اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305148000226165
در دسترس نیست

بهترین سریال‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی

11 تا از بهترین سریال‌های خارجی برای یادگیری زبان انگلیسی

کد: 140305148000226165

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید یکی از مهمترین و اصلی ترین و همچنین لذت بخش ترین موارد مربوط به یادگیری زبان انگلیسی تماشای فیلم و سریال است. به همین ترتیب امروز تصمیم داریم تعدادی از بهترین سریال های یادگیری زبان انگلیسی را معرفی کنیم. پس اگر علاقه مند هستید با کمک سریال های انگلیسی زبان انگلیسی را یاد بگیرید

11 تا از بهترین سریال‌های خارجی برای یادگیری زبان انگلیسی
11 تا از بهترین سریال‌های خارجی برای یادگیری زبان انگلیسی

سریال خاندان اژدها(House of the Dragon)

سریال خاندان اژدها یکی از سریال های بسیار معروف است که در سال ۲۰۲۲ پخش شده است، این سریال طرف‌داران زیادی دارد؛ باتوجه‌به داستان بسیار جذاب این سریال، می‌تواند برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مفید باشد.

ژانر این سریال اکشن، درام و ماجراجویی است، داستان این سریال حول هوش جنگ‌های داخلی خانواده تارگرین رخ می‌دهد، برای دانلود و مشاهده این سریال تنها کافی است بر روی تاپیک این قسمت کلیک کنید.

 سریال خانم نظافتچی(The Cleaning Lady)

سریال دیگری که می‌توانید از آن برای یادگیری زبان انگلیسی از آن کمک بگیرید، سریال خانم نظافتچی است، این سریال نیز یکی دیگر از سریال های دوست‌داشتنی و مهم آمریکایی است.

این سریال نیز مانند سریال قبلی در سال ۲۰۲۲ عرضه شده است فصل اول این سریال در این سال با ۱۰ قسمت جذاب ارائه شد ژانر این سریال هیجان‌انگیز و درام است.

داستان این سریال در ارتباط با فردی پزشک است که برای انجام درمان فرزندش به ایالات متحده می‌رود، او برای انجام مراحل درمان و عبور از مشکلات و چالش‌های مجبور می‌شود به‌عنوان یک خانم نظافتچی مشغول به کار شود.

 سریال شوگر(sugar)

یکی از سریال هایی که به‌تازگی عرضه شده است، سریال شوگر است؛ این سریال در ارتباط با پرونده ناپدیدشدن یکی از نوه‌های یکی از بازیگران هالیوود است که کارآگاهی به نام شوگر بر روی این پرونده کار می‌کند.

این سریال برای افرادی که به ژانر جنایی، درام و رمزآلود علاقه دارند بسیار مفید خواهد بود و می‌توانند با بررسی دیالوگ‌ها، واژگان و دستور زبان به بهبود زبان انگلیسی خود کمک کنید.

 سریال کارآگاه حقیقی(True Detective)

یکی دیگر از سریال هایی که احتمالاً شما نام آن را شنیده‌اید، سریال کارآگاه حقیقی است، این سریال نیز می‌تواند بسیار برای بهبود زبان انگلیسی بسیار مفید باشد.

این سریال از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۴ در حال انتشار بوده است و به‌تازگی تمام قسمت‌های آن‌های منتشر شده است، به‌این‌ترتیب توصیه می‌کنیم اگر به سریال ها و به‌طورکلی داستان‌های جنایی علاقه دارید، این سریال را از دست ندهید؛ لازم به ذکر است داستان اصلی این سریال در ارتباط با پرونده‌هایی است که یک قاتل سریالی مرتکب آن نوع جرائم شده است.

 سریال روان‌درمانی(shrinking)

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به سریال های کمدی علاقهٔ زیادی دارید و می‌توانید با آن‌ها ارتباط بگیرید، پیشنهاد ما به شما مشاهده سریال روان‌درمانی است.

این سریال تراپیستی به نام جیمی تصمیم می‌گیرید، از تمام آموزش‌هایی که دیده است چشم‌پوشی کند و به تمام مراجعینش بگوید چه فکری در مورد آن‌ها می‌کند؛ طی این روند زندگی آن فرد و بیمارانش به‌طورکلی دچار یک سری تغییرات می‌شود که در روند سریال شاهد آن هستیم.

این سریال در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است و افراد زیادی به تماشای آن علاقه دارند؛ به‌این‌ ترتیب امتیازی که در IMDB کسب کرده، چیزی در حدود ۷.۷ است.

 سریال زندگی پس از زندگی( Life After Life )

آیا شما جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید به یادگیری زبان انگلیسی با لهجه بریتیش بپردازید؟ پس سریال زندگی پس از زندگی را تماشا کنید.

