اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214490012

از کریسمس تا نوروز برگزار می شود

جشنواره هرساعت یک جایزه، هرماه یک دستگاه تویوتا

کد: 13951015214490012

https://goo.gl/hH2km7

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره زمستانی پاناسونیک با 24 جایزه در روز و هر ماه یک تویوتا هیبریدی پریوس تا پایان اسفندماه 1395 برگزار می‌شود.

جشنواره زمستانی پاناسونیک

با خرید محصولات پاناسونیک در قرعه کشی 1920 جایزه و 3 خودروی تویوتا پریوس شرکت کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از آژندسرویس «شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک در ایران»، این شرکت به‌مناسبت نوروز 96، از تاریخ 11 دی‌ماه سال جاری«ابتدای سال میلادی 2017» تا  30 اسفند 1395 «ابتدای سال شمسی» اقدام به برگزاری جشنواره‌ای تحت عنوان «هر ساعت یک جایزه، هر ماه یک‌دستگاه خودرو تویوتا پریوس» کرده است.

خریداران محصولات پاناسونیک با ضمانت آژندسرویس تنها کافیست تا اسکرچ کد امنیتی مندرج بر روی کارت گارانتی را خراشیده و کد مذکور را به سامانه پیامکی 30003434 ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، شرایط شرکت در قرعه کشی شامل نکاتی همچون کد ارسالی توسط شماره موبایلی ارسال شود که در فاکتور آن خرید درج شده باشد و همچنین در صورتی که کد نماینده از فروشنده دریافت کرده‌اید، طبق دستورالعمل کد امنیتی را با درج یک خط تیره به انضمام کد نماینده ارسال شود.

لازم به ذکر است که در مدت برگزاری این جشنواره توسط آژندسرویس، روزانه 24جایزه از محصولات پاناسونیک به خریداران اعطا می شود بنابراین هر شنبه 168 برنده از طریق سایت و تلفن اعلام می شود  ضمنا جایزه ویژه این قرعه کشی نیز که هر ماه یک خودرو هیبریدی تویوتا پریوس(جمعا سه دستگاه) تعیین شده است.
 بر پایه این گزارش تمامی افرادی که حتی در قرعه‌کشی‌های روزانه برنده شده باشند، شانس این را دارند تا در قرعه‌کشی تویوتا پریوس نیز برنده شوند.

جشنواره زمستانی مذکور به پاس قدرانی و حمایت از مصرف‌کننده و در راستای برخورداری ایرانیان از کالاهای با کیفیت اجرا می‌شود که براین اساس در طول دوره جشنواره از بین خریداران محصولات پاناسونیک با ضمانت آژندسرویس هر ساعت و هر ماه قرعه‌کشی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]