اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051173925492

چگونه لباس ها را سفید نگهداریم

کد: 1395051173925492

http://goo.gl/vwY0Pr

، تهران , (اخبار رسمی): در فصل تابستان علاقه مردم به پوشیدن لباس های رنگ روشن و به ویژه سفید خیلی بیشتر می شود، چون این رنگ ها در تابستان نور خورشید را کمتر جذب می کند و بدن خنک تر می ماند.

چطور به سرعت لکه عرق را از روی لباس پا ک کنیم؟

اما پوشیدن لباس رنگ روشن در تابستان هم مشکلات خاص خودش را دارد، تابستان فصل عرق کردن ها طولانی و زیاد است؛ چنانچه اگر فقط ده دقیقه در همین روزها زیر آفتاب باشید، تمام بدن تان عرق می کند.

عرق هم روی لباس رنگ روشن لکه های بسیار بد و زشتی به جا می گذارد که به راحتی پاک نمی شود حتی اگر با ماشین لباس لباس شویی لباسی را که لکه عرق دارد بشویید.

پس راه حل چیست؟

شما دوست دارید لباس روشن بپوشید اما مدام عرق می کنید و لباس تان پر از لکه عرق می شود!

برای شستشوی لباس و از بین بردن این لکه عرق سمج پیشنهاد من به شما این است که اول از همه یک قاشق غذا خوری جوش شیرین را با مایع سفید کننده لباس مخلوط کنید و پس از آن یک قاشق از این محلول را روی لکه عرق لباس بگذارید و با دست ماساژ دهید تا لکه عرق از روی لباس از بین برود و سپس لباس را به طور کامل بشویید.

برای حل مشکلات اتو کردن بعد از شستشوی لباس هم می توانید مطلب  چین و چروک‌ها رو به دست یه اتو بخار خوب بسپرین! رو ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس