اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879735368

بانک پارسیان عضو سامانه بهره وری شد

کد: 1395051879735368

http://goo.gl/2mTksm

، تهران , (اخبار رسمی): بانک پارسیان عضو سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران شد.

بانک پارسیان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، این بانک  گواهی عضویت در سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران IRPMC را دریافت کرد.

به همین منظور مرکز مدیریت بهره وری ایران، در نامه ای خطاب به دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، اعلام کرد: عضویت بانک پارسیان به عنوان عضو حقوقی در سامانه اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران در تیرماه سال 95 پذیرفته و گواهینامه عضویت برای مدیرعامل بانک پارسیان ارسال شده است.

این  گواهی یکساله با کد 950210120168 در تاریخ 12 تیرماه 95  با امضای عباس صادقی مدیرعامل سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران صادر شده است.

قابل ذکر است که  بهره‌وری به معنای توانایی یک شبکه، بانک و شرکت برای ایجاد ارزش بیان شده است و مدیریت بهره‌وری به دنبال حداکثرسازی ایجاد ارزش از طریق بهره گیری موثر از فرآیندها و منابع مورد استفاده و توزیع آن به بهترین نحو بین ذینفعان است. لذا با هدف بهبود بهره وری و استفاده از تجربیات داخلی و جهانی و مشارکت در امر بهبود بهره وری، بانک پارسیان نیز  عضو سامانه ملی بهره وری شده تا در جهت بهبود خدمات به مردم، کاهش هزینه ها و بهبود فروش و درآمد و رضایت مصرف کنندگان گام های موثرتری بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پارسیان

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید