اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102945421

با همکاری شرکت سورن چوب صورت گرفت

ساخت فودکورت پارک ساید واقع در پارک پلیس

کد: 13950607102945421

http://goo.gl/z8mrC8

، کرج , (اخبار رسمی): با تلاش متخصصین سورن چوب، کار ساخت سازه های چوبی مجموعه رستورانهای پارک ساید، واقع در پارک پلیس تهران به مراحل پایانی خود نزدیک می شود. این پروژه شامل حدود 150 متر مربع سقف پرگولای چوبی است.

پروژه ساخت سازه های چوبی فودکورت پارک ساید واقع در پارک پلیس تهران توسط شرکت سورن چوب

به گزارش شرکت سورن چوب، این پروژه شامل حدود 150 متر مربع سقف پرگولای چوبی است که با استفاده از متد مخصوص سورن چوب و با مواد سوئیسی رنگ آمیزی و اشباع شده است. فرآیند انجام شده روی چوبها موجب مقاومت آن در برابر آسیب های محیطی چون رطوبت، اشعه ماورا بنفش خوردشید و موجودات چوبخوار می گردد.

این فودکورت با تنوع مجموعه های رستورانی، بنا است پاسخگوی ذائقه های گوناگون مراجعین باشد و تاکنون حضور رستورانهای زنجیره ای و برندهای برتری چون "کافه ویونا"، "رستوران ایتالیایی رومانا" و "سالاد بار" در فودکورت پارک ساید قطعی شده است.

پارک پلیس یا بوستان پلیس، در شمال شرقی شهر تهران و نزدیکی بزرگراه شهید باقری واقع شده و دارای مساحتی بالغ بر 52 هکتار می باشد.

شایان ذکر است شرکت سورن چوب، مجری انواع سازه ها لوکس چوبی و دارای سابقه ای 20 ساله در طراحی و ساخت انواع سازه های چوبی چون پرگولا، آلاچیق، آربور، فنس، فلاور باکس و غیره می باشد. این شرکت تصاویری از مراحل اجرای این پروژه را در بخش اخبار جدید سایت رسمی خود قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سورن چوب

شرکت سورن چوب به پشتوانه دو دهه پیشتازی در عرصه سازه ها و محصولات چوبی شامل پرگولای چوبی،آلاچیق چوبی ، کلبه و خانه چوبی، روف گاردن یا بام سبز، فلاور باکس و دیگر سازه های فضای باز مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | دکوراسیون و منزل