اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307098147926160
در دسترس نیست

بالشتک جاذب نفتی سبزسورا، نجات بخش طبیعت

کد: 140307098147926160

، (اخبار رسمی): بالشتک جاذب نفتی محصولی نجات بخش برای طبیعت

بالشتک جاذب نفتی سبزسورا، نجات بخش طبیعت
بالشتک جاذب نفتی سبزسورا، نجات بخش طبیعت

آیا از خطرات نشت نفت و آلودگی محیط زیست آگاه هستید؟

خوشبختانه مهندسان ایرانی با تولید محصولی نوآورانه گامی بزرگ در جهت حفظ محیط زیست برداشته اند. بالشتک جاذب نفتی تولید شده توسط شرکت سبزسورا محصولی است که انقلاب در زمینه پاکسازی نشت و آلودگی های نفتی، روغنی و شیمیایی و حفاظت از محیط زیست به شمار می‌آید. این بالشتک با تکنولوژی روز ساخته شده و توانایی جذب بینظیری دارد. این محصول مستقیما بر کاهش آسیب های زیست ‌محیطی تاثیر می‌گذارد.

علاوه بر این موارد، بالشتک جاذب نفتی در استاندارد سازی صنایع نقش مهمی را ایفا می‌کند. استفاده از این بالشتک ‌ها به طور گسترده در پالایشگاه‌ها، سکوهای نفتی، و حتی در صنایع خودروسازی برای کنترل نشت‌های هیدرولیک و روغن رایج است.

مکانیسم جذب این محصول:

فرآیند جذب نفت توسط بالشتک هابه دلیل ویژگی مواد سازنده آن صورت می‌گیرد. مواد سازنده این محصول اولئوفیلیک و هیدروفوبیک است.

مواد اولئوفیلیک خاصیت نفت یا روغن دوستی دارند و از طرق پیوند شیمیایی با ملکول های نفتی آن را به خود جذب می‌کنند. مواد اولئوفیلیک دارای ساختار متخلخل یا فیبری اند و در نتیجه می‌توانند مقادیر زیادی نفت را در خود نگه دارند.

مواد هیدروفوبیک خاصیت آبگیزی دارند به همین علت بالشتک جاذب، اهمیت و کاربرد ویژه ای در محیط های دریایی دارد. این مکانیسم مانع جذب سایر آب و مایعات شده در نتیجه سرعت و کارایی آن افزایش می‌یابد.

ویژگی های بالشتک جاذب نفتی سبزسورا

  1. حاوی الیاف ویژه اند الیاف به کار رفته در ساخت این محصول ساخته شده از مواد غیرسمی و مناسب برای استفاده در محیط آبی و خشکی در اندازه های مختلف تولید می‌گردند بالشتک جاذب گسترش آلودگی های نفتی را محدود کردن می‌کند. پانچ در یک گوشه از بالشتک جهت جمع آوری با قلاب یا چنگک معیار جذب استاندارد BS7959/1:2004 جذب هیدروکربن های سبک، متوسط و سنگین و...

2 کاربرد مهم بالشتک جاذب نفتی

یالشتک ها یکی از ابزار های مهم در صنایع مختلف خصوصا صنعت نفت و گاز است. استفاده از این ابزار بسیار آسان و سریع است. کافی است در محل نشت قرارگیرد تا با کمک اولئوفیلیک خود، نفت و سایر هیدروکربن ها را به خود جذب نماید. استفاده از این بالشتک ‌ها در این محیط‌ها باعث  مهار آلودگی نفتی شده  و از ورود نفت به زیستگاه‌های حساس دریایی مانند مرجان‌ها و سواحل جلوگیری می‌کند.

در صنایع خودروسازی و تعمیرگاه‌های صنعتی نیز از بالشتک‌ های جاذب نفت استفاده می‌شود. نشت‌های کوچک از روغن‌ها و مواد هیدروکربن ها در این صنایع می‌تواند خطرناک باشد و موجب حوادث ناگوار مانند لغزش و سقوط کارکنان شود. به همین دلیل، استفاده از بالشتک‌ های جاذب نفت به عنوان یک ابزار ایمنی در این صنایع مرسوم است.

نتیجه

در دنیایی که حیات طبیعی ما تحت فشار آلودگی های نفتی قرارگرفته، همه صنایع و افراد می‌توانند سهمی در این تغییر بزرگ داشته باشند. مسئولیت حفظ زمین با ماست، بیایید امروز با انتخاب آگاهانه به آن پاسخ دهیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول بی‌نظیر، همین حالا به سایت سبزسورا سر بزنید و به آِنده ای سبزتر کمک کنید.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی