اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305148000326149
در دسترس نیست

شرکت ریواس، بزرگترین تولید‌کننده گل رز در ایران

کد: 140305148000326149

، نجف آباد , (اخبار رسمی): شرکت ریواس تولیدکننده‌ انواع گل رز شاخه‌بریده، به گلفروشی‌های سراسر کشور گل رز با رنگ‌های متنوع و ماندگاری بالا ارسال می‌کند.

شرکت ریواس، بزرگترین تولید‌کننده گل رز در ایران
شرکت ریواس، بزرگترین تولید‌کننده گل رز در ایران
ریواس با مدیریت و کادری مجرب و دانش فنی روز دنیا از سال ۱۳۷۵ اقدام به تولید گل و گیاهان زینتی باغچه‌ای و آپاراتمانی و خاک برگ درانواع مختلفی به صورت تخصصی کرده است و از سال ۱۳۸۰ تولید و پرورش گل رز شاخه بریده هلندی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد.

این شرکت در حال حاضر در چندین گلخانه و سالن‌های تکثیر، تولید‌کننده عمده‌ی گل رز شاخه‌بریده است و بیشتر از ۲۵ مدل گل رز تی هیبرید، ۱۰ مدل رز اسپری و رزهای جاودان را در این مرکز تولید می‌کند.

همچنین خاک برگ و حشرات شکارگر بیولوژیک برای محصولات گلخانه‌ای، بخش دیگری از محصولات شرکت ریواس است.

محصولات شرکت ریواس با تنوع رنگ و ماندگاری بالا به صورت مستقیم از گلخانه به گلفروشی‌های سراسر کشور ارسال می‌شود. نکته اینکه در صورت انعقاد قرارداد یک‌ساله، قیمت گل‌های ارسالی در طول سال تغییر نخواهد کرد.

گل‌فروشان سراسر کشور برای ثبت سفارش می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۹۴۴۲۲۹۶۱۷ تماس بگیرند و یا از طریق وب‌سایت شرکت ریواس، با این شرکت در تماس باشند.

علی یوسفی، مدیرعامل شرکت ریواس با اشاره به استراتژی این شرکت برای توسعه بازار، گفت: افزایش گسترده حجم و تنوع محصولات در چشم‌انداز پیش روی شرکت تعیین شده و برنامه سرمایه‌گذاری مناسبی را به منظور ارتقای کمی و کیفی محصولات، تدوین کرده‌ایم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریواس

شرکت ریواس با مدیریت و کادر مجرب و دانش فنی روز دنیا از سال 1375 اقدام به تولید گل و گیاهان زینتی (باغچه ای،آپاراتی)وخاک برگ درانواع مختلفی به صورت تخصصی نموده است،از سال 1380 تولید و پرورش گل رز شاخه بریده هلندی به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شرکت ریواس با توجه به استراتژی توسعه بازار و افزایش گسترده محصولات،برنامه سرمایه گزاری مناسبی را به منظور ارتقا کمی و کیفی محصولات تدوین کرده است. در حال حاضر شرکت بابیش از چهار هکتار گلخانه مدرن و سالنهای تکثیر در تولید گل رز شاخه بریده با بیش از 25 رقم رز تی هیبرید و 10 رقم رز اسپری،رزهای جاودان،خاک برگ،تولید حشرات شکارگر بیولوژیک برای محصولات گلخانه ای فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]