اطلاعات تماس
  • 021266*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304067957025604
در دسترس نیست

لاغری و سلامتی در یک قدمی: رازهای جراحی چاقی

چگونه جراحی چاقی می‌تواند سلامت شما را بهبود ببخشد؟

کد: 140304067957025604

، تهران , (اخبار رسمی): جراحی چاقی یا به اصطلاح عامیانه عمل جراحی لاغری، می‌تواند علاوه بر ایجاد ظاهری خوشایند و افزایش اعتماد به نفس، سلامتی و پیشگری از ابتلا به بیماری‌های جدی را برای شما به همراه داشته باشد.

چگونه جراحی چاقی می‌تواند سلامت شما را بهبود ببخشد؟
جراحی چاقی و اسلیو معده

زندگی نو، سلامتی نو: با جراحی چاقی، طعم واقعی زندگی را بچشید!

با ماشینی شدن زندگی‌های عصر حاضر و کاهش فعالیت‌های بدنی، آمار چاقی روز به روز افزایش یافته است. بروز چاقی نه تنها زیبایی ظاهری فرد را تحت الشعاع قرار داده و اعتماد به نفس وی را سلب می‌کند، بلکه نمی‌توان از تاثیرات بسیار خطرناک چاقی روی سلامتی هم چشم پوشی کرد. افرادی که از لاغری به کمک رژیم و ورزش ناامید می‌شوند، احتمالا به سراغ عمل‌های جراح مربوط به چاقی می‌روند. اگر شما هم به دنبال چنین تجربه‌ای هستید، بهتر است هر چه سریعتر به یک جراح حاذق جراحی چاقی مراجعه کنید. در این مطلب قصد داریم به طور کامل انواع جراحی مربوط به درمان چاقی را زیر ذره ببین ببریم. سپس به طور اختصاصی به عمل اسلیو معده خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

نگاهی به جراحی چاقی و انواع آن یکی از رایج‌ترین عمل‌هایی که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا انجام می‌شود، جراحی چاقی است. سابقه انجام این دسته از عمل‌های جراحی به بیش از چندین دهه می‌رسد و از آن به عنوان جراحی باریاتریک و یا جراحی لاغری هم یاد می‌شود. انجام این روش در دنیای امروز شکل متفاوتی نسبت به قبل دارد. در گذشته این عمل به شیوه سنتی و یا همان روش باز انجام می‌شد. این روش نیاز به مدت بیشتری برای بستری و مراقبت داشت.

اما امروزه این جراحی به روش لاپاراسکوپی انجام می‌شود. در این متد تنها چند برش کوچک روی بدن ایجاد می‌شود و جای زخم باقی نمی‌ماند. شاید عمل اسلیو معده، یکی از شناخته شده‌ترین روش‌های جراحی لاغری باشد. اگر به دنبال بهترین شیوه برای انجام جراحی‌های مربوط به چاقی هستید، می‌توانید به جراح و متخصص لاپاراسکوپی پیشرفته مراجعه کنید.

عمل اسلیو معده یکی از شناخته شده‌ترین روش‌های جراحی چاقی، عمل اسلیو معده است (عمل اسلیو معده در تهران). در این روش بعد از ایجاد جراحت روی شکم، حدودا دو سوم معده برداشته شده و از بدن خارج می‌شود. به طوری که فرد بعد از گذشت حدود یک سال، کاهش وزن خیلی خوبی را تجربه خواهد کرد. امروزه این روش بدلیل اثربخشی بهتر و برخورداری از خطرات بسیار کمتر، محبوبیت خاصی را داراست. طی این روش خواهید دید که اشتهای شما بدلیل ایجاد معده‌ای کوچکتر، محدودتر خواهد شد. مهم‌ترین مزایایی که در وصف این عمل جراحی می‌توان ذکر کرد، به شرح زیرند:

  • سرعت بالای کاهش وزن: بیمار طی یکسال شاهد کاهش وزن بسیار خوبی خواهد بود. افزایش سطح سلامتی: چاقی بستر را برای هزاران بیماری خطرناک باز می‌کند. از سرطان گرفته تا بیماری‌های قلبی و عروقی. درصورتی که چاقی خود را کنترل کنید، این بیماری‌ها هم سراغ شما نخواهند آمد.
  • برخورداری از حداقل عوارض: این روش نسبت به سایر متد جراحی لاغری، روش بی‌خطرتری است و عوارضی مانند کمبود تغذیه ای، سو جذب و… را به شما تحمیل نمی‌کند.
  • تداوم بروز اثرات مثبت: روش‌هایی مانند گرفتن رژیم غذایی و ورزش، ممکن است موقتا تاثیر خود را بگذارند. اما درصورتی که بعد از جراحی اسلیو معده سبک زندگی سالم خود را حفظ کنید، خواهید دید که تاثیرات این عمل ماندگار خواهد بود.

سایر روش‌های جراحی لاغری علاوه بر اسلیو معده، گزینه‌های دیگری هم به عنوان متد مختلف جراحی لاغری مطرح هستند. یکی از این روش ها، جرایح بای پس معده است. در این روش قرار نیست ساختاری از بدن فرد خارج شود. بلکه تغییراتی در مسیر روده و معده ایجاد می‌شود. بعد از این عمل هم شرایط کاهش وزن قابل توجه تا یکسال بعد از عمل فراهم است. دیگر متد شناخته شده در زمینه جراحی باریاتریک، جراحی مینی بای پس است. در این روش میزان روده کوچکی که در بدن فرد دچار تغییر می‌شود، مقدار کمتری خواهد بود.

در نهایت انتخاب بهترین شیوه جراحی لاغری تنها بر اساس تشخیص جراح و متخصص جراحی‌های لاغری است؛ در واقع جراح بر اساس وضعیت جسمانی و سلامیت شما، عادات غذایی و رژیم غذاییتان و نتیجه مورد نظر بعد از عمل، بهترین روش جراحی چاقی را برای شما مشخص می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار تخصصی جراحی های درمانی داخلی

تمامی اطلاعات و دانستنی‌های تخصصی در زمینه جراحی‌های معده و عروق ارائه می‌شود. از جمله این جراحی‌ها می‌توان به انواع عمل‌های معده و لاغری مانند اسلیو معده و بای پس معده و انواع جراحی‌های عروق و واریس اشاره کرد.

اطلاعات تماس
  • 021266*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان