اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174525458

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

مصارف تامین اجتماعی کنترل می شود

کد: 1395051174525458

https://goo.gl/3a66Ba

، (اخبار رسمی): سازمان تامین اجتماعی با استقرار نظام آی تی به دنبال کنترل منابع و مصارف سازمان است.

مصارف تامین اجتماعی کنترل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به عنوان یک سازمان اقتصادی و اجتماعی با وسعت خدمات رسانی به نیمی از جمعیت کشور توانسته ایم اتوماسیون و آی تی و همچنین کنترل و نظارت‌های مالی و خدمات را با افتتاح پروژه و طرح های مختلف اجرایی کنیم.

نوربخش افزود: مهمترین چالش سازمان در گذشته کنترل و نظارت های مالی بوده است به همین دلیل با افتتاح پروژه های اخیر این مشکل برطرف شده است و بدین منظور از روز اول حضور در تامین اجتماعی نهضت آی تی را راه اندازی کرده و در این خصوص تامین اجتماعی یکی از پیشروترین سازمان ها است، این در حالی است که متاسفانه در دولت نهم و دهم هیچ پروژه ای در بخش آی‌تی انجام نشده است، در حالی که کشورهای دیگر این پروژه ها را داشته اند.

وی تاکید کرد: مدیریت بر منابع و مصارف نیازمند اقدامات لازمی بود که انجام شد که البته این اقدامات نتایج کوتاه مدتی ندارد و نیاز به کار کارشناسی برای استقرار وجود دارد. اقدامات انجام شده بعد از 2 تا 3 سال به نتیجه رسیده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه یکی از ضعف های تامین اجتماعی این بوده که نخواسته تاکنون تبلیغاتی برای اقدامات خود انجام دهد، گفت: در زمینه پاسخگویی به سوالات مختلف بیمه شدگان، کنترل های مالی، راه اندازی سامانه بیمه بیکاری، پرداخت متمرکز مستمری ها و حذف دفترچه بیمه در مراکز ملکی، الکترونیکی کردن نسخ و... از جمله پروژه هایی بوده که امروز به طور همزمان در مراکز مختلف افتتاح شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه