اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120353374968

رونمایی از محصول جرمینال در رویدادی با محوریت اینترنت اشیا

کد: 1394120353374968

https://goo.gl/QzO6Fv

، تهران , (اخبار رسمی): رویداد IoT ، چهارشنبه 28 بهمن ‌ماه در شتابدهنده آواتک برگزار گردید. طی این رویداد ادوین بابومیان،علی طاهری،رضا غیابی و علیرضا طهماسب زاده تجربیات خود را در زمینه کارآفرینی با محوریت اینترنت اشیا با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشتند و تیم جرمینال نیز اولین محصول خود، فایندیما (گجتی هوشمند برای ردیابی وسایل گمشده) را معرفی کرد.

جرمینال در حال معرفی فایندیما

علیرضا طهماسب زاده موسس بلاکس واچ، اولین ساعت ماژولار جهان نیز تجربیات خود را در این رویداد در اختیار علاقه مندان قرار داد.

امیر احسانی جم، از تیم جرمینال در زمینه اهمیت اینترنت اشیا و برگزاری این رویداد گفت: «امروزه، در آستانه یک تحول تکنولوژیکی به عنوان اینترنت اشیاء (Internet of Things) قرار داریم که روش زندگی افراد، نحوه کسب و کار شرکت­‌ها و نحوه مدیریت دولت­‌ها را دچار تغییر اساسی خواهد کرد که این تحول شبیه به هیچ یک از تغییر و تحولاتی که تا به حال بشریت تجربه کرده است، نمی‌­باشد. سال 2015 به عنوان سال IoT شناخته شده است و موضوع اینترنت اشیاء به عنوان موضوع و دغدغه ی محوری مورد توجه مدیران و صاحب‌­نظران حوزه ICT و دیگر صنایع و بخش­‌های اقتصادی قرار گرفته است.»

در رویداد IoT، افرادی که در این زمینه به عنوان کارآفرین و مربی فعالیت داشتند، تجربیات خود را با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشتند و پس از آن به پرسش و پاسخ پرداختند. در این رویداد علیرضا طهماسب زاده موسس بلاکس واچ، اولین ساعت ماژولار جهان نیز تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار داد. این رویداد در مکان شتابدهنده آواتک برگزار گردید.

تیم جرمینال علاوه بر همکاری در برگزاری مراسم ، اولین محصول خود، فایندیما (گجتی هوشمند برای ردیابی وسایل گمشده) را معرفی نمود. پیش فروش این محصول 20 اسفند ماه سال 1394 آغاز خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای مشاهده ویدیوی معرفی جرمینال در این رویداد به آدرس http://www.aparat.com/v/OQWou مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جرمینال (Germinal)

جرمینال کسب و کاری تکنولوژی است که در زمینه طراحی وسایل IoT و محصولات هوشمند فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]