این سریال در سبک درام فانتزی تولید شده است و در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه گشته است، اگر بخواهیم در ارتباط با داستان این سریال اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم، باید بگوییم سریال زندگی پس از زندگی داستان زنی در اوایل قرن بیستم را روایت می‌کند که مرگ و زندگی‌های پشت‌سرهم را تجربه می‌کند و از این لحاظ داستان می‌تواند بسیار جذاب باشد.

 سریال یلووستون(Yellowstone)

آیا به سریال های وسترن علاقه دارید؟ اگر این طور هست و هم زمان دوست دارید سطح زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، سریال یلوواستون را انتخاب کنید.

این سریال از سال ۲۰۱۸ که عرضه شده است تا به امروز توانسته است دو جایزه را در سطح بین‌المللی از آن خودش کند؛ در ارتباط با داستان این سریال نیز اگر بخواهیم اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، باید بگوییم داستان این سریال در ارتباط با یک خانواده دامدار است که در مونتانا زندگی می‌کنند.

مزرعه این خانواده در میان املاک سرخ‌پوست‌ها واقع شده است و داستان این سریال هول جنگ‌هایی است که این افراد با سرخ‌پوست‌ها دارند.

 سریال کارآگاهان پسر مرده(Dead Boy Detectives)

سریال دیگری که هم اکشن است و هم کمدی و می‌تواند سطح زبان شما را تا حد بسیار زیادی تقویت کند، سریال کارآگاهان پسر مرده است، این سریال در سال ۲۰۲۴ عرضه شده است و محبوبیت بسیار زیاد آن باعث شده امتیاز خوبی دریافت کند و افراد زیادی به تماشای آن علاقه‌مند شوند.

سریال کارآگاهان پسر مرده علاوه بر این که می‌تواند سطح زبان انگلیسی شما را تا حد زیادی تقویت کند؛ همچنین می‌تواند حس ترس، ماجراجویی و استرس را نیز به شما منتقل کند و به عبارتی یک سریال رازآلود و هیجان‌انگیز است.

این سریال داستان دو روحی که در جوان دچار مرگ شده‌اند را روایت می‌کند؛ این دو روح پس از مرگ تصمیم گرفته‌اند وارد زندگی پس از مرگ نشوند و بر روی زمین تحقیقاتی در ارتباط با برخی جنایات مختلف و ماورایی تحقیق کنند؛ اما داستان دقیقاً از جایی شروع می‌شود که یک جادوگر بسیار بدجنسی متوجه قصد این دو می‌شود.

 سریال تاج (The Crown)

یکی دیگر از ژانرهایی که ممکن است شما به آن علاقه داشته باشید و بتوانید با تماشای سریالی در این زمینه به تقویت سطح زبان انگلیسی خود بپردازید، ژانر سریال‌های تاریخی و بیوگرافی است.

سریال تاج یکی دیگر از سریال هایی است که محصول کشور انگلستان است و پروسه عرضه آن از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۲۴ به طول انجامیده است.

داستان سریال تاج زندگی چارلز و دیانا را در سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۷ میلادی را دنبال می‌کند و داستان آن بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است.

 سریال عضو جدید سی آی ای( The Recruit)

یکی دیگر از سریال هایی که تماشای آن هم می‌تواند نوعی تفریح باشد و هم می‌تواند برای بهبود سطح زبان انگلیسی شما بسیار مفید باشد، سریال عضو جدید سی آی ای است.

این سریال در سال ۲۰۲۲ توسط کشور آمریکا ساخته شده است؛ ژانر این سریال اکشن، ماجراجویی و جنایی است؛ همان‌طور که از نامش بر می‌آید، داستان این سریال در ارتباط با وکیل جوانی است که به‌تازگی در شرکت سی آی ای استخدام شده است.

در طول داستان این سریال این وکیل جوان دچار یک سری مشکلات و سیاست‌های خطرناک بین‌المللی می‌شود؛ به‌این‌ترتیب است که داستان سریال ادامه پیدا می‌کند.

 سریال بیلی کوچیکه(Billy the Kid)

تا این قسمت از مقاله به معرفی تعداد زیادی از سریال هایی که می‌توانید با تماشای آن‌ها زبان انگلیسی خود را تقویت کنید پرداختیم، اما اگر تا این قسمت نتوانسته‌اید از میان سریال‌های فوق یکی را انتخاب کنید، می‌توانید سریال بیلی کوچیکه را انتخاب کنید.

این سریال ژانر بیوگرافی، درام، ماجراجویی دارد و می‌تواند بسیار دوست‌داشتنی باشد، داستان این سریال نوعی داستان حماسی است و زندگی یک هفت‌تیرکش را به تصویر می‌کشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر