اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304287982426107
در دسترس نیست

بهترین تاب کودک در منزل کدام است؟

کد: 140304287982426107

، (اخبار رسمی): کدام تاب کودک برای خانه مناسب است؟ یک تاب خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ اینها یکی از چندین سوالاتی است که والدینی که تازه صاحب فرزند شدند ممکن است با آن روبرو شوند.

بهترین تاب کودک در منزل کدام است؟
بهترین تاب کودک در منزل کدام است؟
بهترین تاب کودک در منزل کدام است؟
بهترین تاب کودک در منزل کدام است؟
بهترین تاب کودک در منزل کدام است؟
بهترین تاب کودک در منزل کدام است؟
بهترین تاب کودک در منزل کدام است؟
بهترین تاب کودک در منزل کدام است؟

کودکان تاب کودک یکی از اسباب بازی هایی که از زمان قدیم تا به امروز مورد توجه کودکان قرار گرفته است و در هر محیط مثل خانه، پارک و ... کودکان را ساعت ها سرگرم میکند. حالت گهواره ای تاب برای کودکان محبوب و آرامش بخش است؛ بنابراین بسته به محیط و شرایطی که دارید میتوانید بهترین تاب کودک در منزل را تهیه کنید. در این مقاله از اخبار رسمی سعی شده تا با معرفی بهترین تاب کودک در منزل شما را با ویژگی و مشخصاتی که هر تاب کودک دارد، آشنا کنیم.

امروزه به دلیل نداشتن فضای کافی برای بازی و سرگرمی کودکان در منزل، خرید بهترین تاب کودک، ضروری می‌باشد. همچنین اگر به دلیل مشغله زیاد نمی‌توانید به طور مرتب به پارک بروید یا ایستادن طولانی مدت کودک در صف برای سوار شدن دقایقی بر تاب، برای آنها خوشایند نیست، تهیه تاب کودک ایمن و با کیفیت در خانه، حیاط و ویلاها و باغ های میتواند بهترین انتخاب برای سرگرمی کودکان باشد. تاب های منزل به راحتی قابل حمل است و حتی در سفر هم همراه شما خواهد بود. امروزه فروشگاه اسباب بازی متنوع ترین تاب کودک بارفیکسی، کفی تاب و تاب کجاوه ای را برای سرگرمی کودکان دارد.

4 بهترین تاب کودک در منزل

تاب علاوه بر سرگرمی که دارد مهارت های حرکتی، فیزیکی و ذهنی کودک را تقویت می کند و حرکات گهواره مانند تاب به کودک احساس آرامش می دهد. همچنین تاب بازی باعث تخلیه انرژی کودک نیز می شود و باعث هماهنگی اعضای بدن کودک می شود. امروزه با توجه به تقاضای بالا برای خرید تاب کودک، تنوع زیادی از تاب کودک در بازار اسباب بازی وجود دارد که در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین تاب های کودک برای منزل می پردازیم.

تاب کودک بارفیکسی

تاب کودک بارفیکسی در دسته تاب های گهواره ای قرار میگیرند. این تاب ها به دلیل تکیه گاه پشت و محافظ جلو برای گروه سنی پایین (1 سال به بالا) مناسب است. این تاب کودک به میله بارفیکس، چهارچوب در توسط ابزار آلاتی نصب میشود. این تاب کودک از جنس پارچه است که برای پوست کودک حساسیت ایجاد نمیکند و حین بازی عرق نمیکند و حساسیت پوستی برایش ایجاد نمیشود. همچنین به دلیل محافظ و تکیه گاهی که دارد تعادل کودک را حفظ میکند.

تاب کودک پلی اتیلن

تاب کودک پلی اتیلنی از پلاستیک فشرده و پلاستیک نشکن ساخته شده است که علاوه بر وزن سبکی که دارد بسیار محکم و مقاوم است و قابل استفاده در فضای باز و در داخل خانه است و به دو صورت کفی تاب ساده و کفی تاب حفاظ در برای کودکان قابل استفاده است. این تاب ها معمولا یا با طناب و یا با زنجیر قابل اتصال هستند و به دلیل جنسی که دارند تحمل وزن بالایی دارند.

