اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102751870492

امکان اعلام آنلاین و همزمان قیمت کالا فراهم شد

کد: 1394102751870492

http://j.mp/1nvhvbz

، شیراز , (اخبار رسمی): آیا تا به حال این اتفاق برای شما افتاده است که کالایی را از فروشگاهی بخرید و سپس متوجه شوید که همان کالا در فروشگاه دیگری ارزان‌تر بوده است؟ چگونه می‌توان به طور همزمان از قیمت کالاها در مغازه‌های مختلف مطلع شد؟ و چطور می‌شود بدون اینکه به مغازه‌ها سر زد، قیمت کالاها را دانست؟

امکان اعلام آنلاین و همزمان قیمت کالا فراهم شد

تا به حال نحوه اطلاع از قیمت‌ها بدین منوال بوده که برای اینکه از قیمت یک کالا مطلع شویم نیاز بود به مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف سر بزنیم و قیمت‌ها را بپرسیم، اما در بسیاری موارد و به دلیل وجود مشغله‌های زیاد در زندگی افراد، امکان حضور در بازار در هر روز هفته وجود ندارد. بنابراین به نظر می‌رسد جای یک سایت که به طور همزمان قیمت کالا، گارانتی و سایر مشخصات کالا را در فروشگاه‌های مختلف به اطلاع مشتریان برساند خالی است. حال این روزها سایت‌های خرید اینترنتی به مشتریان در خرید بهتر کالا و خدمات کمک می‌کنند.

مانی راهنما، مدیرعامل سایت صرفه‌جو، درباره هدف راه‌اندازی و اهمیت وجود این سایت که در خرید اینترنتی به مشتریان کمک می‌کند، می‌گوید: «اختلاف قیمت در کالاهای موجود در بازار باعث شد این ایده به ذهن برسد که به طور همزمان قیمت کالاها را در فروشگاه‌های مختلف به اطلاع مشتریان برسانیم.»

به گفته او، این سایت و سایت‌های اینترنتی خرید کالا نه‌تنها قیمت کالاها را به صورت آنلاین به مشتریان اعلام می‌کنند، بلکه خدمات ارائه‌شده بر روی کالاها مانند گارانتی کالاها را نیز به نمایش می‌گذارند. بنابراین این خدمات ارائه‌شده از سوی سایت‌ها که به صورت همزمان به اعلام اطلاعات و همچنین قیمت کالاها در فروشگاه‌های مختلف می‌پردازد، در تصمیم‌گیری بهتر به مشتریان کمک می‌کند.

راهنما ادامه می‌دهد: «با کمک سایت‌های اینترنتی خرید کالا می‌توان مشتریان را در انتخاب تصمیمی بهینه یاری کرد. بنابراین مشتری هنگام خرید کالا انتخاب خود را با توجه به قیمت کالا و همچنین امکانات و کیفیت آن انجام می‌دهد نه اینکه صرفا به قیمت کالا توجه کند.»

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس sarfejoo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرفه جو

تیم صرفه جو برای ملت ایران با تضمین پایین آوردن هزینه های زندگی و کاری فعالیت می کند، و این مهم از طریق استراتژی های علمی خدمات دهی صورت می پذیرد. ماموریت تیم ما این است که از طریق جامعه مجازی در هزینه و وقت مشتریان خود صرفه جویی کنیم تا بتوانیم گامی بر سطح رفاه زندگی مردم کشورمان ایران بر داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]