اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397264889

حضور همیاب24 در دومین همایش شهر هوشمند

کد: 1395060397264889

http://goo.gl/c7jB92

، نیشابور , (اخبار رسمی): دومین همایش شهر هوشمند،2 و 3 شهریور در مرکز همایشهای برج میلاد با حضور شهرداران، مدیران عامل شرکت‌های فناوری و جمشید انصاری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی برگزارشد.

حضور سامانه همیاب24 در دومین همایش شهر هوشمند

به گزارش همیاب 24، این سامانه نیز در این همایش شرکت کرده و حضوری فعال داشت.

از جمله استراتژی ها و راه کارهای لازم برای توسعه اقتصادی و رسیدن به اقتصادی پایدار در هر کشور، تقویت اقتصاد منطقه ای شهری یا به عبارت بهتر توسعه اقتصاد پایدار بر مبنای هوشمندی شهر است. اقتصاد پایدار و هوشمند، خود نیازمند امکانات هوشمند در هر شهراز جمله: اقتصاد هوشمند، زیرساخت و ارتباطات هوشمند، حمل و نقل شهری هوشمند، انرژی هوشمند، دولت هوشمند، امنیت هوشمند، سلامت هوشمند، کسب  کار هوشمند و حتی شهروند هوشمند است.

شهر هوشمند مکانی ممتاز برای توسعه پایدار اقتصادی، صنعتی و ... بوده که در آن به مسائلی مانند ترافیک، مصرف انرژی، آلودگی، تخریب سرزمین، بروز رسانی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های شهری، بهبود کیفیت زندگی و ... از طریق یک رویکرد نوآورانه و سیستماتیک، بر اساس ارتباط و تبادل اطلاعات با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای مدیریت شهری پرداخته می شود .

این سامانه نخستین بستر اطلاع رسانی انواع کالای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است؛که با هدف ارایه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالای دیجیتال فعالیت می کند .که افراد می توانند با مراجعه به آدرس  www.hamyab24.com از امکانات آن استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش