کد: 140304247980325102
در دسترس نیست

حراج و تخفیف خانومی

کد: 140304247980325102

، تهران , (اخبار رسمی): آخرین تخفیف های لوازم آرایشی و بهداشتی در فروشگاه آنلاین خانومی، اطلاع از حراج خانومی و کمیپن های فروش ویژه و آف اجناس صنعت زیبایی و بیوتی

حراج و تخفیف خانومی
حراج و تخفیف خانومی

فروشگاه آنلاین خانومی یک فروشگاه لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت شخصی است که مثل همه ی فروشگاه های آنلاین در مناسبت هایی از سال به منظور مشتری مداری حراج و جشنواره های تخفیفی برگزار می کند و فرصتی و موقعیتی را برای خریداران به وجود می آورد تا بتوانند لوازم آرایشی و بهداشتی که به آن نیاز دارند را با تخفیف های ویژه تهیه کنند. خانومی یکی از معروف ترین و پر فعالیت ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که به طور تخصصی در حال ارائه خدمات در زمینه لوازم آرایشی، بهداشت و عطر و ادکلن می باشد. در این فروشگاه انواع رژ لب، کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده و آبرسان، رنگ مو و محصولات مراقبت از مو، وسایل بهداشتی و وسایل برقی شخصی از برترین برندهای ایرانی و خارجی با تخفیف های خوبی به فروش مرسد. 

تخفیف و حراجی خانومی چه زمانی است؟
فروشگاه خانومی در طول سال چندین کمپین حراج و تخفیف برپا می کند که از  مهمترین آنها می توان به جمعه سیاه یا بلک فرایدی که در ابتدای آذر ماه هر سال برگزار می شود، روز های پیش از عید نوروز، ولنتاین و روز مادر اشاره کرد. اگر قصد تهیه و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و اصل را دارید و قیمت هم برای شما مهم است پیشنهاد می شود به وب سایت دیجی فرصت مراجعه کرده و با کلیک بر روی حراج و تخفیف خانومی فهرست آخرین تخفیف ها و طرح های فروش ویژه و تخفیف های این فروشگاه را یافته و به صورت آنلاین خرید کنید.

خانومی چه اجناسی را بفروش میرساند؟
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی خانومی همانطور که از اسمش پیدا است در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت تخصصی مشغول است پس میتوان گفت تمام اقلامی که در صنعت زیبایی و بیوتی ایران مجوز فروش و بخش دارند در این فروشگاه به فروش میرسند. 
دسته بندی محصولات خانومی به شرح زیر است:

  • محصولات آرایشی: شامل آرایش صورت، آرایش چشم، انواع رژ لب، ابزار های آرایشی
  • محصولات مراقبت از پوست: مانند ضد آفتاب ها و مرطوب کننده ها، پاک کننده های آرایش، کرم و لوسیون بدن و محصولات از این دست.
  • مراقبت از مو: انواع رنگ مو، شامپو، نرم کننده، حالت دهنده، و غیره
  • بهداشت شخصی: مانند مسواک و خمیردندان، ژل های بهداشتی، محصولات بهداشتی مخصوص خانمها، صابون، مایع دستشویی، ابزار اصلاح زنانه و مردانه 
  • عطر و ادکلن: که شامل انواع عطر های اصل و اورجینال با کیفیت از بهترین برندهای ایرانی و خارجی می شود.
  • لوازم برقی شخصی: ابزار های مراقبت از پوست، اصلاح موی سر و صورت و بدن، سشوار، مسواک برقی، حالت دهنده و فر کننده.
  • مکمل های غذای و ورزشی: انواع مختلف ویتامین و پروتئین

توجه کنید تمام کالاهای این دسته ها ممکن از تخفیف های خوبی برخوردار شوند و در حراج های خانومی با قیمت های بسیار مناسب قابل خریداری باشند 
خانمی دارای مجله تخصصی است که در آن مطالب و راهنمای های زیاد و گوناگونی در حوزه زیبایی و بیوتی به صورات روزانه تهیه شده و به رایگان در اختیار همه افراد قرار میگیرد.
اگر تصمیم به خرید از خانومی و استفاده از تخفیف های متنوع آن را دارید و قصد تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی شخصی و مکمل های غذایی و دارویی را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن دیجی فرصت از آخرین تخفیف های این فروشگاه آنلاین مطلع  شوید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فرصت

دیجی فرصت با بررسی مداوم و پیوسته فروشگاه های آنلاین فرصت های خرید یا تخفیف های که توسط آن فروشگاه های در مواقع خاص در نظر گرفته می شود را به اطلاع کاربران خود می رساند. کاربران میتوانند برای اطلاع از تخفیف دیجی کالا، تخفیف دیجی استایل، تخفیف جین وست و فروشگاه اینترنی معتبر به دیجی فرصت سر بزند. یکی دیگر از خدمات ما یافتن افت قیمت های و یا به عبارتی تخفیفات مخفی کالاهای موجود است. سیستم ما قیمت تمام اجناس فروشگاه های را به صورت روزانه استخراج کرده و افت قیمت ها را به کاربران اطلاع رسانی میکند.

منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف