اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306138026917945
در دسترس نیست

✔️ویزای IMP و ICT کانادا: راهی ساده و سریع برای مهاجرت کاری

کد: 140306138026917945

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه‌های IMP (International Mobility Program) و ICT (Intra-Company Transfer) به صاحبان کسب‌وکار و مدیران ارشد این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به جاب آفر، گواهی LMIA یا مدرک زبان، کسب‌وکار خود را به کانادا منتقل کنند.

✔️ویزای IMP و ICT کانادا: راهی ساده و سریع برای مهاجرت کاری
✔️ویزای IMP و ICT کانادا: راهی ساده و سریع برای مهاجرت کاری
ویزای IMP و ICT کانادا: راهی سریع و بی‌دردسر برای مهاجرت کاری! آیا شما صاحب یک کسب‌وکار موفق در ایران هستید و به دنبال فرصت‌های جدید در کانادا هستید؟ برنامه‌های IMP (International Mobility Program) و ICT (Intra-Company Transfer) می‌توانند گزینه‌های عالی برای شما باشند! این برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با انتقال کسب‌وکار خود به کانادا، در این کشور مشغول به کار شوید و به راحتی برای اقامت دائم اقدام کنید.

مزایای ویزای IMP و ICT کانادا:
    بدون نیاز به جاب آفر و گواهی LMIA
    برای دریافت ویزای IMP یا ICT نیازی به دعوتنامه کاری (Job Offer) از کانادا یا گواهی LMIA (Labour Market Impact Assessment) ندارید. این برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که بدون این مراحل، کسب‌وکار خود را به کانادا منتقل کنید. بدون نیاز به مدرک زبان
    برای اقدام به دریافت ویزای IMP یا ICT نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید. این موضوع می‌تواند برای بسیاری از متقاضیان، یک مزیت بزرگ باشد. فرصت برای اقامت دائم
    پس از دریافت مجوز کار، با رعایت شرایط لازم، می‌توانید از طریق برنامه‌های مختلف مهاجرتی مانند Express Entry یا برنامه‌های PNP (Provincial Nominee Program) برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید. امکان مهاجرت همراه با خانواده
    همسر شما می‌تواند مجوز کار آزاد دریافت کند و فرزندان زیر ۱۸ سال شما می‌توانند به طور رایگان در مدارس کانادا تحصیل کنند. ساده‌تر از همیشه
    با انتقال شرکت به کانادا، شما از پیچیدگی‌های مربوط به جاب آفر و مراحل اداری پیچیده معاف می‌شوید و می‌توانید سریع‌تر به اهداف خود دست یابید.
شرایط عمومی برای دریافت ویزای IMP کانادا:
    مدارک کسب‌وکار: داشتن جواز کسب‌، شرکت ثبت‌شده یا تجربه مدیریتی مرتبط با رشته تحصیلی. مدرک تحصیلی: حداقل کاردانی مورد تأیید کانادا برای راه‌اندازی کسب‌وکار. تمکن مالی: ارائه نامه تمکن مالی بانکی با ارزش مناسب بر اساس حوزه فعالیت شما.
انتقال شرکت به کانادا نه تنها فرصتی برای رشد و توسعه کسب‌وکار شما در یک بازار جدید است، بلکه شما و خانواده‌تان می‌توانید از امکانات و مزایای این کشور بهره‌مند شوید. برای شروع این مسیر و بهره‌برداری از مزایای ویزای IMP و ICT، با مشاورین مهاجرتی متخصص مشورت کنید و قدم‌های نخستین را به سوی آینده‌ای روشن بردارید!

elhamkia.com/service/6/ 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الهام کیا

با ما مهاجرت مطمئنی داشته باشید با بهره مندی از تیم قوی و با تجربه سالها به صورت قانونی و تحت قوانین اداره مهاجرت کانادا مشغول به خدمت رسانی به متقاضیان محترم می باشد. با تخصص در زمینه های سرمایه گذاری،ثبت شرکت کانادا، تحصیلی (دانشگاه،کالج و مدرسه)،اکسپرس اینتری،اسکیل ورکر و ویزاهای موقت و دائم در تمام مراحل پروسه مهاجرتی و ارائه پرونده قوی به اداره مهاجرت تا مقصد در کنار شما متقاضیان محترم هستیم و موفقیت شما را تضمین می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون