اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304057956323645
در دسترس نیست

نحوه اصلاح ابرو بعد از کاشت

اولین قیچی بعد از کاشت ابرو

کد: 140304057956323645

، تهران , (اخبار رسمی): پس از طی دوران نقاهت کاشت ابرو و فرا رسیدن زمان مناسب برای اصلاح، می‌توانید با استفاده از یک برس و قیچی موهای تازه در آمده در ناحیه کاشت را کوتاه کنید. ( بهتر است از یک قیچی تیز و مناسب استفاده کنید تا هیچ خطری فولیکول‌های تازه کاشته شده را تهدید نکند).

اولین قیچی بعد از کاشت ابرو
اصلاح و قیچی کردن ابرو بعد از کاشت

اقدامات مراقبتی بعد از کاشت ابرو، به شکل قابل توجهی در روند بهبودی و نتایج به دست آمده تاثیر‌گذار هستند. به همین دلیل انتخاب زمان مناسب برای اصلاح و قیچی کردن ابرو پس از کاشت بسیار مهم است.

ابرو بخش مهمی از صورت محسوب می‌شود و نقشی مهمی در ظاهر ما دارد. با این وجود گاهی اوقات نازک شدن، کم پشتی و ریزش ابرو، می‌تواند جلوه‌ای نا‌مناسب ایجاد نماید و احساس ناخوشایندی در ما به وجود آورد. در این صورت راه‌حل‌های زیادی مانند: تاتو، آرایش، میکروبلیدینگ و فیبروز وجود دارد که به واسطه آن می‌توان به زیبا‌سازی ابروها پرداخت. اما کسانی که به دنبال راهکارهای موثرتر و دائمی هستند، ترجیح می‌دهند به تکنیک‌های جدید پیوند ابرو روی بیاورند.

 شیوه‌های کاشت ابرو امروزی بسیار ساده‌تر و موفقیت‌آمیز‌تر از گذشته هستند با این حال بدون در نظر گرفتن مراقبت‌های پس از جراحی، نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد. برای مثال زمان اولین قیچی و نحوه اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو موضوعی بسیار حائز اهمیت است و تاثیر زیادی در رشد فولیکول‌های جدید ابرو دارد. در ادامه به شکل دقیق‌تری این موضوع را بررسی می‌کنیم.

نحوه اصلاح ابرو پس از پیوند چگونه است؟

راه‌های مختلفی برای اصلاح ابرو وجود دارد، اصلاح از طریق قیچی و موچین، یکی از این روش‌ها است. وکس و بند انداختن نیز شیوه‌های دیگر اصلاح ابرو بشمار می‌روند اما به دلیل احتمال ایجاد آسیب در ناحیه کاشت، متخصصان کاشت ابرو پیشنهاد می‌کنند حداقل تا شش هفته‌ سراغ این روش‌ها نروید.

 اصلاح با موچین نیز برای مدتی مجاز نیست، زیرا عملکرد آن به گونه‌ای است که مو را با ریشه از بیرون می‌آورد و بدین ترتیب جراحی شما بی‌اثر خواهد شد. بنا به توصیه جراحان و متخصصین، بهترین روش اصلاح ابرو بعد از کاشت، استفاده از قیچی است که در بخش بعدی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

اصلاح ابرو با استفاده از قیچی

پس از کاشت ابرو پس از طی دوران نقاهت کاشت ابرو و فرا رسیدن زمان مناسب برای اصلاح ابرو (که در بخش‌های بعدی به آن می‌پردازیم)، می‌توانید با استفاده از یک برس و قیچی موهای ناحیه کاشت را کوتاه کنید. البته نکاتی در این خصوص وجود دارند که لازم است به دقت مورد توجه قرار گیرند. برای مثال از یک قیچی تیز و مناسب استفاده کنید تا هیچ خطری فولیکول‌های تازه کاشته شده را تهدید نکند.

به طور کل اصلاح و قیچی کردن ابرو ظاهری مناسب به چهره می‌بخشد و فرم ابروی شما را زیبا‌تر می‌کند، اما باید توجه داشت که موهای ابرو را بیش از اندازه کوتاه نکنید و حتی‌الامکان از روشی کاملا ایمن استفاده کنید. همچنین توصیه می‌کنیم موها را در جهت رویش شانه کنید و سپس اقدام به کوتاه کردن و مرتب کردن قسمت‌های اضافی کنید. این یعنی از بخش تاج تا میانه ابرو، شانه کشیدن باید به سمت بالا باشد و در بخش‌های انتهایی ابرو به سمت پایین شانه شوند.

بهترین زمان برای اولین قیچی پس از کاشت ابرو

برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم که، دوره نقاهت و زمان بهبودی کاشت ابرو در هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. این بدان معنی است که گاهی ممکن است ابروهای کاشته شده پس از 3 هفته استحکام مناسبی پیدا کنند اما در افراد دیگر این روند بیشتر از 30 روز به طول انجامد.

با این حساب بهترین پاسخ را جراح و درمان کننده می‌تواند در اختیار شما قرار دهد، ولی به طور معمول تا 14 روز ابتدایی پس از عمل پیوند، دلمه‌هایی در محل کاشت نمایان می‌شوند و به هیچ وجه نباید به آنها دست زد. از این تاریخ به مدت تقریبا 2 هفته، فولیکول‌های جدید همچنان در حال محکم کردن جایگاه خود هستند. بنابراین توصیه ما این است که حداقل پس از گذشت 1 ماه و با تایید پزشک خود، اقدام به قیچی کردن ابروها کنید.

خط آخر

تکنیک‌های مدرن پیوند ابرو، راهکاری بی‌خطر برای پرپشت کردن و زیبا کردن ابروها هستند. اما اقدامات مراقبتی پس از جراحی، به شکل قابل توجهی در روند و سرعت بهبودی و همچنین نتایج به دست آمده تاثیر‌گذار هستند. به همین دلیل انتخاب زمان مناسب برای اولین قیچی پس از کاشت ابرو و نیز نحوه انجام اصلاح از اهمیت بالایی برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده، مجهزترین کلینیک پیوند مو در ایران است. این کلینیک دارای بیش از 20 اتاق عمل، پزشکان و تکنسین‌های باتجربه است. تمامی فرآیندهای پیوند مو و ابرو در این کلینیک با جدیدترین روش‌های روز دنیا و متد تلفیقی دکتر نیلفروش زاده انجام می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی