اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470560025

بانک صادرات بیش از 59 میلیون کارت صادر کرد

مهر تایید مشتریان برسپهر کارت

کد: 1395050470560025

https://goo.gl/Mv2Qpe

، تهران , (اخبار رسمی): تعداد کارت های الکترونیکی صادره توسط بانک صادرات ایران به دنبال استقبال هموطنان از خدمات این بانک تا پایان خرداد ماه سالجاری از مرز 59 میلیون کارت گذر کرد.

سپهر کارت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، توسعه کمی و کیفی خدمات قابل ارایه برروی کارت های الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است و نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام می کند.

بر این اساس تا پایان خردادماه سال جاری57میلیون و 209هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان شده است که این میزان بیانگر رشد 27درصدی تعداد کارت های صادره نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال 94 است و از این تعداد، بیش از 41میلیون کارت مربوط به سپهر کارت های صادره است.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارت های الکترونیکی، کارت های سپهر با توجه به قابلیت های زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه های پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم می سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

 دارندگان سپهرکارت ها می توانند از خدمات متنوع دستگاه های خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (09602)، پایانه های فروش نصب شده در فروشگاه های معتبر سراسر کشور و دستگاه های کارتخوان شعب استفاده کنند.

گفتنی است بانک صادرات ایران با 2575 شعبه در سراسر کشور، نصب بیش از 442 هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، بیش از نیم میلیون مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه