اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092550584870

نیاز به یک خریدار شخصی دغدغه امروز زندگی پرمشغله‌ها

کد: 1394092550584870

http://j.mp/1NVsW2t

، تهران , (اخبار رسمی): آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که نیاز به خرید از فروشگاه داشته باشید در حالی که خودتان امکان این خرید را ندارید؟ از سوی دیگر، اگر قرار باشد خرید خود را به صورت تلفنی سفارش دهید، چه مدت طول می‌کشد تا خرید به دستتان برسد؟ اینها نشان می‌دهد که در دنیای امروز سرعت در انجام کارها به موضوع مهمی در زندگی افراد تبدیل شده است؛ موضوعی که باید دقت و تمرکز بیشتری برای حل آن داشت.

نیاز به یک خریدار شخصی دغدغه امروز زندگی پرمشغله‌ها

فستیوری اپلیکیشنی در زمینه دلیور کردن اجناس مصرفی در کمتر از 1 ساعت است که مشتریان با استفاده از این اپلیکیشن محصولات مصرفی‌شان را سفارش می‌دهند، سپس نزدیک‌ترین «خریدار شخصی» (شخصی که برای مشتری خرید می‌کند) به مشتری متصل می‌شود تا سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن به دست مشتری برسد.

در دنیای امروز نیاز به خرید فوری اهمیت بسیاری دارد؛ خریدی که هر زمان نیاز داشتید، امکان انجام آن برایتان فراهم باشد. همچنین یک خریدار شخصی برای رساندن خریدها به شما وجود داشته باشد. در این شرایط است که دیگر نیاز به حضور فیزیکی شما در مغازه یا فروشگاه وجود ندارد.

علیرضا سیفی، مدیر مجموعه فستیوری با بیان اینکه بدون شک، سهولت در خرید یکی از مولفه‌های مهم در هر خریدی به شمار می‌آید و افراد از خریدهایی استقبال بیشتری می‌کنند که ویژگی سهولت در خرید را با خود همراه داشته باشد، می‌گوید: «فستیوری اپلیکیشنی در زمینه دلیور کردن اجناس مصرفی در کمتر از 1 ساعت است که مشتریان با استفاده از این اپلیکیشن محصولات مصرفی‌شان را سفارش می‌دهند، سپس نزدیک‌ترین «خریدار شخصی» (شخصی که برای مشتری خرید می‌کند) به مشتری متصل می‌شود تا سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن به دست مشتری برسد.»

ذکر این نکته الزامی است که سفارش سریع، تحویل فوری و پرداخت آسان از ویژگی‌هایی است که در کمتر خریدهای موردنیاز حتی در خرید‌های اینترنتی دیده می‌شود. در واقع و با وجود ترافیک‌های طولانی‌مدت آن هم در شهرهای بزرگ امکان اینکه افراد دیرتر به خانه برسند، امری بدیهی است. این اتفاق البته خستگی افراد را با خود به همراه دارد و نیاز به سرویسی برای رساندن خریدها آن‌هم با دسترسی سریع امری است که شاید در این شرایط اهمیت زیادی بیابد.

به گفته سیفی، امکان پیگیری سفارش نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. زمان دلیوری و رساندن خریدها به خانه سفارش‌دهنده یک ساعت بیشتر طول نمی‌کشد. البته زمانی می‌توان اهمیت این موضوع را درک کرد که با ترافیک که معضل جدید این روزهاست، روبه‌رو می‌شویم. البته در نسخه آزمایشی این طرح بین 2 تا 3 ساعت امکان دلیوری و رساندن خرید به دست مشتری پیش می‌آید.

وی ادامه می‌دهد: «بنابر روند فعالیت این سیستم، مشتری از هر مکانی می‌تواند موارد موردنیاز خود را از طریق اپلیکیشن فستیوری سفارش دهد. پس از آن، این شرکت نزدیک‌ترین فروشگاه به مشتری را پیدا می‌کند و از طریق آن فروشگاه خرید موردنظر را به مشتری می‌رساند.»

نکته بسیار مهم در خریدها این است که خرید از مکان‌هایی صورت می‌گیرد که محصولات و کالاهای خوراکی تازگی خود را داشته باشند و خریدهای موردنیاز مشتریان از فروشگاه‌های محلی نزدیک به محل سکونت آنها انجام می‌شود.

مدیر مجموعه فستیوری تصریح می‌کند: «مشتری از طریق این سرویس می‌تواند سفارش‌های خود را در زمان واقعی پیگیری کند. در واقع و با باز کردن اپلیکشن، با عبارت «دنبال چی می‌گردی؟» مواجه می‌شود و در آن خرید مورد نیاز خود را سفارش داده و با پیگیری وضعیت نهایی آن منتظر کالای خود می‌شود. در این سرویس می‌توان انواع مواد غذایی مورد نیاز را سفارش داد.»

این سرویس در دو بسته‌بندی علاقه‌مندی‌ها و برترین‌ها به نشان دادن مواد غذایی و معرفی آنها می‌پردازد. بنابراین می‌توان با مراجعه به سایت فستیوری، به انتخاب مواد غذایی موردنیاز پرداخت. این اپلیکیشن یک ماه است فعالیت خود را آغاز کرده و در مناطق 1 تا 8 تهران (به جز منطقه 4) فعالیت می‌کند.

لازم به ذکر است که این استارتاپ در بیست‌ویکمین نمایشگاه الکامپ عنوان استارتاپ انتخابی را به خود اختصاص داده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به www.fastivery.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فستیوری

فَستیوری یک سرویس دلیوریِ که کمتر از یک ساعت سفارش‌هات رو بهت تحویل میده! ما شما رو به خریدارهای شخصیِ نزدیکتون وصل می‌کنیم تا سفارش‌ها، از هر جایی، خیلی سریع به دستتون برسه. با خیال راحت به همه کاراتون برسید و در هر جایی که هستید، تنها با چند کلیک خریداتونو در کمتر از یک ساعت تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]