اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398296027

96 درصد شرکت های آمریکایی به BPM میپردازند.

کد: 1395060398296027

http://goo.gl/6pONMq

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان ها به منظور کاهش هرینه های جاری خود باید به سمت سازمان های فرایند محور حرکت کنند. شرکت آدیداس بیش از 60 درصد هزینه های جاری خود را از طریق مدیریت فرایند یا BPM کاهش داده است.

96 درصد شرکت های آمریکایی به BPM میپردازند.

با آشنایی وپیاده سازی مدیریت فرایند درسازمان خود علاوه برایجاد شفافیت،امکان کاهش هزینه های تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی برای شما امکانپذیر خواهد بود.

به گزارش فرایند گستران، بیش از 96 درصد سازمان ها و شرکت های آمریکایی به مقوله  مدیریت فرایند یا BPM می پردازند. در حال حاضر اهمیت بحث مدیریت فرایند بر کسی پوشیده نیست.

سازمان ها به منظور کاهش هرینه های جاری خود باید به سمت سازمان های فرایند محور حرکت کنند. شرکت آدیداس بیش از 60 درصد هزینه های جاری خود را از طریق BPM کاهش داده است.

برای آشنایی بیشتر با این مقوله جدید لازم است تا در ابتدا شروع کنید به مطالعه کردن در این حوزه. لیکن با توجه به تنوع مطالب درصورتیکه ندانید چگونه و از کجا شروع کنید، به بیراهه رفته و زمان را از دست داده اید.

در دنیا سایت های مختلفی هستند که به عنوان راهنما به شما میگویند برای انجام مطالعه در حوزه مدیریت فرایند (BPM) به ترتیب چه مطالبی را مطالعه کنید.

سایت bpmtraining.net نیز به منظور آشنایی مخاطبین اقدام به ارائه سیر مطالعاتی در حوزه مدیریت فرایند کرده است که از اینجا می توانید آنرا مشاهده کنید.

با آشنایی و پیاده سازی مدیریت فرایند در سازمان خود علاوه بر ایجاد شفافیت، امکان کاهش هزینه های تولید و افزایش حاشیه سود و توسعه کسب و کار و تحقق اقتصاد مقاومتی برای شما امکانپذیر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرایندگستران

انتخاب، نصب، پیاده سازی و اجرای فرایندها در بستر BPMS مسیری است که برای بسیار افراد و سازمان ها تازگی دارد. طی کردن این مسیر پر پیچ و خم با آزمون و خطا نیز راه حل منطقی نخواهد بود. اجرای پروژه های BPMS پس از انتخاب و نصب ابزار مناسب با نیازمندی شما حتی با قیمت بسیار پایین که تا حدودی ریسک اینگونه پروژه ها را کاهش میدهد، همواره با مخاطراتی مواجه خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش