اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304057955923866
در دسترس نیست

ریش و سبیل: کلید جذابیت مردانه

افزایش جذابیت صورت مردانه با کاشت ریش و سبیل

کد: 140304057955923866

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس برخی تحقیقات صورت گرفته، مردان با ریش و سبیل اصولا چهره‌ای مردانه‌تر و جذاب‌تر دارند و به خصوص در جلب توجه بسیار موفق‌ترند.

افزایش جذابیت صورت مردانه با کاشت ریش و سبیل
کاشت ریش و سبیل

با کاشت ریش و سبیل، قاب چهره تان را مردانه‌تر و جذابیتتان را دوچندان کنید!

دوران بلوغ که آغاز می‌شود، ترشح هورمون‌های مردانه منجر به تحریک و رشد موهای صورت آقایان (ریش و سبیل) می‌گردد. اگرچه بسیاری از مردان ترجیح می‌دهند که موهای صورت خود را بتراشند اما، افراد زیادی هم تمایل به نگه داشتن ریش و سبیل دارند.

اما گاهی اوقات و بنا به دلایل مختلف نظیر: اختلالات ژنتیکی، ریزش موی ناشی از جراحات و سوختگی و برخی موارد دیگر، آقایان در ناحیه صورت با موی کم پشت و یا کاملا فاقد مو مواجه هستند. از این رو تصمیم می‌گیرند که با کاشت ریش و سبیل جذابیت صورت خود را افزایش دهند. ادامه مطلب را حتما با دقت مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی در خصوص کاشت موهای صورت مردان (ریش، سبیل، ابرو) به دست آورید.

کاشت ریش و سبیل چیست؟ با پیشرفت علم پزشکی تکنیک‌های پیوند مو (اعم از کاشت ابرو ، موی سر و غیره) نیز به طور چشمگیری تحول یافته‌اند و روش‌های غیر‌تهاجمی‌تر و موفقیت آمیز‌تری پدیدار شده‌اند. همین امر موجب گردیده تا در سال‌های اخیر شاهد رشد روز‌افزون متقاضیان کاشت ریش و سبیل باشیم.

در حال حاضر 2 روش FUE و FUT محبوب‌ترین و رایج‌ترین متدهای پیوند مو محسوب می‌شوند و برای پر‌پشت کردن ریش و سبیل مورد استفاده قرار می‌گیرند. در روش اول فولیکول‌های مو به صورت واحدی از ناحیه اهدائی برداشته می‌شوند و به محل مورد نظر پیوند می‌خورند. اما در تکنیک FUT گرافت‌ها به صورت نواری از بانک مو جدا شده و واحد‌های فولیکولی پس از استخراج، به ناحیه پیوند منتقل می‌شوند. در هر دو شیوه می‌توان بین 2000 تا 5000 گرافت مو را منتقل کرد و نتایج اغلب موفقیت آمیز هستند. با این حال در تکنیک FUE خونریزی و درد به شکل قابل توجهی کمتر است و خبری از بخیه زدن و آثار جراحی نیست.

روند کاشت ریش و سبیل چگونه است و شامل چه مراحلی است؟ پروسه کاشت ریش و سبیل با مشاوره آغاز می‌شود و طی آن جراح عوامل و دلایل کم پشتی را بررسی می‌کند و پس از ارزیابی بانک مو و همچنین اطمینان از سلامت فولیکول‌های اهدائی، برنامه‌ریزی پیوند را با متقاضی در میان می‌گذارد. قدم بعدی شروع عمل جراحی است، در این مرحله جراح ناحیه اهدائی را بی حس کرده و اقدام به برداشتن فولیکول‌های مو می‌کند.

پس از آماده‌سازی فولیکول‌های برداشته شده و اطمینان از سلامت آنها، نوبت به مرحله کاشت می‌رسد. ابتدا برش‌های بسیار کوچکی در محل کم پشت ریش و سبیل ایجاد می‌شوند و سپس به واسطه سوزن مخصوص (میکرو تیغه) فولیکول‌ها در محل جدید خود کاشته می‌شوند.

دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های بعد از پیوند ریش و سبیل به مانند هر جراحی دیگری، در پیوند ریش و سبیل نیز، بدن شما برای بهبودی کامل به زمان نیاز خواهد داشت. اگرچه در تکنیک‌های امروزی دوره نقاهت به مراتب کمتر و کوتاهتر شده‌اند اما با این حال، رعایت دستور‌العمل‌ها و مراقبت‌های پس از کاشت (به خصوص طی روز‌های ابتدایی) از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در پایین برخی از این نکات را مرور خواهیم کرد.

  • تحت هر شرایطی، به محل کاشت دست نزنید
  • از برخورد مستقیم نور خورشید به ناحیه پیوند جلوگیری کنید
  • از فعالیت‌های سنگین یا ورزش پرهیز کنید
  • سیگار نکشید
  • از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید
  • سونا و شنا ممنوع
  • دستور‌العمل‌های جراح را به دقت رعایت کنید

حرف آخر

نازک شدن، کم پشتی و ریزش سبیل و ریش تحت تاثیر عوامل گوناگون اتفاق می‌افتد. کاهش ترشح تستسترون و به طور کل برهم خوردن تعادل هورمونی می‌تواند دلیل اصلی آن باشد. گاهی اوقات نیز مردان به دلایل ژنتیکی، بیماری‌های پوستی، تغذیه نامناسب و یا بر اثر سوانح و تصادفات به این عارضه مبتلا می‌شوند. به هر صورت کاشت ریش و سبیل، به عنوان یک راهکار تقریبا ساده اما دائمی شناخته می‌شود و نقشی پر‌رنگ در افزایش جذابیت صورت مردانه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار تخصصی کاشت مو و ابرو

تمامی اطلاعات و دانستنی‌های تخصصی در زمینه پیوند و کاشت مو و ابرو ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی