اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194566046

محصول جدید و موردکاربرد در تمام صنایع عرضه شد

ورود نشاسته همه فن حریف «تاپیوکا» به بازار

کد: 1395060194566046

http://goo.gl/MF6A29

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین نوع نشاسته با کارایی بسیار بالا که در تمام صنایع می‌توان از آن استفاده کرد، وارد بازار شد.

ورود نشاسته همه فن حریف «تاپیوکا» به بازار

به گزارش روابط عمومی بازرگانی پویاکابک، این شرکت به عنوان واردکننده فعال در عرصه صنایع غذایی-شیرینی و شکلات و لبنیات کشور، نشاسته تاپیوکا برندSWI را با امکان بالاترین کیفیت روانه بازار کرد.

میدر روابط عمومی بازرگانی پویاکابک با اعلام این خبر گفت: واردات این محصول  نتیجه  بررسی و تحقیق شبانه روزی تیم متخصص و حرفه ای است و بعد از سال ها تحقیق درباره انواع نشاسته ها این اتفاق رخ داده است.

او افزود: این نشاسته  بهترین نوع نشاسته در تمام صنایع می تواند باشد و مهمترین استفاده نشاسته تایپوکا در گریدهای غذایی و لبنی و صنعتی است.

وی تاکید کرد:نشاسته تاپیوکا برند SWI دارای  مزیت های فراوانی اعم از بالابودن کیفیت و ویسکوزیته، غلظت و چسبندگی بین بافت ها  که در نتیجه باعث صرفه اقتصادی بالا می‌شود.

بر اساس این گزارش، این نشاسته با استفاده از بالاترین کیفیت امکان استفاده در تمامی صنایع غذایی، شیرینی و شکلات، کالباس، سوسیس،نودل، ماکارونی،چیپس و اسنک و گرید صنعتی آن مورد کاربرد در صنایع (کارتن سازی،چسب و رزین، کاغذ سازی، نساجی،حفاری،رنگ سازی و ...)  را فراهم می‌کند.

گفتنی است نشاسته تاپیوکا برندSWI هم اکنون در بازار موجود و در دسترس علاقه مندان قرار دارد و  علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به وبسایت www.poyakabak.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تولیدی بازرگانی پویاکابک

شرکت تولیدی بازرگانی پویا کابک با توجه به نیاز صنایع غذایی به مواد اولیه، در مهرماه 1382 با حضور تعدادی از کارشناسان فنی که سابقه تولید و مدیریت موفق در کشور داشتند تأسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی