اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312094170318

«وب ایده» به عضویت موسسه بین المللی «رایپ» درآمد

کد: 139312094170318

https://goo.gl/vagk7d

، تهران , (اخبار رسمی): «وب ایده»، شرکت نوپای صنعت هاستینگ در ایران، به عضویت یکی از موسسات معتبر بین المللی هماهنگ کننده شبکه در دنیا به نام «رایپ» (RIPE) درآمد. این امر به مشترکین خدمات این شرکت ایرانی امکان می دهد تا با اطمینان بیشتر، نسبت به مسائل حقوقی و فنی، اقدام به استفاده از خدمات میزبانی سایت بخصوص سرویس های مبتنی بر آی پی کنند.

«وب ایده» به عضویت موسسه بین المللی «رایپ» درآمد

عضویت رسمی «وب ایده» در رایپ باعث اطمینان خاطر مشترکین از ارائه سرویس با کیفیت و با هویت اصلی و رسمی است و به این وسیله، این شرکت متعهد به پشتیبانی مشترکین و جلوگیری از قرار گرفتن وب سایت و سرویس های مشترکین، به سبب استفاده از آی پی های غیر معتبر، در عملیات های غیر مجاز می باشد.

امیرمحمد فاتح، مدیر فنی «وب ایده» در زمینه اهمیت این موسسه بین المللی و وظایف آن گفت: «Ripe NCC مجموعه ای اروپایی واقع در کشور هلند است که امور مربوط به گسترش شبکه جهانی اینترنت و نظارت بر چگونگی عملکرد این شبکه جهانی را از طریق هماهنگی های فنی و اجرایی در سطح خاورمیانه و اروپا به عهده دارد.این مجموعه غیر انتفاعی بوده و یکی از پنج مجموعه  منطقه ای یا RIR است که مسئولیت این نظارت را در دنیا به عهده دارد.»

وی در زمینه دلایل و ضرورت های عضویت در این موسسه افزود: «با توجه به محدودیت آی پی های نگارش 4 (IP v4) در سطح جهانی، افزایش اعتبار و رسمیت بخشیدن به فعالیت های «وب ایده» در سطح داخلی و خارجی و همچنین افزایش توان حمایت از حقوق مشترکین و مصرف کنندگاه در موارد حقوقی و فنی مرتبط با میزبانی وب، مراحل عضویت رسمی در موسسه «رایپ» (Ripe) سپری شد تا رسما به جمع اعضای رایپ بپیوندیم.»

به گفته فاتح، عضویت رسمی «وب ایده» در رایپ باعث اطمینان خاطر مشترکین از ارائه سرویس های با کیفیت و با هویت اصلی و رسمی است و به این وسیله، این شرکت متعهد به پشتیبانی مشترکین  و جلوگیری از قرار گرفتن وب سایت و سرویس های مشترکین، به سبب استفاده از آی پی های غیر معتبر، در عملیات های غیر مجاز می باشد.

گفتنی است عضویت رسمی وب ایده با نام حقوقی آن به نام «شرکت فن آوری اطلاعات سامانه کاوشگر ایده»، هم اینک در سایت موسسه «رایپ» به آدرس www.ripe.net منتشر شده است. همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سرویس ها و خدمات میزبانی وب «وب ایده» می توانند به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس http://discoverwebidea.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب ایده

هاست لینوکس ایران وب ایده نیرو گرفته از کنترل پنل سریع و پایدار دایرکت ادمین، پردازنده های Xeon Intel ,سرورهای قدرتمند supermicro شرایط مطمئنی را برای میزبانی وب سایت های شخصی، تجاری وشرکتی وسازمانی فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
https://www.ripe.net/membership/indices/data/ir.ide.html
لینک گواهینامه عضویت «وب ایده» در موسسه بین المللی «رایپ»
http://discoverwebidea.com/
سایت شرکت وب ایده