اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930601620012

برای همسان سازی با سایت پاناسونیک ژاپن

آژند سرویس سایت جدیدش را رونمایی کرد

کد: 13930601620012

http://goo.gl/gTw8mn

، تهران , (اخبار رسمی): آژند سرویس سایت جدید خود را رونمایی کرد تا علاوه بر همسان سازی بیشتر این سایت با وب سایت اصلی پاناسونیک ژاپن قابلیت های عمومی آن را نیز از نظر سهولت استفاده کاربران افزایش دهد

اخبار رسمی - سایت آژند سرویس - پاناسونیک

در سایت جدید، امکاناتی از قبیل مقایسه کالا، جست و جوی تفکیک‌شده، اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی و نظردهی گنجانیده شده است.

سایت جدید این شرکت از نظر سهولت دسترسی کاربران به محتوای سایت بهتر از سایت قبلی است. ضمن این‌که در زمینه طراحی، تلاش شده است تا به سایت اصلی پاناسونیک ژاپن نزدیک تر باشد.

در سایت جدید، امکاناتی از قبیل مقایسه کالا، جست و جوی تفکیک‌شده، اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی و نظردهی گنجانیده شده و از این نظر کاربردی تر شده است.

وب سایت جدید آژند سرویس همچنین قابلیت تعریف پروموشن‌های مختلف برای مشتریان آنلاین را دارد و از طرفی نمایندگان نیز می‌توانند پس از ورود به بخش مربوطه، به کاتالوگِ  آنلاین، قیمت و دیگر محتویاتی مثل متن و عکس های مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

وب سایت آژند سرویس بر روی آدرس www.AzhandService.com قابل دسترسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.azhandservice.com/fa/
سایت جدید آژند سرویس
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید