اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305037989022182
در دسترس نیست

ده کافه در استانبول که بهترین قهوه ترک را دارند

کد: 140305037989022182

، (اخبار رسمی): قهوه ترک یکی از مهم‌ترین میراث‌های فرهنگی ترکیه است که توسط یونسکو تائید شده است. قهوه ترک در ظرف‌های قهوه‌خوری کوچک موسوم به کزوه آماده شده و با یک لیوان آب و راحت‌الحلقوم‌های ترکی سرو می‌شود.

ده کافه در استانبول که بهترین قهوه ترک را دارند
ده کافه در استانبول که بهترین قهوه ترک را دارند
ده کافه در استانبول که بهترین قهوه ترک را دارند
ده کافه در استانبول که بهترین قهوه ترک را دارند
ده کافه در استانبول که بهترین قهوه ترک را دارند
ده کافه در استانبول که بهترین قهوه ترک را دارند
ده کافه در استانبول که بهترین قهوه ترک را دارند
ده کافه در استانبول که بهترین قهوه ترک را دارند

در سفر به استانبول، گزینه‌های اقامتی متعددی وجود دارد که می‌توانید با رزرو این مکان‌ها علاوه‌بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری به بهترین کافه‌های شهر سر بزنید و طعم اصیل قهوه‌های ترک را بچشید. هتل نوا پلازا تکسیم اسکوئر استانبول یکی از همین هتل ها است که اقامت در آن، سفر شما را به تجربه‌ای خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. 
کافه مانداباتماز
مانداباتماز یکی از کافه‌های معروف استانبول است که در خیابان استقلال قرار دارد. این کافه به‌دلیل سرو قهوه‌های ترکی خوشمزه و اصیل به‌شهرت رسیده است و تجربه‌ای لذت‌بخشی از نوشیدن قهوه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. حتی کسانی که به نوشیدن قهوه علاقه‌ای ندارند نیز با یک بار چشیدن طعم قهوه‌های این کافه، عاشق طعم قهوه می‌شوند.
محیط این کافه بسیار جذاب و دلپذیر است. مشتریان می‌توانند با نشستن پشت میز و صندلی‌های این محل، از محیط زیبا و فوق‌العاده خیابان استقلال لذت ببرند. اگر به‌دنبال اقامت در استانبول هستید، هتل نوا پلازا تکسیم اسکوئر استانبول یکی از گزینه‌های اقامتی خوبی است که امکانات راحتی را برای مسافران را فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل مدرن می‌توانید علاوه‌بر بازدید از بهترین جاذبه‌های گردشگری استانبول، به کافه‌های معروف این شهر نیز سر بزنید.
کافه گالاتا کونگ
کافه گالاتا کونگ یکی از بهترین کافه‌های استانبول است که در منطقه تاریخی گالاتا واقع شده است. این کافه با طراحی زیبا و مدرن، جذابیت زیادی برای بازدیدکنندگان دارد. دکوراسیون داخلی این کافه با استفاده از رنگ‌های آرام و ملایم همراه با مبلمان شیک و راحت، احساسی از آرامش و راحتی را به شما القا می‌کند. چشم‌انداز زیبای این کافه به دریای سیاه، فضایی رویایی را به‌خصوص در شب پدید می‌آورد.
این کافه، فاصله زیادی از هتل نوا پلازا تکسیم اسکوئر استانبول ندارد و با رزرو این هتل می‌توانید ازطریق وسایل حمل‌ونقل عمومی به این محل دسترسی داشته باشید. منوی کافه گالاتا کونگ نیز بسیار گسترده و متنوع است. می‌توانید انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه را در این کافه زیبا تجربه کنید. قهوه‌های ترکی بسیار خوشمزه و معروف این کافه بسیار پرطرف‌دار است؛ همچنین، می‌توانید انواع چای‌های متنوع و دمنوش‌های خوشمزه را در اینجا سفارش دهید.
اگر به‌دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش در استانبول هستید، کافه گالاتا یکی از مقاصد برتری است که با محیط دل‌نشین و منظره‌ای فوق‌العاده، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. با رزرو هتل استانبول می‌توانید اقامتی لذت‌بخش را در استانبول تجربه کنید.
کافه آکالی
