اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193155415

تحقق " بیمه نوین " محقق ساخت

افزایش سرمایه تا پایان شهریور

کد: 1395053193155415

http://goo.gl/2NUDHK

، تهران , (اخبار رسمی): معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین از افزایش سرمایه بیمه نوین تا پایان شهریور خبر داد و گفت: افزایش سرمایه شرکت در 2 مرحله از مبلغ 800 میلیارد ریال به مبلغ 2500 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

افزایش سرمایه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، آرام رشیدی معاون پشتیبانی و امور اقتصادی این شرکت بیمه ای با بیان اینکه این افزایش سرمایه علاوه بر رشد و ارتقای سطح توانگری مالی شرکت، زمینه های بهبود چشم انداز آینده در پذیرش ریسک های بزرگ و رقابت پذیری بالای شرکت را نیز میسر خواهد کرد، افزود: افزایش سرمایه شرکت بیمه نوین در دو مرحله از مبلغ 800 میلیارد ریال به مبلغ 2500 میلیارد ریال اجرا خواهد شد. در مرحله اول این افزایش سرمایه تا رقم 1500 میلیارد ریال تا پایان شهریور انجام خواهد شد.

وی گفت: سال 95 برای شرکت بیمه نوین ورود به دهه دوم حیات این شرکت است که می­تواند در اتخاذ رویکردهای جدید و سازنده در تصمیم سازی های این شرکت مؤثر باشد. به هرحال شرایط ایستایی تورمی سال های 93 و 94 در اقتصاد کشور که متأثر از تصمیمات بین المللی و برنامه های اقتصاد جهانی بود، روزهای پرچالشی را پیشِ روی اقتصاد کشور و به تبع صنعت بیمه قرار داد.

رشیدی درخصوص فضای پس از تحریم بر شرکت های بیمه، خاطر نشان کرد: رفع تحریم­ها، ایجاد گشایش و رونق اقتصادی تنها یک روی سکه بُرد در فضای کسب و کار است. نباید به رویکردهای گذشته برای موفقیت در آینده دل بست. شرکت بیمه نوین در سال94 با درک دقیقی از وضعیت و عملکرد گذشته و توجه به تغییرات عمیق پیش رو در این صنعت، بازنگری در وضع موجود و برنامه ریزی بر اساس وضعیت پیش رو بود. این بازنگری در سه حوزه فنی، سرمایه گذاری و سرمایه سازمانی را در دستور کار قرار داد. باید تصریح کنم این بازنگری همراه با اقدام عملیاتی در هرسه حوزه بود.

وی با اشاره به وضعیت حاکم بر صنعت بیمه و شرکت بیمه نوین در سال 94 خاطر نشان کرد: شرکت بیمه نوین در سال مالی 94 به ازای هر سهم خود در این سال مالی با زیان رو به رو شد و البته ما با درک واقع بینانه از وضعیت شرکت و شرایط اقتصادی، در سال 94 نیز به دنبال شناسایی سود از محل پرتفوی عملیات بیمه ای نبودیم. اما طبق بررسی های صورت گرفته بخش عمده ضررهای متوجه شرکت در این دوره مربوط به مدیریت ریسک در حوزه فنی و سرمایه گذاری های صورت گرفته در ادوار گذشته بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه نوین

شرکت بیمه نوین به عنوان هجدهمین شرکت بیمه در کشور جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1384.10.20 تحت شماره 263461 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسیده و پس از اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی ایران (به شماره 30881 مورخ 1384.12.14) فعالیت خود را آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه