اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307298171427488
در دسترس نیست

شرایط وام با ضمانت طلا با بهترین بهره

کد: 140307298171427488

، (اخبار رسمی): شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز فوری به پول داشته باشید؛ در چنین مواقعی مردم سعی می‌کنند با فروش طلا این نیاز فوری را رفع کنند.

شرایط وام با ضمانت طلا با بهترین بهره
شرایط وام با ضمانت طلا با بهترین بهره
شرایط وام با ضمانت طلا با بهترین بهره
شرایط وام با ضمانت طلا با بهترین بهره

فروش طلا شاید در نگاه اول راه‌حل خوبی برای رفع مشکلات مالی باشد اما در خرید طلا بخش زیادی از هزینه‌ای که پرداخته می‌شود مربوط به کارمزد و مالیات و هزینه‌های این‌چنینی است که هنگام فروش این هزینه‌ها با قیمت طلا محاسبه نمی‌شوند. به همین دلیل ممکن است حتی اگر بالا و پائین شدن قیمت طلا را در نظر نگیریم گاهی اوقات فروش طلا به نفع مردم نباشد. مجموعه کامک وام با ارائه وام با ضمانت طلا فرصتی فراهم کرده که مردم با گرو گذاشتن طلاهای خود در مجموعه، براساس ارزش آن طلاها وام دریافت کنند. در ادامه تمام شرایط دریافت این وام را برای شما توضیح می‌دهیم.
 
شرایط دریافت وام طلا
وام با ضمانت طلا، یکی از وام‌های مجموعه کامک وام است که با گرو گرفتن طلاهای مردم به اندازه 80 درصد از ارزش آنها به صاحب طلاها وام می‌دهد. برای دریافت این وام تنها ضمانت مورد نیاز طلا است و هیچ نیازی به چک، سفته یا هر گونه ضامن دیگری نیست. بعد از گرو گرفتن طلا نیز به خوبی از آنها محافظت می‌شود و پس از تسویه کامل مبلغ وام، به صاحب اصلی برگردانده می‌شوند. شاید فکر کنید مبلغ وام‌های این مجموعه بالا نیستند و نمی‌توانند نیاز مالی شما را برطرف کنند اما این طور نیست و هیچ محدودیتی برای پرداخت وام در این مجموعه وجود ندارد. به عبارت دیگر تفاوتی ندارد شما ده میلیون تومان وام بخواهید یا یک میلیارد تومان در هر صورت مجموعه کامک وام در عرض یک ساعت با گرو گرفتن طلاهای شما، این وام را به شما پرداخت می‌کند. تنها مسئله‌ای که جلوی بالا بودن مبلغ وام را می‌گیرد ارزش طلاهای شما است چرا که این مجموعه به اندازه 80 درصد از ارزش کل طلاها به شما وام می‌دهد.
مزایای دریافت وام طلا
ممکن است تصور کنید وام با ضمانت طلا نیز مانند وام‌های دیگر است اما این طور نیست و این وام مزایای زیادی دارد که عبارتند از:
•    جلوگیری از فروخته شدن طلاها و حفظ آنها برای صاحب طلا: گاهی خانم‌ها طلاهای خود را بسیار دوست دارند یا آنها را از کسی یادگاری یا کادو گرفته‌اند و دوست ندارند آنها را بفروشند. از طرفی نیاز مالی به آنها فشار می‌آورد و چاره‌ای جز فروش طلاها ندارند. در چنین مواقعی وام با ضمانت طلا کمک می‌کند بدون از دست دادن طلاهای خود بتوانید از آنها بهره بگیرید
•    عدم نیاز به چک و سفته برای ضمانت: وام با ضمانت طلا همان طور که از نام آن نیز معلوم است تنها طلای افراد را به عنوان ضمانت تا تسویه وام نزد خود نگه‌می‌دارد و هیچ چک، سفته یا هر گونه ضامن دیگری لازم ندارد
•    پرداخت سریع: فرقی ندارد مبلغ وام شما چقدر است چرا که مجموعه کامک وام، تمامی انواع وام‌های خود اعم از وام با ضمانت طلا را در سریع‌ترین زمان‌های ممکن پرداخت می‌کند و پول خیلی سریع به دست شما می‌رسد
مدارک مورد نیاز برای دریافت وام با ضمانت طلا
تا این قسمت از مقاله درباره شرایط و مزایای دریافت وام با ضمانت طلا صحبت کردیم و توضیحات کافی را به شما ارائه دادیم. درست است که گفتیم هیچ ضمانتی جز خود طلا برای دریافت وام با ضمانت طلا نیاز نیست اما این وام به همین راحتی به همه تعلق نمی‌گیرد و باید مدارکی به مجموعه ارائه شوند تا درخواست کننده وام به طور کامل شناسایی شود. حال سوال برای شما ایجاد می‌شود که چه مدارکی برای دریافت این وام نیاز است؟ مدارک لازم برای دریافت وام با ضمانت طلا عبارتند از:
•    مراجعه حضوری شخص صاحب طلا
•    نسخه اصلی فاکتور خرید طلا از طلافروشی
•    نسخه اصلی مدارک هویتی و شناسایی صاحب طلا برای احراز هویت او
•    نسخه کپی شده از مدارک محل سکونت صاحب طلا
•    به همراه داشتن نسخه اصلی طلای مورد نظر برای ضمانت گذاشتن آن
 
سخن آخر
این روزها اکثر مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و سعی دارند از هر فرصتی برای دریافت وام و خرید طلا برای ایجاد سرمایه برای مواقع رفع نیازهای مالی خود استفاده کنند. به همین ترتیب زمانی که نیاز مالی یک دفعه پیش آمده و لازم است فورا رفع شود مردم به فکر فروش طلاهای خود می‌افتند تا مشکل خود را حل کنند. با‌این‌حال فروش طلا در هر زمانی بهترین راه‌حل نیست و ممکن است با ضرر همراه باشد. به علاوه ممکن است مردم و خصوصا خانم‌ها به طلاهای خود علاقه‌مند بوده و تمایلی به فروش آنها نداشته باشند. مجموعه کامک وام با ارائه وام با ضمانت طلا این مشکل را حل کرده و با گرو گرفتن طلاهای مردم تا زمان تسویه وام، به اندازه 80 درصد از ارزش طلاهای آنها به آنها وام می‌دهد. دریافت این وام مزیت‌های زیادی به همراه دارد که در این مقاله مهم‌ترین آنها را برای شما بیان کردیم. مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام نیز برای شما بیان شدند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه