اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307128152025563
در دسترس نیست

تحول بزرگ در آزمایش خون آلرژی در آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ

بررسی بیش از 295 ماده آلرژی زا با یک آزمایش خون

کد: 140307128152025563

، کرج , (اخبار رسمی): آزمایش آلرژی الکس، یک آزمایش خون است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ماکرو اری انجام میشود. در این آزمایش واکنش بدن به 295 ماده آلرژی زا بررسی شده و عامل آلرژی شما با دقت بالا مشخص میشود. این تست یک تحول بزرگ در آزمایشات آلرژی است و شما را از انواع مختلف تست های آلرژی بی نیاز میکند.

بررسی بیش از 295 ماده آلرژی زا با یک آزمایش خون
بررسی بیش از 295 ماده آلرژی زا با یک آزمایش خون

یکی از خدمات آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ، ارائه آزمایش آلرژِی الکس است. در این آزمایش، واکنش بدن شما به انواع مواد آلرژی زای موجود در محیط بررسی شده و عامل آلرژی زا با دقت بالا شناسایی میشود.

آلرژی‌ یکی از سخت ترین انواع بیماری هاست که فرد را دچار مشکلات فراوانی میکند. اگرچه شاید به علت ظاهر ساده بیماری، اطرافیان آن را چندان جدی تلقی نکنند اما فردی که دچار یک آلرژی شدید است به شدت درگیر علایم بیماری است و این علایم او را آزار میدهد. شدت علایم آلرژی در برخی افراد به حدی است که حتی اجازه کار کردن را هم از آنها می‌گیرد و در موارد شدیدتر ممکن است ناتوان‌کننده باشد. به طور مثال، یک روز زیبای بهاری که برای بسیاری از افراد فرصت لذت بردن از طبیعت است، برای کسی که به گرده گل‌ها آلرژی دارد، ممکن است به کابوسی از عطسه، سرفه و مشکلات تنفسی تبدیل شود. همین‌طور، پاییز با تمام زیبایی‌هایش برای فردی که به گرد و غبار یا شوره گیاهان حساسیت دارد، اصلاً فصل خوشایندی نخواهد بود.

یکی از مهمترین مسائل در آلرژی ها این است که گاهی به سختی متوجه میشوید که چه چیزی عامل آلرژی شماست. به عبارت دیگر بسیاری از این افراد تنها علایم خود را تجربه می‌کنند، بدون اینکه بدانند چه چیزی موجب واکنش‌های آلرژیک در بدنشان شده است. این ناپیدا بودن علت، یکی از چالش‌های بزرگ آلرژی‌هاست که نه تنها کیفیت زندگی را کاهش می‌دهد، بلکه لذت‌های ساده زندگی روزمره را نیز به یک معضل تبدیل می‌کند. به همین دلیل اولین گام در مدیریت آلرژی شناسایی عامل آلرژی زا در شماست. ممکن است شما هر روز از زیر درختی عبور میکنید که به آن آلرژی دارید و به راحتی عوض کردن مسیر قدم زدنتان میتوانید روزی خوب و بدون علایم را داشته باشید.

آلرژن‌ها، موادی هستند که در برخی افراد موجب واکنش‌های غیرطبیعی سیستم ایمنی می‌شوند و تنوع بسیار بالایی دارند. این مواد می‌توانند در هر گوشه‌ای از زندگی روزمره حضور داشته باشند و در طیف وسیعی از منابع مختلف یافت شوند. آلرژن‌ها شامل گرده گیاهان، مواد غذایی خاص، گرد و غبار، قارچ‌ها، شوره حیوانات، نیش حشرات و حتی برخی مواد شیمیایی موجود در محصولات بهداشتی یا صنعتی هستند. این تنوع وسیع باعث می‌شود که آلرژی‌ها در موقعیت‌های بسیار متفاوتی ظاهر شوند و شناسایی دقیق عامل ایجادکننده آن برای افراد دشوار باشد. همین گستردگی آلرژن‌ها و منابع مختلف آنها یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد برای مدت طولانی از آلرژی خود و علت بروز آن بی‌اطلاع می‌مانند.

در شهر کرج، آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی چکاپ ارائه‌دهنده آزمایش آلرژی خون با روش پیشرفته آلرژی ALEX است. این آزمایشگاه با استفاده از این تکنولوژی جدید، می‌تواند تنها با یک نمونه خون در سریع‌ترین زمان ممکن، مواد آلرژنی که موجب واکنش‌های آلرژیک در بدن شما می‌شوند را شناسایی کند. آزمایش آلرژی الکس به شما امکان می‌دهد تا با شناخت کامل از آلرژن‌های خود، گام‌های موثری برای مدیریت و کاهش علایم آلرژی بردارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ

آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ، یکی از آزمایشگاه های مجهز و به روز شهر کرج است که دارای بخش های مختلف هماتولوژی، همورمون شناسی، بیوشیمی، میکروبیولوژی، مولکولی و فلوسایتومتری است. این آزمایشگاه تحت مدیریت دکتر پرویز فلاح فعالیت کرده و علاوه بر تست های روتین یکی از مراکز معتبر و شناخته شده برای تست های پیشرفته هماتولوژی و فلوسایتومتری شناخته میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان