اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042867165492

خودروی کلاسیک تان خراب شده و حیران مانده‌اید؟

خودروی کلاسیک

کد: 1395042867165492

http://goo.gl/UZCLpT

، تهران , (اخبار رسمی): صاحبان خودروهای قدیمی و کلاسیک گاهی در نگهداری و تعمیر خودروهای خود با مشکل مواجه می شوند

خودروی کلاسیک تان خراب شده و حیران مانده‌اید؟

با گذشت عمر مفید هر چیزی، کم‌کم شرایط نگهداری آن سخت‌تر می‌شود و هزینه‌های نگهداری آن نیز بالاتر می‌رود. این موضوع تا جایی پیش می‌رود که دیگر حوصله مالک آن سر می‌رود و خیلی به رسیدگی و تعمیر آن تمایلی ندارد.
خودروی کلاسیک به دو شکل با شما بوده است. یا سالیان سال است که یار غار شماست یا عشق خودروی کلاسیک داشته‌اید و موقعیت آن فراهم شده و مدلی را برای خود خریده‌اید. به هر حال باید مراقب آن باشید تا از ارزشش کم نشود.
البته کسی که بتواند و بخواهد برای یک خودروی کلاسیک هزینه کند باید هم وقت زیادی داشته باشد هم این که به دنبال لوازم فابریک آن باشد تا بتواند آن را سرپا نگه دارد.
ولی وقتی که به آن رسیدگی نکنید و برایش وقت نگذارید دیگر نباید روی سلامت آن حساب کنید. کم‌کم خودرو از ظاهر می‌افتد و بعد هم اوضاع فنی آن خراب می‌شود و به جایی می‌رسد که یک خودروی کلاسیک خراب روی دست شما می‌ماند. خیلی‌ها دیگر حوصله ندارند آن را تعمیر کنند و دنبال هزینه کردن برای آن باشند. از طرفی هم حیران مانده‌اند که چکار کنند؟
بعضی سعی می‌کنند خودروی کلاسیک را به عنوان خودروی فرسوده تحویل دهند که نه به ارزش واقعی آن پول می‌گیرند و نه به موقع پولش به آنها می‌رسد. اما از طرف دیگر هم قطعات این خودرو ارزش دارد، چرا که خیلی دنبال بازسازی و تعمیر آن هستند تا مانند روز اولش شود.
البته اگر خودتان هم بخواهید آن را دوباره سر پا کنید و بفروشید می توانید مطلب خودروی کلاسیک را به ارزش واقعی‌اش بفروشید! مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل