وب سرور/NGINX، vEPC، vBNG، و vCMTS.

SStorage and HCIبرای موارد استفاده از Storage UMA با افزایش پهنای باند UPI در مقابل SKUهای خط اصلی بهینه شده است.

PCloud – IAASطراحی شده برای محیط های ابری IaaS برای ارائه فرکانس های بالاتر در TDP های محدود.

QLiquid Coolingپردازنده های مایع خنک کننده با فرکانس و عملکرد بالاتر در همان TDP.

U1-Socket Optimizedبهینه شده برای پلتفرم‌های هدفمند که به اندازه کافی توسط هسته‌ها، پهنای باند حافظه و ظرفیت IO ارائه می شوند. در دسترس از یک پردازنده

VCloud – SAASبرای کارایی ارکستراسیون بهینه شده است که تعداد هسته‌ها و ماشین‌های مجازی بیشتری را در هر رک ارائه می‌دهد.

YSpeed SelectIntel® SST-PP فرکانس پایه را زمانی که هسته‌های کمتری فعال باشد افزایش می دهد. انعطاف پذیری بیشتر، گزینه‌های استقرار و طول عمر پلت فرم را فراهم می‌کند.

پردازنده‌های قابل پشتیبانی در سرور DL380 G11

Intel Xeon Platinum 8490H Processor

Intel Xeon Platinum 8480+ Processor

Intel Xeon Platinum 8470 Processor

Intel Xeon Platinum 8470N Processor

Intel Xeon Platinum 8470Q Processor

Intel Xeon Platinum 8468 Processor

Intel Xeon Platinum 8468H Processor

Intel Xeon Platinum 8468V Processor

Intel Xeon Platinum 8460H Processor

Intel Xeon Platinum 8460Y+ Processor

Intel Xeon Platinum 8458P Processor

Intel Xeon Platinum 8452Y Processor

Intel Xeon Platinum 8450H Processor

Intel Xeon Platinum 8444H Processor

Intel Xeon Gold 6454S Processor

Intel Xeon Gold 6430 Processor

Intel Xeon Gold 6414U Processor

چیپست سرور HP DL380 Gen11

چیپست‌های کلاس Enterprise اینتل برای سرورها، ایستگاه‌های کاری، شبکه و سایر دستگاه‌ها در طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها؛ از مراکز داده ابری در مقیاس بزرگ و خوشه‌های HPC، شبکه و ذخیره‌سازی، تا مشاغل کوچک و متوسط استفاده می‌شوند. این چیپ‌ست‌ها قابلیت‌های زیادی را با پشتیبانی اضافی برای ذخیره‌سازی سازمانی و پهنای باند ورودی/خروجی اضافی برای رسیدگی به بارهای کاری بسیار پرمشقت سازمانی امکان‌پذیر می‌کنند. چیپستی که سرور اچ پی DL380 G11 پشتیبانی می‌کند؛ مدل Intel C741 است که TDP آن برابر با 11 وات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]