تاب کودک کجاوه ای

این مدل تاب کودک دارای پایه هایی برای قرار گرفتن روی سطح زمین هستند و یک حرکت پاندولی آرام دارند. پایه های تاب کودک کجاوه ای از جنس پلاستیک نشکن و یا فلز مقاوم است و در دو طرف تاب به صورت حائل است تا ایمنی تاب را حفظ کند و هنگات تاب بازی کودک، تعادل تاب به هم نخورد. این تاب ها معمولا از جنس پلی اتیلن یا فلزی هستند و برای کودکان از 2 سال به بالا مناسب است

تاب کودک فلزی

این تاب ها معمولا مناسب فضای باز، پارک ها، مهد کودک، حیاط خانه و... هستند به همین دلیل به آنها تاب پارکی میگویند. این تاب ها به دلیل بدنه فلزی تحمل وزن بسیار بالایی دارند بنابراین بزرگسالان نیز میتوانند از آن استفاده کنند. این تاب کودک معمولا به زنجیر متصل میشونند و در برابر شرایط آب و هوایی و تغییرات دمایی بسیار مقاوم است.

تکات لازم هنگام انتخاب و خرید تاب کودک در منزل

شاید خرید اسباب بازی برای کودک ساده به نظر برسد اما قبل از ورود به فروشگاه اسباب بازی باید بدانید که خرید اسباب بازی بی کیفیت و نامناسب برای کودک ممکن است برای او خطرناک باشد و آسیب برساند.

برای خرید تاب کودک باید قبل از خرید به نکاتی توجه کنید:

رده سنی و تحمل وزن

اولین نکته که در خرید تاب کودک باید به آن دقت شود گروه سنی کودک شما و تحمل وزن تاب کودک و مطابقت آن با تاب کاندید شده است. شما باید تابی برای کودک خود بخرید که مناسب رده سنی او باشد، بزرگ بودن و یا کوچک بودن تاب ممکن است احساس راحتی برای کودک نداشته باشد، از روی آن سر بخورد یا در آن جا نشود و نتواند وزن او را تحمل کند و واژگون شود. بنابراین هنگام خرید حتما به گروه سنی و تحمل وزن تاب دقت کنید

جنس تاب

تاب کودک موجود در بازار امروزه معمولا از جنس پلی اتیلن (پلاستیک فشرده)، چوب، پارچه و فلزی است. بسته به سلیقه، فضایی که در اختیار دارید و نیازی که کودک خود دارد میتوانید تاب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ایمنی تاب

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید تاب باید به آن توجه کنید ایمنی تاب کودک است. تاب های مختلف مکانیسم نصب متفاوتی دارند. برخی از آنها با قلاب، برخی با طناب، زنجیر و یا به صورت متصل به بدنه هستند. داشتن کمربند ایمنی، حفاظ تاب، پایه های محکم باعث میشود امنیت کودک در تاب حفظ شده و واژگون نشود یا کودک پرت نشود.

قابلیت شستشو

خرید تاب کودک که قابلیت شستشو، داشته باشد از نظر بهداشتی میتواند در سلامت کودک مفید باشد. قابلیت تمیز کردن تاب این امکان را میدهد که بعد از بازی کودک، به راحتی تاب شسته و تمیز میشود و کودک از ابتلا به هرگونه میکروب و بیماری در ایمن است.

محل استفاده

در هنگام خرید تاب کودک، توجه به محلی که برای بازی کودک در اختیار دارید و میخواهید تاب کودک را در آنجا قرار دهید بسیار مهم است. اگر فضای کمی در اختیار دارید، میتوانید از تاب کودک در ابعاد کوچکتر یا تاب های تاشو استفاده کنید، یا اگر فضای بازی در اختیار دارید که قصد دارید تاب را در آنجا قرار دهید به آنتی یووی بودن تاب و مناسب بودن آن در فضا نیز دقت کنید.

قیمت تاب

امروزه به علت تنوع زیاد تاب کودک در بازار قیمت های مختلفی برای تاب کودک وجود دارد به همین دلیل با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید میتوانید تاب مناسب کودک خود را تهیه کنید.

سخن پایانی

تاب کودک یک اسباب بازی و سرگرمی هیجان انگیز برای کودکان از قدیم تا به الان است. با خرید تاب کودک میتوانید کودکان را ساعت ها سرگرم کنید و علاوه بر آن سرگرمی مهارت های مختلف حرکتی و هماهنگی عضلات را در آنها تقویت کنید و به فرزندان دوران کودکی شیرینی هدیه کنید. امروزه به دلیل تغیر سبک زندگی انواع مختلفی از تاب کودک در بازار موجود است که قیمت، جنس و ویژگی های مختلفی دارد. شما میتوانید با مقایسه انواع مختلف تاب موجود در بازار (مانند تاب های موجود در فروشگاه اسباب بازی پیکوتویز که متنوع ترین انواع تاب کودک را در وبسایت خود دارد)، بر اساس جنس، وزن، سن، بودجه و طریقه نصب، بهترین تاب کودک که در منزل میتوانید نصب کنید را بر اساس سلیقه و نیاز خود پیدا کنید و با خرید تاب کودک تا سالها سرگرمی کودک را در خانه و سفر فراهم کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح