اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100505365

در پنجمین سالروزعرضه سهام بانک انصار در بورس تشریح شد

وضعیت مناسب بانکی در شفافیت

کد: 13950606100505365

http://goo.gl/keqqjT

، تهران , (اخبار رسمی): بانک انصار با سرمایه 10000 میلیارد ریال و ارزش بازار 22120 میلیارد ریال جزء 50 شرکت بزرگ بورسی به شمار می رود.

بانک انصار

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک انصار، در مراسمی نمادین پنجمین سالروز عرضه سهام بانک انصار در بورس اوراق بهادار تهران، به آقای یحیی فروتن عضو هیات مدیره سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شود.

بر اساس این گزارش، سهام وانصار در 6 شهریور سال 90 در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد. در حال حاضر شرکت های ارتباطات سیار ایران، سرمایه گذاری یمین، سرمایه گذاری گنجینه شایستگان و سرمایه گذاری نگین خاتم ایرانیان بزرگترین سهامدار آن به شمار می­ آید.

یحیی فروتن قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک انصار ضمن تبریک سالروز عرضه سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار  و با تشکر از ابتکار بورس تهران در برگزاری این مراسم گفت: بانک انصار با یک پشتوانه قوی وارد عرصه کار حرفه ای در نظام بانکی و پولی کشور شد و در فاصله یک سال و نیم پس از اخذ مجوز فعالیت، موفق گردید در بورس تهران پذیرفته و سهام آن عرضه شود.

عضو هیات مدیره بانک انصار وی به ویژگی های بانک انصار اشاره و ادامه داد: بانک انصار توانست از نظر شفافیت بانک در بین سایر بانک ها رتبه اول را کسب کند و امسال در بین ناشران بورسی با کسب امتیاز 100 از 100 حائز رتبه اول شود.

وی به بازده بالای سهام این بانک در بورس تهران اشاره کرد و گفت: در مدت 5 سال گذشته شاخص متوسط بانک ها حدود 21 درصد بوده درحالیکه بانک انصار متوسط بازده بالای 26 درصد را تجربه کرده است.

 فروتن رتبه بانک انصار را از نظر ارزش بازار رتبه 37 عنوان کرد و افزود: رتبه رضایت مندی مشتریان از طریق سنجش رضایت مشتری  حدود 87 درصد می باشد و این رقم در یک فعالیت اجتماعی عدد قابل توجهی می باشد و سعی می کنیم رتبه های بالاتری را بدست بیاوریم.

وی به برنامه های بانک انصار در سال 95 اشاره کرد و گفت: توسعه بانکداری الکترونیک، عرضه سهام شرکت ایرانیان اطلس و ارایه نمونه هایی از سوپرمارکت مالی به منظور تنوع در ارایه خدمات به مشتریان از برنامه ی بانک در سالجاری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک انصار

پس از موافقت ضمنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تأسیس بانک انصار دراوایل سال 1388 ،هیأت موسس بانک نسبت به تهیه برنامه های عملیاتی و چارچوب راهبردی کار بانک اقدام نمودند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه