اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394121854170492

سایت‌های خرید اینترنتی، پل ارتباطی خریدار و فروشنده

کد: 1394121854170492

http://j.mp/1RZ74Hy

، شیراز , (اخبار رسمی): مدتی است که فروش آنلاین و اینترنتی کالای فروشگاه‌ها از طریق سایت‌های اینترنتی برای مشتریان امکان‌پذیر شده است. با پیشرفت تکنولوژی امکانی فراهم شده که فروشگاه‌ها به طور آنلاین و از راه دور محصولات خود را به مشتریان بفروشند و این در حالی است که سایتی که این امکان خرید و فروش را فراهم می‌کند، خود سودی از این اقدام نمی‌برد و صرفا به عنوان راهنما فعالیت می‌کند.

سایت‌های خرید اینترنتی، پل ارتباطی خریدار و فروشنده

مانی راهنما، مدیرعامل سایت صرفه‌جو، در پاسخ به این سوال که آیا سایت صرفه‌جو به عنوان نمونه یک سایت خرید و فروش اینترنتی، در فروش محصولات سهیم است؟ گفت: «این سایت و سایت‌هایی که به خرید و فروش در سطح اینترنتی می‌پردازند، هیچ سهمی در فروش کالاهای فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین ندارند و تنها پل ارتباطی بین خریداران و فروشگاه‌ها هستند.»

راهنما درباره فروش محصولات از سوی سایت‌های خرید اینترنتی افزود: «فروش کالاها در این سایت به طور مستقیم توسط خود فروشگاه‌ها انجام می‌شود و سایت‌هایی که امکان خرید اینترنتی را فراهم می‌کنند، مانند صرفه‌جو، هیچ مشارکتی در فروش محصولات ندارند. کاربران برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین به سمت وبگاه این فروشگاه‌ها هدایت می‌شوند و برای خرید از فروشگاه‌های آفلاین، از طریق اطلاعات تماس آن فروشگاه‌ها و نقشه موجود در وب سایت اقدام به خرید می‌کنند.»

گفتنی است، در صورت عدم وجود کالا یا دسته بخصوصی از کالاها در بانک محصولات، فروشگاه‌ها می‌توانند درخواست خود را برای اضافه کردن آن کالا از طریق مسیرهای ارتباطی اعلام کنند. مدیران سایت نیز پس از بررسی درخواست اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

شایان ذکر است که مهم‌ترین هدف اینگونه سایت‌ها ایجاد بستری مناسب برای یافتن باصرفه‌ترین خدمات و کالاها از طریق محیط مجازی و به دنبال آن ایجاد بستری جهت معرفی عرضه‌کنندگان کالا و خدمات در محیط مجازی است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه کار این سایت می‌توانند به آدرس www.sarfejoo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرفه جو

تیم صرفه جو برای ملت ایران با تضمین پایین آوردن هزینه های زندگی و کاری فعالیت می کند، و این مهم از طریق استراتژی های علمی خدمات دهی صورت می پذیرد. ماموریت تیم ما این است که از طریق جامعه مجازی در هزینه و وقت مشتریان خود صرفه جویی کنیم تا بتوانیم گامی بر سطح رفاه زندگی مردم کشورمان ایران بر داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]