اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033057710025

رشد 32 درصدی کارت های صادره بانک صادرات ایران

40 میلیون "سپهر کارت" صادر شد

کد: 1395033057710025

https://goo.gl/PE8KR5

، تهران , (اخبار رسمی): تعداد سپهر کارت های صادره بانک صادرات ایران با گذر از مرز 40 میلیون کارت رشد 32 درصدی را به ثبت رساند.

سپهر کارت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از بانک صادرات، به منظور  جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نبانک صادرات ایران نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان اقدام کرد.

 بر این اساس تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 58میلیون و 455 هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و به مشتریان تحویل داده  که از این تعداد، بیش از 40میلیون کارت مربوط به سپهر کارت های صادر شد.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارت های سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم می سازد؛ بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

به همین منظور  دارندگان سپهرکارت ها می توانند از خدمات متنوع دستگاه های خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (09602)، پایانههای فروش نصب شده در فروشگاه های معتبر سراسر کشور و دستگاه های کارتخوان شعب استفاده کنند.

گفتنی است بانک صادرات ایران با 2576 شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازی 449 هزار و 300 دستگاه کارتخوان متصل به حساب های این بانک، افتتاح 44 میلیون حساب الکترونیکی، ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه