اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394070647960438

روزهای پایانی کمپین بزرگ «روبان صورتی» در ایران

کد: 1394070647960438

https://goo.gl/SzngRZ

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین روبان صورتی که از مردادماه سال جاری آغاز شده و با اطلاع‌رسانی گسترده و متوالی در برج میلاد تهران و در غرفه‌ای اختصاصی همراه بوده است، 9مهرماه با پیاده‌روی نمادین بانوان در بوستان بهشت مادران پایان می یابد.

روزهای پایانی کمپین بزرگ «روبان صورتی» در ایران

کمپین روبان صورتی نهم مهرماه و با پیاده‌روی نمادین خانم‌ها در بوستان بهشت مادران پایان پیدا می کند و تا آن روز اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص به‌صورت گسترده‌تر انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت طبیعت زنده (سینره)، هدف از برگزاری و اجرای این کمپین ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تحقق اهداف انسان‌دوستانه خویش و بالا بردن سطح آگاهی شهروندان به ویژه خانم‌ها در خصوص روش‌های پیشگیرانه سرطان پستان است.

لاله بختیار، مسول شبکه های اجتماعی سینره با بیان اینکه کمپین روبان صورتی از مردادماه سال جاری آغاز شده و با اطلاع‌رسانی گسترده و متوالی در برج میلاد تهران و در غرفه‌ای اختصاصی همراه بود، افزود: «این برنامه به مدت 9 شب ادامه یافت و علاوه بر ارائه‌ آموزش‌های لازم به بانوان در مورد نحوه شناسایی سرطان پستان، برنامه‌های متنوع دیگری همچون سخنرانی توسط تیم اجرایی کمپین روبان صورتی، پخش بروشورهای آموزشی و اطلاع‌رسانی در مورد پیاده‌روی نمادین بانوان انجام گرفت.»

وی با تاکید براینکه اطلاع‌رسانی در مورد این کمپین از طریق شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت روبان صورتی به آدرس www.pink.cinere.ir و رسانه های کشور انجام شده  و تاکنون نیز ادامه دارد، تصریح کرد: «کمپین روبان صورتی نهم مهرماه و با پیاده‌روی نمادین خانم‌ها در بوستان بهشت مادران پایان پیدا می کند و تا آن روز اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص به‌صورت گسترده‌تر انجام خواهد شد.»

بختیار اضافه کرد: «این پیاده‌روی با هدف نمایش نمادین اتحاد بانوان ایرانی و همچنین حمایت آنها از آگاه‌سازی مردم در این زمینه و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان صورت خواهد گرفت. چرا که بدون شک آگاهی‌بخشی در خصوص تشخیص و مقابله با این بیماری که از اهداف اصلی کمپین روبان صورتی است، می‌تواند کمک بزرگی به پیشرفت و بالا بردن سطح دانش بانوان نسبت به این بیماری، تشخیص زود هنگام و در نتیجه نجات جان صدها نفر در سراسر ایران باشد.»

گفتنی است، برای حمایت از این کمپین، نهم مهرماه امسال که مساوی با یک اکتبر است نورپردازی برج میلاد به رنگ صورتی درخواهد و حمایت از این کمپین در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام روز نهم مهرماه متوقف نشده و همچنان ادامه پیدا می کند.

شرکت دانش‌بنیان طبیعت زنده (سینره)، برج میلاد تهران، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 3 تهران و مدیریت بوستان بهشت مادران تهران از حامیان این برنامه و موسسه پیشگیری از سرطان پستان به عنوان مجری این کمپین به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کمپین روبان صورتی، به آدرس www.pink.cinere.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سینره

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال 1376 با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. شرکت طبیعت زنده محصولات خود را تحت نام تجاری "سینره" به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال 1388 موفق به کسب عنوان برند برتر شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| پیاده‌روی کمپین روبان صورتی