آکالی کافه نیز یکی دیگر از بهترین کافه‌های استانبول است که در آن قهوه‌های ترکی خوشمزه‌ای سرو می‌شود. این کافه زیبا در محله بشیکتاش قرار دارد با محیط دنج و آرامش‌بخش خود پذیرای گردشگرانی است که برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه اصیل به این محل می‌آیند.
به‌علاوه، در این کافه معروف با ارائه انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی، آمریکایی و ترکی، از مهمانانی که با رزرو بلیط هواپیما استانبول به این شهر توریستی می‌رسند، پذیرایی می‌شود. در این کافه، می‌توانید در کنار قهوه ترک، کیک‌های خوشمزه، شیرینی‌ها و غذاهای خوشمزه و خوش‌طعمی را میل کنید.
اگر در سفر به استانبول، هتل نوا پلازا تکسیم اسکوئر استانبول را برای اقامت انتخاب کردید، دسترسی شما به این هتل با وسایل نقلیه عمومی بسیار آسان خواهد بود. با اقامت در این هتل، می‌توانید از مکان‌های توریستی این شهر نیز بازدید کنید.
کافه دریپ کافیست
کافه دریپ کافیست، یکی از محبوب‌ترین مقاصد کافه‌گردی در استانبول است. این کافه که در بخش‌های آسیایی و اروپایی شهر شعبه‌هایی دارد، به‌خاطر قهوه‌های دَمی سردی که با یخ سرو می‌شوند، شهرت زیادی پیدا کرده است.
تراس باز و دنج این کافه فضای ایده‌آلی را برای لذت‌بردن از قهوه‌های معطری فراهم می‌کند که براساس سنت قهوه‌سازی ترکیه تهیه می‌شوند. مشتریان می‌توانند در این محیط آرام و زیبا، لحظاتی دل‌انگیز را سپری کنند.
تنوع نوشیدنی‌های ارائه‌شده در دریپ کافیست، می‌تواند سلیقه همه مشتریان را پوشش دهد. این کافه همچنین منوی غذایی متنوعی ارائه می‌دهد که مشتریان را در طول روز سیر می‌کند. اگر در سفر به این شهر در هتل های استانبول اقامت دارید، پیشنهاد می‌شود باتوجه‌به محبوبیت بالای دریپ کافیست در میان گردشگران و ساکنان استانبول حتما قهوه‌های خوشمزه این کافه را امتحان کنید.
چورلولو علی پاشا کافه
چورلولو علی پاشا کافه، یکی از معروف‌ترین کافه‌های استانبول است. این کافه در منطقه بسیار زیبای چورلولو واقع شده است و چشم‌اندازی فوق‌العاده به مناظر دل‌نشین و تاریخی این محله دارد. این کافه به‌عنوان یک مقصد گردشگری محبوب برای مسافران داخلی و خارجی شناخته می‌شود.
منوی چورلولو علی پاشا کافه شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیرینی‌ها و غذاهای خوشمزه است؛ همچنین، محیط زیبا و طراحی داخلی منحصربه‌فرد این کافه، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. اگر به استانبول سفر می‌کنید، حتما چورلولو علی پاشا کافه را در لیست مکان‌هایی قرار دهید که باید ببینید.
چگونه سفری مقرون‌به‌صرفه به استانبول داشته باشم؟
سفر به استانبول، سفری به قلب جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر است. در این سفر، بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه‌بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، با فرهنگ و آداب‌ورسوم این شهر زیبا آشنا شوند. مسافران می‌توانند در این سفر فراموش‌نشدنی، با اقامت در هتل های استانبول به تمامی این جاذبه‌ها ازجمله کافه‌های معروف شهر دسترسی داشته باشند.
برنامه‌ریزی مناسب و درنظرگرفتن تدارکات لازم ازجمله خرید بلیط استانبول و رزرو هتل، یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر هر سفری است. با تهیه بلیط و رزرو اقامتگاه از مراجع معتبر، می‌توانید سفری راحت و بی‌دردسری را تجربه کنید. فلای تودی یکی از معتبرترین و بهترین مراجع آنلاین است که امکان رزرو اقامتگاه و بلیط سفر با کمترین هزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس فرصت را از دست ندهید و همین‌حالا سفر خود را برنامه‌ریزی کنید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]