اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395031556544611

برای قدردانی از مشتریان وفادار

«ایزوگام ایرانی» MVM و سکه جایزه می دهد

کد: 1395031556544611

https://goo.gl/Q1mtM4

، دلیجان , (اخبار رسمی): شرکت ایزوگام ایرانی برای قدردانی از مشتریان خود، با برگزاری یک مراسم در سال 95 به قید قرعه خودروی MVM جایزه می دهد.

قرعه کشی ایزوگام ایرانی

  جشنواره قرعه کشی شرکت ایزوگام ایرانی، از اول فروردین 95 تا پایان سال به یک مشتری  خوش شانس خودروی  MVM  جایزه می دهد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت ایزوگام ایرانی، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره قرعه کشی MVM  که به  مناسبت سپاس قدردانی از مشتریان شرکت، از تاریخ اول فروردین 95 آغاز شده است  و به مدت 360 روز ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است که مشتریان و خریداران محصولات شرکت ایزوگام ایرانی ،در مدت زمان برگزاری این جشنواره می‌توانند نام محصولات شامل تخفیف را از محل عرضه محصول با میزان درصد تخفیف تهیه کنند.
ساسان حاجی جعفری مدیرعامل شرکت ایزوگام ایرانی، مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و  گفت: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخص با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست،رابطه دوسویه ای با مشتریان ایجاد شود و بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.
او با تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره ادامه داد: این قرعه کشی که شامل یک خودروی MVM و ده‌ها سکه بهار آزادی است به  منظور سپاس و قدردانی از مشتریان وفادار شرکت در 25 اسفندماه 95 برگزار خواهد شد.
وی اعلام کرد: آنچه سرلوحه فعالیت‌های شرکت ایزوگام ایرانی در کنار ارتقای کیفی و کمی محصولات  به شمار می رود؛ بهبود روند ارائه خدمات مناسب به مشتریان با بهره ‌گیری از الگوهای مدرن و کارآمد است.
به همین منظور علاقه مندان و مشتریان شرکت ایزوگام ایرانی، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت  به نشانی www.tar-layer.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایزوگام ایرانی

تولید و فروش و صادرات عایق رطوبتی ایزوگام در سراسر ایران و کشورهای همسایه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| جشنواره سپاس قرعه کشی از تاریخ اول فروردین تا 5 اسفند سالجاری برگزار می شود | اختتامیه جشنواره قرعه کشی ایزوگام ایرانی