اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120853705099

«سیستم هوشمند انتخاب سایز لباس» در راه است

کد: 1394120853705099

http://j.mp/1XSHR3P

، تهران , (اخبار رسمی): در سال‌های گذشته فروش اینترنتی لباس مخصوصا لباس زنانه در ایران بسیار محدود و غیرتخصصی بوده و صرفا در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌های فروش نیمه‌حرفه‌ای به صورت پراکنده انجام می‌شد. اما امروزه فروشگاه‌های اینترنتی راه‌اندازی شده است که به صورت تخصصی به فروش آنلاین لباس می‌پردازند. این فروشگاه‌ها همچنین چشم‌اندازهایی برای فروش در آینده در نظر دارند. یکی از این چشم‌اندازها، سیستم هوشمند انتخاب سایز است.

«سیستم هوشمند انتخاب سایز لباس» در راه است

پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک استارتاپ‌های متعددی در زمینه فروش محصولات یا خدمات‌رسانی به فروشگاه‌های آنلاین راه‌اندازی شود؛ خدماتی نظیر سیستم هوشمند انتخاب سایز تنها یکی از چشم‌اندازهای فروشگاه‌های اینترنتی لباس در ایران است

به گزارش روابط‌عمومی فروشگاه اینترنتی شیکسون، روزی که فعالان اینترنتی تصمیم به فروش آنلاین محصولات در ایران گرفتند، با مسیری دشوار روبه‌رو شدند؛ مسیری که مشکلاتی چون نبود زیرساخت‌های مناسب اینترنتی، عدم اعتماد و گرایش مردم به خرید اینترنتی و مشکلات مربوط به تامین و ارسال کالا بخشی از آن بودند، اما می‌توان گفت که در دهه گذشته، بزرگ‌ترین مانع پیش‌روی کسب‌وکارهای اینترنتی ایرانی مخصوصاً فروشگاه‌های آنلاین، جذب اعتماد و اقبال عمومی به خرید اینترنتی بوده است.

خوشبختانه علاوه بر رفع موانع زیرساختی و فنی، توجه و اعتماد کاربران اینترنت ایران به خرید اینترنتی جلب شده، به طوری‌که که طبق آمارهای ارائه‌شده در پایگاه خبری دولت، حجم خرید الکترونیکی در ایران طی سال 93 حدود 500 هزار میلیارد ریال بوده است. این رقم به گفته معاون وزیر صنعت و معدن نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 229 درصد رشد داشته است (در سال 92 معادل 139 هزار میلیارد ریال حجم خرید اینترنتی در ایران انجام گرفته است).

در سال‌های گذشته، فروشگاه‌های اینترنتی عموماً در تلاش بودند تا تنوع کالایی خود را افزایش داده و محصولات متنوعی را از گروه‌های مختلف کالایی عرضه کنند. با این حال تکثر فروشگاه‌های اینترنتی در سال‌های اخیر مخصوصاً در جهت عرضه کالای دیجیتال، به نوعی بازار آنلاین این محصولات را اشباع کرده است. در حالی‌که توجه همه به این نوع محصولات پرفروش است؛ بازار جدید و بکری در فضای آنلاین کشف شده که توانسته در مدت دو سال گذشته رونق بسیاری بگیرد.

اگرچه در سال‌های گذشته سایت‌ها و فروشگاه‌های اختصاصی برای عرضه لباس زنانه و مردانه در جشنواره وب و موبایل شرکت نکرده بودند، در سال جاری تندیس برتر این جشنواره به اولین فروشگاه اینترنتی لباس در ایران رسید.شیکسون اولین سایت فروش اینترنتی لباس و محصولات مد است که برای حل مشکلات خرید اینترنتی به راهکارهایی مانند ارسال رایگان، گارانتی عودت و تعویض 10 روزه محصول، تضمین کیفیت محصول با استفاده از تصاویر و اطلاعات واقعی منتشرشده در سایت تا حد بسیار زیادی این مشکلات را برطرف کرد.

گفتنی است، پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک استارتاپ‌های متعددی در زمینه فروش محصولات یا خدمات‌رسانی به فروشگاه‌های آنلاین راه‌اندازی شود؛ خدماتی نظیر سیستم هوشمند انتخاب سایز تنها یکی از چشم‌اندازهای فروشگاه‌های اینترنتی لباس در ایران است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.shixon.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شیکسون

فروشگاه اینترنتی شیکسون اولین سایت تخصصی مد و خرید آنلاین مانتو ، لباس و زیورآلات زنانه و مردانه در ایران است که جدیدترین کالاهای مد روز و منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد و اطلاعات تمامی محصولاتی که در سایت قرار دارد دقیق و کاملا واقعی و بدون بزرگ نمایی است. ارسال رایگان کالاهای بالای 50 هزار تومان و گارانتی تعویض و عودت کالا تا 10 روز به صورت رایگان از مزیت‌های شیکسون به شمار می‌رود. فروشگاه اینترنتی شیکسون دارای نماد اعتماد الکترونیکی، از مرکز توسعه و تجارت وزارت بازرگانی می باشد و تاکنون جوایزی نظیر رتبه اول تدکس کیش، نشان عالی مشتری مداری و تندیس برترین فروشگاه اینترنتی تخصصی سال 94 در جشنواره وب را کسب کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]